understanding women
First Prev
of 4
Next Last

“dare the unkown”

Level 1

Since: Jun 13

chandigarh

#1 Jun 20, 2013
i'm probably the millionth idiot trying to figure out women!!!!!! a woman can never be anyones friend except hrr own. consider this, during child hood she needs her parents and siblings to get along. as an adolescent she needs other people to get along. as an adult she needs a mug to take care of her if she's lucky-- for life!!!!!!!! if she tirs of him or gets a better deal she dumps him without a thought and pledges the same love to another monkey!when she's old she needs some fool to nurse her and when she's thankfully dead, she needs the asshole to bury her! chew on it. it's real!!!!!!!!!!

Level 9

Since: Feb 12

Location hidden

#2 Jun 20, 2013
...only a fool would believe it is possible to figure out a woman...

“New & Improved..”

Level 8

Since: Oct 07

Formerly From Kenya

#4 Dec 29, 2013
I wondered what ever happened to 'Man From Atlantis'...

lol
beatlesinthebog

Christchurch, New Zealand

#5 Dec 29, 2013
justaguess wrote:
I wondered what ever happened to 'Man From Atlantis'...
lol
sank without trace...apparently

“Denny Crain”

Level 8

Since: Jan 11

Location hidden

#6 Dec 29, 2013
They are crazy when premenstrual, menstrual, and post menstrual. You have a 1 in 4 chance of catching them at a sane time : )

Since: Jan 07

Location Shown

#8 Dec 29, 2013
Praetorian212 wrote:
<quoted text>
So again...I have to ask my fellow men. Why bother?


Don't Ask and Don't tell was made For you Then,...

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#9 Dec 29, 2013
WHAT THE FREAK??

ALL the threads SEEM to be ALL about WOMEN???

OMG!! I GET IT..!!!

SOMEBODY is RUSTY on the DATING DO'S and DON'TS!!

DUDE..JUST BE YOURSELF..and DON'T...TRY.
TO..COP..A..FEEL..on the FIRST DATE!!
A REAL..NO WAY!!

NOW..WHERE THE HELL..are the DRAMA QUEENS??
Harley Hunni.. We need your INPUT!!!"

HELL YEAH!!

Since: Jan 07

Location Shown

#10 Dec 29, 2013
Poised on the perverbial brink
I asked her, "How the hell you get in those tight blue jeans?"
She said, "For starters you could buy me a drink." Ooh

Since: Jan 07

Location Shown

#13 Dec 30, 2013
lets see, dec 13, and a f aggot, hey Horse shoe er,...

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#15 Dec 30, 2013
Colorado Chick wrote:
WHAT THE FREAK??
ALL the threads SEEM to be ALL about WOMEN???
OMG!! I GET IT..!!!
SOMEBODY is RUSTY on the DATING DO'S and DON'TS!!
DUDE..JUST BE YOURSELF..and DON'T...TRY.
TO..COP..A..FEEL..on the FIRST DATE!!
A REAL..NO WAY!!
NOW..WHERE THE HELL..are the DRAMA QUEENS??
Harley Hunni.. We need your INPUT!!!"
HELL YEAH!!
CC,I think why all these threads about women is cause some body got hurt and now all women pays for it...No woman should have to pay for another woman's hatred from a man.But it does happen...It goes both ways....Just sayin'....

Since: Jan 07

Location Shown

#16 Dec 30, 2013
Praetorian212 wrote:
<quoted text>
You display your feminine traits by shaming. LOL. How pathetic. Surely you aren't a male.


Good one trish,...

“100% Princess”

Level 8

Since: Jan 07

and totally harmless

#18 Dec 30, 2013
jkfxxxx wrote:
i'm probably the millionth idiot trying to figure out women!!!!!! a woman can never be anyones friend except hrr own. consider this, during child hood she needs her parents and siblings to get along. as an adolescent she needs other people to get along. as an adult she needs a mug to take care of her if she's lucky-- for life!!!!!!!! if she tirs of him or gets a better deal she dumps him without a thought and pledges the same love to another monkey!when she's old she needs some fool to nurse her and when she's thankfully dead, she needs the asshole to bury her! chew on it. it's real!!!!!!!!!!
just the millionth?

Level 6

Since: Sep 12

Location hidden

#20 Dec 30, 2013
Praetorian212 wrote:
I'm still waiting for someone to intelligently argue my points on "understanding women." Hmmmmm......still waiting....LOL!
When you write some intelligent points on "understanding women " to argue about; then perhaps someone will engage you in debate (de-bait). Good luck.

“100% Princess”

Level 8

Since: Jan 07

and totally harmless

#22 Dec 30, 2013
Praetorian212 wrote:
I'm still waiting for someone to intelligently argue my points on "understanding women." Hmmmmm......still waiting....LOL!
You have no takers simply because most feel one should never enter a battle of wits with the unarmed....

“Rainbow..God's Promise To Us”

Level 9

Since: Mar 12

..... Smiling..:o)..

#23 Dec 30, 2013
dont mess with a hormonal woman either because she will absolutely hurt you..LOL...if you men would take the time with us women we wouldnt be the way we are..we are worked to death and under paid..then wonder whats wrong with us..our job never gets done...

Since: Jan 07

Location Shown

#24 Dec 30, 2013
Hitesrunprincess wrote:
<quoted text>You have no takers simply because most feel one should never enter a battle of wits with the unarmed....


Let me guess, You be a Slave to the,...too,...

Praetorian212 wrote:
<quoted text>
Well obviously you are a slave to pus#y. How pathetic it is to be a pus#y. If one has no use for sex, one has NO use for todays woman.

“100% Princess”

Level 8

Since: Jan 07

and totally harmless

#25 Dec 31, 2013
Big Time wrote:
<quoted text>
Let me guess, You be a Slave to the,...too,...
<quoted text>
Nah, not a big fan of cats......

Since: Jan 07

Location Shown

#26 Dec 31, 2013
Hitesrunprincess wrote:
<quoted text>Nah, not a big fan of cats......

My end of the Street , A cat A Day wood' be Nice,...or maybe just the holidays,...

“I'll just kick me down a wall,”

Level 6

Since: Dec 11

And walk outa here!

#27 Dec 31, 2013
Praetorian212 wrote:
<quoted text> Yes good luck for me. I have asked for debate regarding the hypergamy of women but, absent the attempts at shaming, have received no responses. Imagine that. It's a simple topic I thought.
Praetorian212 | 18 hrs ago
Big Time wrote:
<quoted text>
Don't Ask and Don't tell was made For you Then,...

Well obviously you are a slave to pus#y. How pathetic it is to be a pus#y. If one has no use for sex, one has NO use for todays woman.

Your not looking for a debate, your looking for a reason to start crap with anyone who contradicts what you say. Your hatred towards woman doesn't warrant a defense and arguments can be attributed to a male as well as a female. Your points are there for useless.
How about we talk about people who have nothing better to do with their lives than to start hate threads on a public forum? My guess is because they only have courage when they know they never really have to face their opponent.
What a sorry life you must lead.

Level 2

Since: Oct 12

Location hidden

#28 Dec 31, 2013
It seems to have an obsession with the word shame or shamming. Stuck like a bot. on the same theme. A scratched record bot... Forever stuck in the wrong groove. smh&lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
News Golf Club Owner Agrees to Pay $100,000 Over Man... 1 min Spotted Girl 6
Post "any three words" (Sep '12) 1 min Judy 123 1,699
Word Association (Mar '10) 2 min Mega Monster 18,158
Play "end of the word" (Nov '08) 4 min Judy 123 24,557
keep a word drop a word (Sep '12) 6 min Judy 123 9,474
only TWO words! (Nov '08) 8 min Judy 123 25,835
What song are you listening to right now? (Apr '08) 8 min Wolftracks 169,336
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 9 min red and right 173,575
El's Kitchen (Feb '09) 32 min TALLYHO 8541 43,507
JUST SAY SOMETHING. Whatever comes to mind!! (Aug '09) 5 hr Enzo49 29,703
Denny Crain's Place (May '10) 6 hr TALLYHO 8541 18,659
More from around the web