Pet washing machines not just fluff

Mar 3, 2010 Read more: blogs.app.com 28

Japanese pet owners are trying to save money in today's recession by having their dogs and cats washed in a specially designed machine instead of using groomers.

Read more
First Prev
of 2
Next Last

“So, what's the speed of dark??”

Level 4

Since: Mar 08

Location hidden

#1 Mar 3, 2010
Coming soon... one for kids...lol

“Commentaries”

Level 1

Since: Apr 08

Location hidden

#2 Mar 3, 2010
LOLOLOLOL!!!!!

“Huntington Beach tough guy”

Since: Feb 09

Anyone scared yet?

#3 Mar 3, 2010
You ain't sticking my puss in there!
Arminius

Buffalo, NY

#4 Mar 3, 2010
Beckie Godwin wrote:
You ain't sticking my puss in there!
Maybe you should rephrase that post! Ha ha!

“Huntington Beach tough guy”

Since: Feb 09

Anyone scared yet?

#5 Mar 3, 2010
Arminius wrote:
<quoted text>Maybe you should rephrase that post! Ha ha!
I'm sticking to it!
Don't be dorking me around, ha ha ha ha!

“Commentaries”

Level 1

Since: Apr 08

Location hidden

#6 Mar 3, 2010
By Mattel!
Arminius

Buffalo, NY

#7 Mar 3, 2010
Beckie Godwin wrote:
<quoted text>
I'm sticking to it!
Don't be dorking me around, ha ha ha ha!
I have a cat named Richard, do you think I should stick my D!ck in there?

“Up with which, I will not put”

Since: Jul 08

Sao Paulo

#8 Mar 3, 2010
Why don't they try to wash their pets themself?

Pfft - lazy.

“Up with which, I will not put”

Since: Jul 08

Sao Paulo

#9 Mar 3, 2010
Beckie Godwin wrote:
You ain't sticking my puss in there!
They have other equipment for that Becky

BTW - love your avatar - Charlie Brown!!('all I got was a rock' LOL)

Good times .. good times.
Pretty Feet

North Wales, PA

#10 Mar 3, 2010
i tried that once.

we had a nice funeral for him.
haaa
J/K
:O)

“Huntington Beach tough guy”

Since: Feb 09

Anyone scared yet?

#11 Mar 3, 2010
Arminius wrote:
<quoted text>I have a cat named Richard, do you think I should stick my D!ck in there?
ROFLMAO!

“Huntington Beach tough guy”

Since: Feb 09

Anyone scared yet?

#12 Mar 3, 2010
JM_Brazil wrote:
<quoted text>
They have other equipment for that Becky
BTW - love your avatar - Charlie Brown!!('all I got was a rock' LOL)
Good times .. good times.
Me too, I busted a gut when I saw this pic.
The only thing that beats it is a smiling a$$!
Parden pard

Bethlehem, PA

#13 Mar 3, 2010
Wonder if the animals like the spin cycle..?

“They named a cereal for him”

Level 3

Since: Feb 08

Redondo Beach, CA

#14 Mar 3, 2010
Beckie Godwin wrote:
<quoted text>
I'm sticking to it!
Don't be dorking me around, ha ha ha ha!
Hey, watch your language or I will have to flag you, lmao!

“Under New Management”

Level 2

Since: Feb 10

Location hidden

#15 Mar 3, 2010
Does the United Nations Commission on Torture know about this?

Since: Aug 09

Pennsburg, PA

#16 Mar 3, 2010
Beckie Godwin wrote:
You ain't sticking my puss in there!
Keep talking like that and somebody's gonna shove their Weimarammer in.

“behind curtain #1”

Since: Jul 08

Location hidden

#17 Mar 3, 2010
What happens if the dog has to take a crap during his bath?
podunk

Lineville, IA

#18 Mar 3, 2010
HAIRY wrote:
What happens if the dog has to take a crap during his bath?
The spin cycle spins it out of him!

“behind curtain #1”

Since: Jul 08

Location hidden

#19 Mar 3, 2010
podunk wrote:
<quoted text>The spin cycle spins it out of him!
Does that mean that if your dog is constipated,this will solve the problem?
kobra8

United States

#20 Mar 3, 2010
My puppy takes a shower with either the wife or I once a week... works nice and he will even walk into the bathroom and into the shower!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 3 min Denisova 159,633
Last 3 Letters into 3 new words. (Dec '08) 7 min whatimeisit 56,510
ChANge "2" letter ChANgLE (Oct '14) 8 min Hoosier Hillbilly 133
"2" TWO word FUN game*** (Mar '13) 9 min Hoosier Hillbilly 1,404
~`*`~ Create a sentence using the 'letters' of ... (Oct '12) 10 min Hoosier Hillbilly 2,169
A six word game (Dec '08) 15 min Hoosier Hillbilly 18,267
last word - first (Jun '12) 24 min Hoosier Hillbilly 7,629
keep a word drop a word (Sep '12) 1 hr KNIGHT DeVINE 7,904
What song are you listening to right now? (Apr '08) 1 hr I Am No One_ 161,032
motorcycle traveling stories 3 hr Camilla 335
Whatcha' doing? (Apr '12) 6 hr Crazy Jae 8,281
More from around the web