Since: Jul 09

Location hidden

#4099 Jun 30, 2013
Ravenclaw wrote:
<quoted text>
Hi NW! It's only 110 down here! I thought about trying to fry an egg on the sidewalk, but eggs attract monsters. Those creep me out. The snakes and tarantulas do too!
It looks like we have a monsoon rolling in tonight. If you hear a bunch of girly screams, it just means that flooding drove all the snakes onto my porch...ugh.
Hey, what's up Ravy? Long time no see. Guess I should jump over to the other forum and have some fun with the moon cultists...lol.

Yeah, that's hot. Been seeing it on the news and almost wish it would come this way. Not really, warm enough here but too much rain in many places.

Since: Jul 09

Location hidden

#4100 Jun 30, 2013
Just dropping by. Hello to everyone. Nice to see you around Ghost.

Hi to you Trina. Don't think we've met, but then again there's so many socks on topix I might have talked to you dozen of times...lol

Level 9

Since: Dec 07

Location hidden

#4101 Jun 30, 2013
Naturally Wired wrote:
<quoted text>
Hey, what's up Ravy? Long time no see. Guess I should jump over to the other forum and have some fun with the moon cultists...lol.
Yeah, that's hot. Been seeing it on the news and almost wish it would come this way. Not really, warm enough here but too much rain in many places.
I'm still working on putting the new house together, although I'm taking a break from painting. Home Depot loves me - well my checkbook anyway. I love the community here, just not sure about all the critters!

Are you still enjoying your new location and job? A little cooler sounds kind of nice, I never thought I'd say that.

“For F***'s Sake”

Level 2

Since: Aug 12

Tanner Flats

#4102 Jul 1, 2013
Naturally Wired wrote:
Just dropping by. Hello to everyone. Nice to see you around Ghost.
Hi to you Trina. Don't think we've met, but then again there's so many socks on topix I might have talked to you dozen of times...lol
Hellywood says hi too, just not to you or I. lol.

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4103 Jul 1, 2013
Ravenclaw wrote:
<quoted text>
Hi NW! It's only 110 down here! I thought about trying to fry an egg on the sidewalk, but eggs attract monsters. Those creep me out. The snakes and tarantulas do too!
It looks like we have a monsoon rolling in tonight. If you hear a bunch of girly screams, it just means that flooding drove all the snakes onto my porch...ugh.
It got so hot in parts of Arizona yesterday (119) they grounded some planes, holy crap!

I hope LuAnn didn't melt!!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4104 Jul 1, 2013
Naturally Wired wrote:
<quoted text>
Hey, what's up Ravy? Long time no see. Guess I should jump over to the other forum and have some fun with the moon cultists...lol.
Yeah, that's hot. Been seeing it on the news and almost wish it would come this way. Not really, warm enough here but too much rain in many places.
lol!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4105 Jul 1, 2013
Proud To Be Trina wrote:
Welcome to the new and improved Mr. Rogers Neighborhood
http://www.youtube.com/watch?v =OFzXaFbxDcMXX
Thanks I just stuck my head in the oven! lol

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4106 Jul 1, 2013
The Ghost Rider of NM wrote:
<quoted text>LOL! Gee Thanks! I don't mind if I do. Make it a long-neck. Nice meeting you too.
Long neck? Here have a icy schooner instead!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4107 Jul 1, 2013
The Ghost Rider of NM wrote:
<quoted text>I want one! lmao
Naturally Wired, USA and Abby ate them before even I could get one lol.

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4108 Jul 1, 2013
Rotor Head wrote:
<quoted text>You look like Spock when you raise your eyebrow like that.....
Live long and prospect.
I wish she had one of the star trek transporters! We all need one of those!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4109 Jul 1, 2013
Rotor Head wrote:
<quoted text>
Thanks I have one, and a Bayliner with a 50 Horse
<quoted text>
The bayliner has a tube, but thanks.
I actually have a gully running down my driveway this morning from the runoff.
I love Bayliners, I wish I had one!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4110 Jul 1, 2013
_Susan_ wrote:
Good morning wonderful neighbors. I see there are some folks I haven't met yet posting. Hi there! Welcome to the neighborhood. It's good to meet all of you.
:)
Drinks at Ricky's house!
Looks like Dad has taken over Jed's moon shine operation out back so we're running low on booze, he drinks more than he's making? Sorry!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4111 Jul 1, 2013
-Persephone- wrote:
Hi y'all! I'm drive by posting because my connection sucks! Hope everyone's having an awesome day!
:)
Been there and that sux!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4112 Jul 1, 2013
1USA1 wrote:
<quoted text>9-ball APA Top Gun tournament this morning.:-D
Do any good?

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#4113 Jul 1, 2013
Naturally Wired wrote:
<quoted text>
Southern Alberta been flooded out. People in High River Alberta haven't been allowed home in days. Now many of them are pissed off because the cops went home to home to make sure everyone was out...but they also ended up taking peoples guns from their homes saying it's for public safety, looters may get them etc...What a load of crap!
That is a load of crap! That's stealing because they would have to search everyone's house to find them.

Maybe they're looking for drugs too so later they'll know who's house to hit?

“cat lover”

Level 6

Since: Jul 07

Tucson

#4115 Jul 1, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>It got so hot in parts of Arizona yesterday (119) they grounded some planes, holy crap!
I hope LuAnn didn't melt!!
Hi Ricky that was up in Phoenix but did hit 112 yesterday and had some awsome stomes last night though and good morning everyone :)

“I could be Susan's sock!”

Level 8

Since: Jun 12

Lady J's Lead Acolyte

#4116 Jul 1, 2013
Good morning wonderful neighbors!

:)

“<3”

Level 9

Since: Jun 10

Black Rock City, NV

#4117 Jul 1, 2013
Morning! Sixtysix at 6 a.m. they say it's going to be a hundred and eleven today. Our early morning walk at 0500 was with deer. Seriously. Lolz. The babies were so cute.

Level 8

Since: Mar 13

Marietta, OH

#4118 Jul 1, 2013
High of 81 here with rain. It's been raining off and on for almost two weeks.

Since: Jul 09

Location hidden

#4119 Jul 1, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>That is a load of crap! That's stealing because they would have to search everyone's house to find them.
Maybe they're looking for drugs too so later they'll know who's house to hit?
Yep, my opinion also. Not only that, there have been floods before with people having to evacuate and never have I heard before of the police doing that here.
If they want to find guns that are a real prob, how about focusing on the gangbangers in cities and leave the rest of us alone? There is a side of Canada that thinks guns are so evil, yet we have little gun crime. Some of them are too dumb to know that there are many legal guns here and not just hunting rifles either, none of them people causing probs.

Anyways, getting all political on your thread.

There's drugs in Canada? Really? Gee, can ya hook me up?lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
What's your tip for the day? 3 min honeymylove 1,042
Add a word and drop a word (Jan '14) 5 min Mike Allen 1,354
Would you say this is as mythical as bigfoot, m... 6 min hornypam 3
why do people cry about icons? 7 min Seagoville 9
Keep a Word.....Drop a Word Game (Sep '13) 7 min Mike Allen 6,008
What ?? are you thinking about NOW? 2014 8 min Mike Allen 394
Dave's bar and grill,is now open. (May '13) 12 min Katie 5,029
What are you thinking about now? (Jun '10) 15 min Henry Ford 20,167
I Like..... (Mar '14) 16 min honeymylove 311
Stolen Jaguar Found 46 Years Later 1 hr Petal Power 5
What song are you listening to right now? (Apr '08) 1 hr Sublime1 147,054
•••

Weird People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••