Dave's bar and grill,is now open.

Posted in the Weird Forum

Comments (Page 44)

Showing posts 861 - 880 of4,708
|
Go to last page| Jump to page:

“Laughing at the Trolls!!”

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#887
Jun 13, 2013
 
CJ Rocker wrote:
<quoted text>always! Heard you had to much to drink last night.....lol
Lol yeah!!!:)

Level 6

Since: Oct 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#890
Jun 13, 2013
 
CJ Rocker wrote:
<quoted text>
Hi VBB.....Just wished MS a restful nite...now hoping the same for you.
Weekend starts tomorrow......then anything goes!!!
Good night hunny,see you tomorrow.

“Sweet As Can Be”

Level 8

Since: Feb 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#891
Jun 13, 2013
 
revilot2 wrote:
<quoted text>
Good night hunny,see you tomorrow.
nite rev......sweet dreams **HUGS**

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#892
Jun 13, 2013
 
David0407 wrote:
<quoted text>
Lol what's going on Zed ?
Well.. actually I don't remember now. Guess I will have BL for now, maybe it will come back to me

“Sweet As Can Be”

Level 8

Since: Feb 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#893
Jun 13, 2013
 
zedme wrote:
<quoted text>Well.. actually I don't remember now. Guess I will have BL for now, maybe it will come back to me
Hello Zed.....I'll always be back for more;) if you don't recall IT
I can remind you of what's up...lol
here's you another BL.....this bud's for you :)

“Laughing at the Trolls!!”

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#894
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

zedme wrote:
<quoted text>Well.. actually I don't remember now. Guess I will have BL for now, maybe it will come back to me
Lol i know how that is, one Bl coming up.

Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#895
Jun 13, 2013
 

Judged:

2

2

2

Wow!! Obsessed much!?!?!?
Is it me you want or are you gay for David, either way it isn't gonna happen!!

So, let's see, David I gave you a B.J. 21 hours ago and another 20 hours age. Then you returned the favor and took care of my needs 6 hours ago, now that's all fine and dandy.

Here's where the dishonesty kicked in:
When we were screwing 2 hours ago, that redneck meth-head kept banging on the door trying to get me to spend my hard earned money on groceries for him, claiming he was my son. I took pity on him and bought him a meal from Micky-D's and brought it back, he was still there holding up his will work for food sign, yet when I tried to give him food out of the kindness of my heart, he declined.
Scum, he just wanted more drug money!!!! What a low-life.

Oh well, David you wanna bang me again, since that seems to be all I'm good for? ROFLMAO

“Laughing at the Trolls!!”

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#896
Jun 13, 2013
 
LMAO!!!

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#898
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

1

CJ Rocker wrote:
<quoted text>
Hello Zed.....I'll always be back for more;) if you don't recall IT
I can remind you of what's up...lol
here's you another BL.....this bud's for you :)
Thanks CJ you know I love my Bud.. I am always up for more, but you probably know that by now eh? I am not being uppity am I?

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#899
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

1

David0407 wrote:
<quoted text>Lol i know how that is, one Bl coming up.
Thanks Fella now I have two.. I guess you could call me a two fisted drinker haa You ever walk into a room and forget why you went in there in the first place?

“Sweet As Can Be”

Level 8

Since: Feb 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#900
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

1

zedme wrote:
<quoted text>Thanks CJ you know I love my Bud.. I am always up for more, but you probably know that by now eh? I am not being uppity am I?
As I recall"Up all night"....I would think that gives you bragging rights! Hey Z..What's "up" for tonite :)

“Laughing at the Trolls!!”

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#901
Jun 13, 2013
 
zedme wrote:
<quoted text>Thanks Fella now I have two.. I guess you could call me a two fisted drinker haa You ever walk into a room and forget why you went in there in the first place?
Lol yes to many times to remember.

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#902
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

1

CJ Rocker wrote:
<quoted text>
As I recall"Up all night"....I would think that gives you bragging rights! Hey Z..What's "up" for tonite :)
Bottoms up CJ, bottoms up.. the next round is on me!

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#903
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

David0407 wrote:
<quoted text>Lol yes to many times to remember.
OMG David you don't look too well.. kinda pale

Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#904
Jun 13, 2013
 
Dayum!! I said strip down, but you just broke a record David!! lmao

Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#905
Jun 13, 2013
 
zedme wrote:
<quoted text>OMG David you don't look too well.. kinda pale
He's actually very tan ;)

“Laughing at the Trolls!!”

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#906
Jun 13, 2013
 
zedme wrote:
<quoted text>OMG David you don't look too well.. kinda pale
lol yeah,not feeling to well lol should be myself soon.

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#907
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

1

Proud To Be Trina wrote:
<quoted text>
He's actually very tan ;)
I am sure you would know more about his tan parts than I...jk

“Sweet As Can Be”

Level 8

Since: Feb 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#908
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

1

zedme wrote:
<quoted text>Bottoms up CJ, bottoms up.. the next round is on me!
Damn Z.....I like your thinking... You named the game"Bottoms UP"
(clapping hands) Fun,BB Fun
Zed,think You better get me a shot! you name it I'll drink it:)
Where we playin bottoms up at===truck or car or?

“another beer ? sure why not”

Level 7

Since: Aug 12

Bermuda Triangle

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#909
Jun 13, 2013
 

Judged:

1

S OH Clear.. Anywhere but here. it seems a certain pair. have been everywhere.. LOL

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 861 - 880 of4,708
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••