There goes the neighborhood!

There goes the neighborhood!

Posted in the Weird Forum

First Prev
of 546
Next Last

“Don't harsh my mellow, man!”

Level 8

Since: Aug 08

Great State of Oklahoma!

#2 May 8, 2013
Hi Ricky F! Welcome to the neighborhood! Hahaha!

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

#3 May 8, 2013
Yo.

Sublime checking in.

“I am H.G's Sock”

Level 7

Since: Jul 12

Or is he mine?

#4 May 8, 2013
Hi Ricky and Hippiechick.
Thank you for the invite. I put it on my tracker. I must go back to work. I hope you both are having a good day.

“If you're happy & you know it”

Level 7

Since: Feb 13

clap your hands!

#5 May 8, 2013
That's cuz they use better fertilizer than you!:)

“100% Princess”

Level 8

Since: Jan 07

and totally harmless

#6 May 8, 2013
Hi there Ricky. The grass was just fertilized more.....

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#7 May 8, 2013
Hippichick wrote:
Hi Ricky F! Welcome to the neighborhood! Hahaha!
Hey HC!!

Nice to see ya, long time no see, how have ya been?

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#8 May 8, 2013
ShadyBits wrote:
That's cuz they use better fertilizer than you!:)
lol, true, but I have free beer! lol

“Don't harsh my mellow, man!”

Level 8

Since: Aug 08

Great State of Oklahoma!

#9 May 8, 2013
Hi Abby! I need to get back to work too, but the boss is still at lunch! LOL!

“I know where you are,”

Level 8

Since: Jun 08

Right here under my thumb

#10 May 8, 2013
Hey, just because I'm the only heterosexual male on this forum doesn't mean ya'll can't give me a warmer welcome...sheeeeeeeeeesh!!!
Alex

United States

#11 May 8, 2013
The short bus is here.

“Dancin' in the Rain”

Level 4

Since: Apr 13

Location hidden

#12 May 8, 2013
“The grass may be greener on the other side, but it is just as hard to mow.”
–John Charles Wiltshire Butler

“Colorful Beyond Words”

Level 10

Since: May 11

"Always On The Go "

#13 May 8, 2013
Ricky F wrote:
It's true, the grass is greener on the other side of the fence!
It's only greener because you are there! LOL ..

Setting my tracker :)

Hey .. I see a few I know here !!

*waving hello*

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#14 May 8, 2013
milwaukee69 wrote:
Hey, just because I'm the only heterosexual male on this forum doesn't mean ya'll can't give me a warmer welcome...sheeeeeeeeeesh!!!
Welcome and here I thought I was the hetero dude lol.

Free beer and left handed cigs, enjoy!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#15 May 8, 2013
Cindy 3900 wrote:
“The grass may be greener on the other side, but it is just as hard to mow.”
–John Charles Wiltshire Butler
LMAO!

Hey Cindy!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Vincit qui se vincit

#16 May 8, 2013
Hatti_Hollerand wrote:
<quoted text>It's only greener because you are there! LOL ..
Setting my tracker :)
Hey .. I see a few I know here !!
*waving hello*
Hmmm....lol So what are you saying?
Alex

United States

#17 May 8, 2013
Hatti_Hollerand wrote:
<quoted text>It's only greener because you are there! LOL ..

Setting my tracker :)

Hey .. I see a few I know here !!

*waving hello*
Hi

“Don't harsh my mellow, man!”

Level 8

Since: Aug 08

Great State of Oklahoma!

#18 May 8, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>Hey HC!!
Nice to see ya, long time no see, how have ya been?
I've been just fine, thank you! And yourself?

Hi Hatti! Good to see ya!

“If you're happy & you know it”

Level 7

Since: Feb 13

clap your hands!

#19 May 8, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>lol, true, but I have free beer! lol
Cool. I'll bring nachos! Par-tay!

“I know where you are,”

Level 8

Since: Jun 08

Right here under my thumb

#20 May 8, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>Welcome and here I thought I was the hetero dude lol.
Free beer and left handed cigs, enjoy!
Kinda' backwards considering Topix is right-winged...lol

“Colorful Beyond Words”

Level 10

Since: May 11

"Always On The Go "

#21 May 8, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>Hmmm....lol So what are you saying?
That you bring the good stuff!!:)

((hugs))

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 546
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
*add A word / drop a word* (Nov '12) 2 min Judy 123 10,426
Last 3 Letters into 3 new words. (Dec '08) 4 min Judy 123 57,755
El's Kitchen (Feb '09) 5 min LOST IN MISSISSIPPI 43,952
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 6 min red and right 173,964
Make A Sentance out of a 5 letter word. (Nov '09) 8 min Judy 123 32,900
Let's Play Songs Titled with Two Words ... (Nov '14) 12 min CJ Rocker 1,202
2015: "Make a Story/ 6 Words Only: 14 min Camilla 2,564
name my cat 21 min Sublime1 35
What song are you listening to right now? (Apr '08) 33 min Sublime1 169,609
JUST SAY SOMETHING. Whatever comes to mind!! (Aug '09) 1 hr xoxo 29,756
More from around the web