Judge overturns California's ban on s...

Judge overturns California's ban on same-sex marriage

There are 201878 comments on the www.cnn.com story from Aug 4, 2010, titled Judge overturns California's ban on same-sex marriage. In it, www.cnn.com reports that:

A federal judge in California has knocked down the state's voter-approved ban on same-sex marriage, ruling Wednesday that the state's controversial Proposition 8 violates the U.S. Constitution.

Join the discussion below, or Read more at www.cnn.com.

laughing man

Luton, UK

#196306 Jun 16, 2013
Frankie Rizzo wrote:
<quoted text>
That's an easy one! Because JBird is an ignorant hypocrite.
He's all for marriage "equality" except for people he doesn't approve of because they're icky.
It seems to be one of those fair weather fundies, who wants to distance itself from its cult if pressed.

Since: Dec 09

Knoxville, TN

#196307 Jun 16, 2013
laughing man wrote:
<quoted text>
The hell you say, gutter dweller.
Take out your trash or get the f*** out of my neighborhood.
End of story.
Make us... You can't do anything about us. I'm sure that makes your little pea-brain want to implode.

You be sure to keep a light on for us, because we're coming to a neighborhood near you real soon.
Frankie Rizzo

Hayward, CA

#196308 Jun 16, 2013
laughing man wrote:
<quoted text>
It seems to be one of those fair weather fundies, who wants to distance itself from its cult if pressed.
Yup. That's Jbird. He'll come back with another sock soon. Act like nothing happened and he's new.

I love his new registered profile "Frankie Rizz0". I'm in that dope's head real bad. I could rent out space.
laughing man

Pulaski, TN

#196310 Jun 16, 2013
veryvermilion wrote:
<quoted text>
Make us... You can't do anything about us. I'm sure that makes your little pea-brain want to implode.
Yeah, badass, I'm putting your GLAAD bible verse militancy right back in your face and you can't take it.

How about a little shock value, Brucie? I'm calling your kind what it is, with no fear, and there's nothing you can do about it.
Doris Hinson

Latham, NY

#196313 Jun 16, 2013
good
laughing man

Luton, UK

#196315 Jun 16, 2013
Chester Hester wrote:
<quoted text>
Damn bro u got balls of steel
And they're right where you want them, ain't that right, zit grrrl?

Since: Jun 13

Location hidden

#196317 Jun 16, 2013
laughing man wrote:
<quoted text>
And they're right where you want them, ain't that right, zit grrrl?
No thanks, I think I'll pass, I don't feel comfortable going into your mom's basement...too much gay porn down there.
Frankie Rizzo

Hayward, CA

#196319 Jun 16, 2013
Zoro wrote:
<quoted text>If that's what you think, Ok, but hey I cant fix you. Stupid is broken
A very lame response as always.

Ron White you ain't. Don't try. It doesn't work.

Since: Dec 09

Knoxville, TN

#196320 Jun 16, 2013
laughing man wrote:
<quoted text>
Yeah, badass, I'm putting your GLAAD bible verse militancy right back in your face and you can't take it.
How about a little shock value, Brucie? I'm calling your kind what it is, with no fear, and there's nothing you can do about it.
You make so little sense when you get riled up. What is GLAAD bible verse militancy? Where is your "shock value"? I certainly don't see you as particularly shocking. That's all in your head, bub.

Since: Dec 09

Knoxville, TN

#196321 Jun 16, 2013
Chester Hester wrote:
<quoted text>
Damn bro u got balls of steel homie, major respect, MAJOR RESPECT u hear me g-dawg. Never in a million years would I have the cojones to sit behind my comp and go screen to screen with some poster halfway across the country on a gay marriage thread...Damn playa, no one's ever gone toe to toe with u, and lived to tell about it.
Word!(LOL)
Frankie Rizzo

Hayward, CA

#196322 Jun 16, 2013
Jayzbird58 Buster wrote:
<quoted text>Actually, you are not bright at all. Based on your argument, then the CSSC never should have granted SSM in California because the issue had been previously addressed in 2002. In fact, the CSSC was aware of the Prop 8 initiative when it granted a temporary right for gays to marry between June 2008 and Nov. 2008. So, the CSSC was always a temporary ruling, which was set to be decided on Nov. 4, 2008.
Before you step up to this plate, you need to stop feeding from pig trough's, because I only serve gourmet facts.
Even your name smells of your ignorance. It should be "Not too Bright Are You". It must suck when your ignorance is on display before you even post a comment.
That'd be Old SniffButts Billy. aka $3 Bill. He's not "to" smart.

"To" funny!
Frankie Rizzo

Hayward, CA

#196323 Jun 16, 2013
veryvermilion wrote:
<quoted text>
Word!(LOL)
Dope! LOL

Since: Dec 09

Knoxville, TN

#196324 Jun 16, 2013
laughing man wrote:
There's no pleasing Lumpy, is there?
It soiled its panties over someone not complaining about the straights with their trash and Velvet Elvis',(which is incredibly stupid since I mocked the very thing I don't like in ANYbody)and it's the very same lump of dog squeeze who the other day soiled its panties over "drive by" comments.
When things are explained to it, in detail, and with the utmost care, risking projectile vomiting by getting on its grade school level, it shows its appreciation by having a juvenile kick and scream in the cereal aisle attack.
They don't possess the most basic of emotional maturity and awareness of those around them, and I don't want them in my neighborhood.
Your comments remind me of a poor old man, wandering around lost in the streets, bewildered and confused.

Time to go back to the Alzheimer's ward, you poor geezer. Now take your pills like a good old codger. Supper is at five. And tonight they're serving red jello.
laughing man

Luton, UK

#196325 Jun 16, 2013
veryvermilion wrote:
<quoted text>
You make so little sense when you get riled up. What is GLAAD bible verse militancy? Where is your "shock value"? I certainly don't see you as particularly shocking. That's all in your head, bub.
"We're here, we're queer, and there's nothing you can do about it!"

Are you telling the world you're ignorant, Brucie? Don't you have any, ahem, "pride" in your ancestors?

*snicker*

Since: Jun 13

Location hidden

#196326 Jun 16, 2013
Not two bright are you
Bruno

Redondo Beach, CA

#196327 Jun 16, 2013
Frankie Rizzo wrote:
<quoted text>
WTF is an "aquirt" you illiterate moron?... LMAO
YUK!YUK!YUK! Illiterate moron. Too funny!
Most people with half a brain would be able to figure it out. I didn't expect that you would. I'll keep you guessing lol ...
Bruno

Redondo Beach, CA

#196328 Jun 16, 2013
Happy Fathers day to all the dads here today!!!

Since: Jun 13

Location hidden

#196329 Jun 16, 2013
veryvermilion wrote:
<quoted text>
Word!(LOL)
Ooh be careful what u say man!!! This guy has absolutely NO FEAR at all!!
Frankie Rizzo

Hayward, CA

#196330 Jun 16, 2013
veryvermilion wrote:
<quoted text>
Your comments remind me of a poor old man, wandering around lost in the streets, bewildered and confused.
Time to go back to the Alzheimer's ward, you poor geezer. Now take your pills like a good old codger. Supper is at five. And tonight they're serving red jello.
Ageist jokes. Nice!

The thing about age bigotry is sooner than you think you will become the object of your ridicule, but only if you're lucky. You might die young and miss it.

Alright young dummy, think that stuff over and thank your grandpa for doing your grandma etc. Maybe see you soon! Maybe not, that's the beauty of it.
Frankie Rizzo

Hayward, CA

#196331 Jun 16, 2013
Bruno wrote:
<quoted text>
Most people with half a brain would be able to figure it out. I didn't expect that you would. I'll keep you guessing lol ...
So you thought about me when you misspelled squirt? How thoughtful! But back off. I ain't like that. You gotta match your new gayness with some couth and have discrimination in your choice of sexual partners. And know who not to hit on.

lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Palo Alto Discussions

Title Updated Last By Comments
News Palo Alto student fights Islamophobia, one dinn... 21 min Roscoe 7
Ron Fleishman is the World's Most Underrated Ph... (Sep '15) 1 hr Roscoe 250
News El Camino Hospital board restructures by adding... 4 hr Jerry Brown 5
james dobbs ex rialto police officer moves back... (Aug '10) May 18 ThatGirl 18
HELP! Stop Unjust Persecutions of TAXPAYERS ove... May 17 un agenda 21 9
News Tesla CEO Says Company to Start Selling Solar R... May 10 Solarman 1
News Stanford Psychiatrists Take to the Stage May 3 Humanspirit 1

Palo Alto Jobs

More from around the web

Personal Finance

Palo Alto Mortgages