TRANSLATION HELP PLEASE

Created by MoonDancing on Feb 2, 2013

0 votes

Click on an option to vote

urban mixed lingo in message

LOL wtf !

First Prev
of 2
Next Last

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#1 Feb 2, 2013
You're brilliant QC...too funny...I loved it. Especially the "i gotta
breath(e)",lol
...where do you come up with it....you're
tireless....amuzing...wellllll ...multi-facetted. You make me giggle...Well

You know him better than me...lol <don't forget to drop the stereotypes> :)

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#2 Feb 2, 2013
So, who's up to the challenge?

“New & Improved..”

Level 8

Since: Oct 07

Formerly From Kenya

#3 Feb 2, 2013
ok..

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#5 Feb 2, 2013
Simply astounding .. honestly

“New & Improved..”

Level 8

Since: Oct 07

Formerly From Kenya

#6 Feb 2, 2013
I can only imagine...

“Just a lil' humor there.....”

Since: Sep 12

OR NOT .... <[;-)

#7 Feb 2, 2013
QuiteCrazy wrote:
You're brilliant QC...too funny...I loved it. Especially the "i gotta
breath(e)",lol
...where do you come up with it....you're
tireless....amuzing...wellllll ...multi-facetted. You make me giggle...Well
You know him better than me...lol <don't forget to drop the stereotypes> :)
Hmmmm, QuiteCrazy - Dear,,, are you talking out loud to yourself,,, out here in public? I've heard of talking to your sock(s), but it looks different ... somehow.

:)

&fe ature=fvwp&NR=1

Have a good night, I'm off to Celebrate getting older. Hey perhaps if you see Mister E about you'll say hey for me. Forgot where I saw him last, but he's got the grill going and I don't want to miss it.

L8r
;~)

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#8 Feb 2, 2013
PESCreate wrote:
<quoted text>
Hmmmm, QuiteCrazy - Dear,,, are you talking out loud to yourself,,, out here in public? I've heard of talking to your sock(s), but it looks different ... somehow.
:)
http://www.youtube.com/watch?v =fb4P2T9f4KcXX&feature=fvw p&NR=1
Have a good night, I'm off to Celebrate getting older. Hey perhaps if you see Mister E about you'll say hey for me. Forgot where I saw him last, but he's got the grill going and I don't want to miss it.
L8r
;~)
L8r Ho-ce btw esnd
<giggle>or.. is it a <chuckle>Steve?

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#9 Feb 2, 2013
PESCreate wrote:
<quoted text>
Hmmmm, QuiteCrazy - Dear,,, are you talking out loud to yourself,,, out here in public? I've heard of talking to your sock(s), but it looks different ... somehow.
:)
http://www.youtube.com/watch?v =fb4P2T9f4KcXX&feature=fvw p&NR=1
Have a good night, I'm off to Celebrate getting older. Hey perhaps if you see Mister E about you'll say hey for me. Forgot where I saw him last, but he's got the grill going and I don't want to miss it.
L8r
;~)
Not my birthday.. but it might be yours over and over and over with that fish rank.

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#10 Feb 2, 2013
I'm sure QC is drunk...lol
maybe it's Meth

Come up for air, lady....who's obsessing??

It ain't me! Promise!

“Brains are wonderful,”

Level 5

Since: May 10

I wish everyone had one.

#11 Feb 2, 2013
I never make mistakes.
I once thought I did but I was wrong.

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#14 Feb 2, 2013
You know what Stevania you'll never be half the man your mother is.

“New & Improved..”

Level 8

Since: Oct 07

Formerly From Kenya

#15 Feb 2, 2013
We need tunes...

well...sort of tunes...

akkk...akkkk...

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#16 Feb 2, 2013
justaguess wrote:
We need tunes...
well...sort of tunes...
akkk...akkkk...
http://www.youtube.com/watch?v =uUUudAtvQsAXX
awkward thts tha best you can do you little white shyt! Olivia Newton John.. Ok JOHN, get it together I flame things that look like marshmallows.

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#17 Feb 2, 2013
justaguess wrote:
We need tunes...
well...sort of tunes...
akkk...akkkk...
http://www.youtube.com/watch?v =uUUudAtvQsAXX
I think this one is more appropriate...lol

http://www.youtube.com/watch...
Level 7

Since: Apr 08

Location hidden

#18 Feb 2, 2013
Reebie blows in to make conversation,,, slams on her brakes!! WHOA !!!
backs out slowly.....

:)

ps,, can someone slam their tongue down my throat? its been awhile....

xoxo

“Just a lil' humor there.....”

Since: Sep 12

OR NOT .... <[;-)

#19 Feb 2, 2013
justaguess wrote:
We need tunes...
well...sort of tunes...
akkk...akkkk...
http://www.youtube.com/watch?v =uUUudAtvQsAXX
Hello justaguess,
I'm tryin' TA, but I truly can't guess what's up in this thread.
NOPE, not for one minute am I clear about it.

Hope you are well. Are you ready for or have an interest in Football?
:)

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#20 Feb 2, 2013
reebie wrote:
Reebie blows in to make conversation,,, slams on her brakes!! WHOA !!!
backs out slowly.....
:)
ps,, can someone slam their tongue down my throat? its been awhile....
xoxo
It's the bi tch.. nothing gonna happen to you get a human or in your case maybe a dog will help

Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#21 Feb 2, 2013
Mister_ E wrote:
<quoted text>
I think this one is more appropriate...lol
http://www.youtube.com/watch?v =HNuSD49chY8XX
You're going with that crap?
Obviously the closest you've been to a fight was bent over.

http://www.youtube.com/watch...

“New & Improved..”

Level 8

Since: Oct 07

Formerly From Kenya

#22 Feb 2, 2013
reebie wrote:
Reebie blows in to make conversation,,, slams on her brakes!! WHOA !!!
backs out slowly.....
:)
ps,, can someone slam their tongue down my throat? its been awhile....
xoxo
I would offer to help but I think I just swallowed mine...gasp...hack...

:)---->

“Just a lil' humor there.....”

Since: Sep 12

OR NOT .... <[;-)

#23 Feb 2, 2013
QC - I'm done with you. I've been nothing, but kind to you and you've lost it on me once before and this chick don't play down like this. Kiss off yourself.
Block!
:(
I knew you were a bit off, but this is blantently rude of you. Good Luck with that.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
What are you thinking about now? (Jun '10) 6 min -Lea- 25,912
Evolution vs. Creation (Jul '11) 8 min SobieskiSavedEurope 134,123
What song are you listening to right now? (Apr '08) 9 min Crazy Beautiful 152,808
Let's Play Song Titles With One Word? 11 min Princess Hey 436
Word Association 2 (Sep '13) 26 min whatimeisit 7,778
Keep a Word.....Drop a Word Game (Sep '13) 53 min whatimeisit 6,911
New "Drop one Word" With Famous People's Names (Oct '12) 56 min whatimeisit 449
Woman Switches Seats on Plane, Spends 3 Days in... 2 hr Xstain Mullah Decree 12
El's Kitchen (Feb '09) 2 hr TALLYHO 8541 37,764
BAN(N) the P0STER Above you !!! (Feb '14) 4 hr toad4754 3,015
More from around the web