“You're My Sunshine”

Level 9

Since: Mar 12

We All need A Little Sunshine

#144 Mar 8, 2014
hey David I will hang with you...:o)...

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#145 Mar 8, 2014
Princess Hey wrote:
hey David I will hang with you...:o)...
Really!!! Awww!!!! Ya" are so sweet!!! Love to hang with ya" too!!! ;)

Level 2

Since: Oct 12

Location hidden

#146 Mar 8, 2014
It would be easier to list the very few who wouldn't be fun. ;p
Pellius

Perth, Australia

#147 Mar 8, 2014
You're all fun addicts.
Don't you know hedonism isn't everything?

Gees.

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#148 Mar 8, 2014
Pellius wrote:
You're all fun addicts.
Don't you know hedonism isn't everything?
Gees.
Says the little boy under the rock!!! life must suck as a troll!!!
Pellius

Perth, Australia

#149 Mar 8, 2014
Life must suck for you mate. Living on these forums, finally reaching 'level 5' and scooping up my troll droppings as they fall. Sounds great.

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#150 Mar 8, 2014
Pellius wrote:
Life must suck for you mate. Living on these forums, finally reaching 'level 5' and scooping up my troll droppings as they fall. Sounds great.
LMAO!!! Nope i'm doing pretty good!!! M8!!! Awww!!! the wittle boy" is getting all upset!! life must suck down under!!! but if ya" want to insult me" please do a better job! cause ya" are really boring!!! have a great day M8
buck

Scranton, PA

#151 Mar 9, 2014
honeymylove wrote:
<quoted text>Now that is one sick puppy...and you along with it..LMAO @ u.
dang man you dont sound so hopeless like you try to do in your other posts dude. sht you dont impersonate no woman good none. sick that be you dude and your personalities. good thing spirit aint havin it lol. she through with your lies dude and the sick ways about you lol.
harleyhoney

Santo Domingo, Dominican Republic

#152 Mar 9, 2014
Yep Krypteria a tropical holiday is a great getaway. Today being Sunday we are going to hang out at the pool, catch some sun etc. Most shops are closed on a Sunday here, not the bars, but they are fun, we go mostly for the people watching, and maybe a snack, one drink maybe.
Wishing you a great Sunday amigo!
Did I mention Lylah would be fun to hang out with.
harleyhoney

Santo Domingo, Dominican Republic

#153 Mar 9, 2014
David0407 wrote:
<quoted text>LMAO!!! Nope i'm doing pretty good!!! M8!!! Awww!!! the wittle boy" is getting all upset!! life must suck down under!!! but if ya" want to insult me" please do a better job! cause ya" are really boring!!! have a great day M8
You would be fun to hang out with too, you like cars, and we do too.

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#155 Mar 9, 2014
harleyhoney wrote:
<quoted text>You would be fun to hang out with too, you like cars, and we do too.
Awww!!! Thanks!! Ya" sound like a lot of fun too!!!:)

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#156 Mar 9, 2014
buck wrote:
<quoted text>
dude you sick man. you come here tryin to deceive folks when yous a ho. i aint realize you be so many people here. dang man i hope that spirit never has a dam thing to do with you.
^^^ lamest troll sock ever. Lmmfao

Get a new game S67. This one is sooo old, tired and lame.

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#157 Mar 9, 2014
Well omg dave has graced us all with a long awaited appearance. Hiya Dave been missin ya! ;)

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#158 Mar 9, 2014
Lylah wrote:
Well omg dave has graced us all with a long awaited appearance. Hiya Dave been missin ya! ;)
Lmao!!! I know I know!!! Awww!!! Been missing ya" too sexy girl!!! How's things? ;)
buck

Scranton, PA

#159 Mar 9, 2014
Lylah wrote:
<quoted text>
^^^ lamest troll sock ever. Lmmfao
Get a new game S67. This one is sooo old, tired and lame.
dude you call me what you like man but im no way a troll. i aint like you with the several profiles you got. dang man i aint spirt either. try again loser lol.
buck

Scranton, PA

#160 Mar 9, 2014
David0407 wrote:
<quoted text>
Lmao!!! I know I know!!! Awww!!! Been missing ya" too sexy girl!!! How's things? ;)
lmao to man hell its amusing watching a low life talk to his self. must got pitiful life to call your self sexy girl when yous a guy lol.

“G-Spot Tornado”

Since: Dec 13

Location hidden

#161 Mar 9, 2014
buck wrote:
<quoted text>
dude you call me what you like man but im no way a troll. i aint like you with the several profiles you got. dang man i aint spirt either. try again loser lol.
STFU and shew

Hi lylah how's muh girl?

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#162 Mar 9, 2014
buck wrote:
<quoted text>lmao to man hell its amusing watching a low life talk to his self. must got pitiful life to call your self sexy girl when yous a guy lol.
Well" first of all! Ya" really need to learn to spell! And second ya" really need to brush up on the insults they are pretty lame!! Come back when ya" have something I might be interested in.

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#163 Mar 9, 2014
Princess Hey..;)

“G-Spot Tornado”

Since: Dec 13

Location hidden

#165 Mar 9, 2014
buck wrote:
<quoted text>
dude you call me what you like man but im no way a troll. i aint like you with the several profiles you got. dang man i aint spirt either. try again loser lol.
Dude your azz must be jealous of the amount of sht that just came outta ur mouth..if not for the dam sun she be the hottest thing on earth!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 10 min DanFromSmithville 161,839
What song are you listening to right now? (Apr '08) 11 min I Am No One_ 161,828
Do you have a Topix crush? (Jun '11) 15 min Mr_FX 8,268
10,000th Post WINS 4.0 (Apr '12) 17 min Truths 5,859
A-Z of people's names.. 17 min bjames_37921 9
Create "short sentences using the last word" (Aug '12) 18 min Truths 8,397
+=Keep 1 Drop 1=+ 3 STACK (Mar '13) 19 min Truths 8,126
2015: "Make a Story/ 6 Words Only: 33 min Cyan in CA 197
Things that make life eaiser... 34 min Glory Be 278
Word Association 2 (Sep '13) 1 hr Papa Smurfaletto 10,923
News Naked Couple Busted For Sex In Library Loo 1 hr DILF 28
More from around the web