Things you say while driving

“New & Improved..”

Level 8

Since: Oct 07

Formerly From Kenya

#365 Apr 22, 2014
greymouser wrote:
Have your ever thought of a song and it plays on the radio a few minutes later.
One day, out of the blue, I thought about the shredded tires I've seen on the road.
And thought... "Hmm, I've never seen a truck tire blow in all the decades I've been driving."
Three miles down the road... A hundred feet ahead... Boom! Flop,flop,flop.''
A truck blew a tire in front of my eyes.
Is it any wonder I only think happy thoughts when I get on the Interstate Highways?
You may wanna start tailgating Brinks trucks...just sayin'..

Level 9

Since: Jul 11

.

#366 Apr 22, 2014
I'm not tailgating, I'm bump drafting!

“Right click Left click Yay!”

Level 7

Since: Dec 10

Nehwon

#368 Apr 23, 2014
justaguess wrote:
<quoted text>
You may wanna start tailgating Brinks trucks...just sayin'..
Well, that truck blew a tire but didn't spiral out of control and crash in fireball like the movies.

It had 17 more wheels.

But even if a Brinks truck popped a tire, did a bunch of somersaults worthy of an Olympic gold medal gymnast and spewed its money sacks all over the freeway...

My first concern would be with the occupants of that truck.

Next would be to watch how many fervent Christians abscond with that money saying they were blessed by God.
Independent

United States

#369 Apr 23, 2014
greymouser wrote:
Next would be to watch how many fervent Christians abscond with that money saying they were blessed by God.
Well, there is at least one Christian around, don't count them all out.

http://usnews.nbcnews.com/_news/2013/02/27/17...

:^`}

“Right click Left click Yay!”

Level 7

Since: Dec 10

Nehwon

#370 Apr 23, 2014
Independent wrote:
<quoted text>
Well, there is at least one Christian around, don't count them all out.
http://usnews.nbcnews.com/_news/2013/02/27/17...
:^`}
The exception that proves the rule?

Level 9

Since: Jul 11

.

#371 Apr 23, 2014
We drive on a parkway and park in a driveway, why?
Independent

United States

#372 Apr 23, 2014
greymouser wrote:
The exception that proves the rule?
Hardly.
Also incidents to the contrary.

http://www.nbcuniversalarchives.com/nbcuni/cl...

“Right click Left click Yay!”

Level 7

Since: Dec 10

Nehwon

#373 Apr 23, 2014
Independent wrote:
<quoted text>
Hardly.
Also incidents to the contrary.
http://www.nbcuniversalarchives.com/nbcuni/cl...
I wonder how many armored cars were knocked off providing services from these places:

http://creationmuseum.org/

http://www.vatican.va/vatican_city_state/

https://www.bankofamerica.com/

“Right click Left click Yay!”

Level 7

Since: Dec 10

Nehwon

#374 Apr 23, 2014
SLY WEST wrote:
We drive on a parkway and park in a driveway, why?
Why are all these pedestrians on the sidewalk?!? I'm driving here!

Oh, wait. I'm getting 10 internet game points for every pedestrian I run down while texting..

Why aren't there more pedestrians on the sidewalk?!?

Level 9

Since: Jul 11

.

#375 Apr 23, 2014
I understand officer, you're only doing your job,,,, ever thought about getting a new job?

Since: Jan 14

Location hidden

#376 Apr 24, 2014
Owe..OUCH...geez..look out Betsy! That's gotta hurt!

Darn chuck holes!

Here we go again.

“Right click Left click Yay!”

Level 7

Since: Dec 10

Nehwon

#377 Apr 25, 2014
Hmm. Construction crew on the opposite side of the highway.

Hmm. I've been driving a few miles and the opposite side of the highway is jammed.

Hmm. A few more miles and still backed up over there. Note to self - check out highway traffic patterns before moving. Saving a few bucks isn't worth that commute hassle.

“No time like the present”

Since: Jul 08

to make it happen!

#378 Apr 26, 2014
Who's that jerk who keeps looking over here on this side of the highway where we're all backed up because of construction?

(squints eyes)

Is he smirking at us?

“Vintage 1949”

Level 1

Since: Mar 13

...lightly salted...

#379 Apr 26, 2014
Those poor bastards in the southbound lanes will be stuck in traffic for hours!...haha...

Level 9

Since: Jul 11

.

#380 Apr 26, 2014
Okay numbnutz, choose your lane already and the race is on.

Since: Jan 14

Location hidden

#381 Apr 26, 2014
I need a judge it on my hood.;)
Level 5

Since: May 13

Location hidden

#382 Apr 26, 2014
Where is 'interested' so I can run him over!
Instigator

Fort White, FL

#383 Apr 26, 2014
I don't know who's texting me right now, but it's gonna have to wait until I pull over.

That's why I hate texting the Battle Axe, because she sometimes texts while driving. Unless she's grown tired of me giving her heck about it. I doubt it...

Level 9

Since: Jul 11

.

#384 Apr 28, 2014
&fe ature=youtube_gdata_player

Level 9

Since: Jul 11

.

#385 Apr 28, 2014
&fe ature=youtube_gdata_player

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
keep a word drop a word (Sep '12) 4 min _FLATLINE-------- 13,766
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 38 min Igor Trip 201,141
Word Association 2 (Sep '13) 1 hr wichita-rick 18,385
*add A word / drop a word* (Nov '12) 1 hr KNIGHT DeVINE 13,447
Add a Word remove a Word (Oct '13) 1 hr KNIGHT DeVINE 3,656
2words into 2new words (May '12) 1 hr KNIGHT DeVINE 2,831
What song are you listening to right now? (Apr '08) 1 hr KNIGHT DeVINE 194,215
News Trump's Newest Ad Is So Frickin' WeirdBy Olivia... 2 hr YouDidntBuildThat 26
What Turns You Off (Jun '11) 5 hr Knock off purse s... 7,798
El's Kitchen (Feb '09) 6 hr Enzo49 58,057
Crystal_Clears Kitchen (Refurbished) (Jan '16) 8 hr Enzo49 8,479
More from around the web