Comments
961 - 980 of 1,180 Comments Last updated Mar 31, 2014

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#1044 May 24, 2013
sheesh aint tellin ya when Im going to bed o more...sounded like episode of Waltons up in here last night lol...hugsss

Level 7

Since: Dec 12

Location hidden

#1045 May 24, 2013
Princess Hey wrote:
Good morning David...nice to see you..I guess ENZO is still stuck in that recliner...:O)..
please keep my family and I in your prayers..next few days gonna be very hard...TY
Oh my! I hope all will be good really soon PH!

Sure will keep you in my thoughts and prayers!

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

#1046 May 24, 2013
Princess Hey wrote:
Good morning David...nice to see you..I guess ENZO is still stuck in that recliner...:O)..
please keep my family and I in your prayers..next few days gonna be very hard...TY
Hi PH!! Will do,:)

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

#1047 May 24, 2013
Fairy Verte wrote:
Good morning/afternoon to all.
Good afternoon FV!! Hope you have a great weekend.:D

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

#1048 May 24, 2013
just_ola wrote:
sheesh aint tellin ya when Im going to bed o more...sounded like episode of Waltons up in here last night lol...hugsss
Lol :)

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

#1049 May 24, 2013
revilot2 wrote:
<quoted text>Hi Dave,you take it easy at work and have a good weekend fella.
Hey Rev, was not to bad. You do the same.

Level 5

Since: Sep 12

Cadillac MI

#1050 May 24, 2013
Proud To Be Trina wrote:
Good morning everyone. Have a beautiful day, I know I will.
Hiya Trina!! Hope you have a great weekend.:D

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#1051 May 24, 2013
OH Enzo??? That chair still got ahold of yas??? hehe

“Sweet As Can Be”

Level 8

Since: Feb 13

Location hidden

#1052 May 24, 2013
T-Town Clown wrote:
<quoted text>Im your boy!
Jumping up and down, Pumping my fist in the air! Hell Yeah!!

It's a clown.....I love clowns :)

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#1053 May 24, 2013
Shhh...A Secret is a SECRET..... ya know???

“Dream A Little Dream,...”

Level 8

Since: Mar 12

Wake Up From A Nightmare,...

#1054 May 24, 2013
My Secret Crush,...Hmmm,...That's a Tuffy,...

Level 9

Since: Feb 12

New York, NY

#1055 May 24, 2013
cjt12 wrote:
My Secret Crush,...Hmmm,...That's a Tuffy,...
...left hand meet right hand...
GenOmazing

United States

#1056 May 25, 2013
Dave MC and Sublime1!!!!

Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#1057 May 25, 2013
I'm crushing on this beautiful weather we're having. Hope you are all having it too. Be safe this weekend and everyone have a great one.

“Im Your Friend”

Level 9

Since: Mar 12

Always Will Be

#1058 May 25, 2013
there's ENZO that chair finally let him go...LOL...have a good one friends..JK..my bestests

Since: Feb 13

Step Into My Realm

#1059 May 30, 2013
Doing the "Secret Crush Dance" !!!

Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#1060 May 30, 2013
Wonder if my crush is crushing back.......
LOL

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#1061 May 30, 2013
How many crush do I have on me?...LOL

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#1062 May 30, 2013
Please don't crush me I may break..LMAO

Since: Feb 13

Step Into My Realm

#1063 May 30, 2013
honeymylove wrote:
How many crush do I have on me?...LOL
Hello hml! I think it's who do you have a crush on. Maybe you have a crush who'll reveal himself to you :) From reading posts, you have a couple that have a crush on YOU!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
What song are you listening to right now? (Apr '08) 7 min the wandering girl 145,548
*add A word / drop a word* (Nov '12) 16 min the wandering girl 8,980
OFFBEAT.keepAword.DropAword.2011edition (Oct '11) 17 min the wandering girl 17,600
Keep a Word.....Drop a Word Game (Sep '13) 20 min the wandering girl 5,914
***Keep a Word~Drop a Word*** (Jan '10) 22 min the wandering girl 77,260
Add a Word remove a Word (Oct '13) 25 min the wandering girl 1,338
keep a word drop a word (Sep '12) 27 min the wandering girl 6,547
El's Kitchen (Feb '09) 47 min Nobody 2 Special 36,051
What are you thinking about now? (Jun '10) 2 hr Nobody 2 Special 18,711
Women Hid Stolen Watches in Their Vaginas in Bi... 3 hr wichita-rick 28
Body bizarre: Meet the man born with his head U... 5 hr Husker D 3
•••
Enter and win $5000
•••

Weird People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••