Why is Stacked And Proud Dressed Like...

Why is Stacked And Proud Dressed Like A Little English School Girl?

Posted in the Weird Forum

First Prev
of 7
Next Last
Joemama

Hamtramck, MI

#2 Apr 27, 2011
Because she can and we likey !!

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#5 Aug 1, 2011
is this a conspiracy .....????

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#7 Aug 1, 2011
Frank Lee Tremendous wrote:
<quoted text>Yum I'd like to hit that!
hit what exactly ???

“Mess with me.”

Level 2

Since: Dec 09

I like it.

#8 Aug 1, 2011
Because she's pretty and young, and can pull it off!
Not like you, hoho. I know you're jealous, but why make it so obvious!

Level 1

Since: Aug 09

Location hidden

#9 Aug 1, 2011
Damn...I thought there were pictures included. disappointed to say the least :-(

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#10 Aug 2, 2011
LI Raised wrote:
Damn...I thought there were pictures included. disappointed to say the least :-(
i've got a couple of my garden..... lol

Level 1

Since: Aug 09

Location hidden

#11 Aug 2, 2011
stacked and proud wrote:
<quoted text>
i've got a couple of my garden..... lol
I have to behave.... I have to behave....I have to behave....no comments on S+P garden. LOL

“Grab all the good”

Level 5

Since: Jul 10

Rowlett Tx

#13 Aug 2, 2011
stacked and proud wrote:
<quoted text>
i've got a couple of my garden..... lol
As she squats in the cabbages and peas :)

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#14 Aug 2, 2011
LI Raised wrote:
<quoted text>
I have to behave.... I have to behave....I have to behave....no comments on S+P garden. LOL
lmao........ god ,,, i really am loosing my touch.......

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#15 Aug 2, 2011
Denny Crain wrote:
<quoted text>As she squats in the cabbages and peas :)
oi!!!!!

“TEXAS ... SECEDE”

Since: Feb 08

REPUBLIC OF TEXAS

#16 Aug 2, 2011
stacked and proud wrote:
<quoted text>
oi!!!!!
Oi!!! lol ... Hi S&P ... life treating you pretty good?... same over here ... it's a good day to be alive ... FC xoxo

3246 ... fold

Frank Lee Tremendous
Level 3

Since: Aug 11

Location hidden

#17 Aug 2, 2011
stacked and proud wrote:
<quoted text>
oi!!!!!
You are just about the hottest gal on Topix.

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#18 Aug 2, 2011
Flower-Child wrote:
<quoted text>
Oi!!! lol ... Hi S&P ... life treating you pretty good?... same over here ... it's a good day to be alive ... FC xoxo
3246 ... fold
hay you.......... you okay??

i have been swimming with my boys..... you really don't wanna see my hair right now.... lol

i have 3 weeks off work now,,,,,, i am so ready for the break,,,,,,

hope ya day is fantastic,,,,,, take care hun.... xo

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#19 Aug 2, 2011
Frank Lee Tremendous wrote:
<quoted text>You are just about the hottest gal on Topix.
aaawwww thank you.... that is very nice of you to say,,,,,,,,, cheers Frank,,,,, have a great day....
Krypteia

Leeds, UK

#20 Aug 2, 2011
Denny Crain wrote:
<quoted text>As she squats in the cabbages and peas :)
Where's that marrow gone?.

Level 1

Since: Aug 09

Location hidden

#21 Aug 2, 2011
stacked and proud wrote:
<quoted text>
lmao........ god ,,, i really am loosing my touch.......
Not at all...I just don't want to get banned from Topix writing what I was thinking. LOL

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#22 Aug 2, 2011
LI Raised wrote:
<quoted text>
Not at all...I just don't want to get banned from Topix writing what I was thinking. LOL
omg really,,,, lol

“TEXAS ... SECEDE”

Since: Feb 08

REPUBLIC OF TEXAS

#24 Aug 2, 2011
stacked and proud wrote:
<quoted text>
hay you.......... you okay??
i have been swimming with my boys..... you really don't wanna see my hair right now.... lol
i have 3 weeks off work now,,,,,, i am so ready for the break,,,,,,
hope ya day is fantastic,,,,,, take care hun.... xo
sounds like fun, S&P ... good time to relax, xoxo

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#25 Aug 3, 2011
Flower-Child wrote:
<quoted text>
sounds like fun, S&P ... good time to relax, xoxo
hell yeah,,,, lol

i'm just praying for good weather...:)

“We're all Bozos on this bus”

Since: Jan 07

South Bend, IN

#26 Aug 3, 2011
Why ask why?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 7
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
What song are you listening to right now? (Apr '08) 2 min June 218,693
Word Association (Jun '10) 26 min SweLL GirL 32,435
*add A word / drop a word* (Nov '12) 27 min SweLL GirL 16,744
Crystal_Clears Kitchen (Refurbished) (Jan '16) 39 min Disgusted 8,897
Let's Play Songs Titled with Two Words ... (Nov '14) 43 min wichita-rick 2,254
News Huge, homely mastiff named Martha wins world's ... 44 min Bryan Fischer s H... 1
News Splash 'dancing' at the Dallas Zoo with Zola th... 55 min Bryan Fischer s H... 1
What is your pets name? 1 hr Freddie Mercury 31
Denny Crain's Place (May '10) 3 hr 8541 MARINE 22,877
Poll What are you thinking right now? (May '08) 6 hr The Finny 4,281
El's Kitchen (Feb '09) 8 hr RACY_MEAN_DISAGREE 76,013
More from around the web