The Clique Thread, No non-Cliquers al...

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27250 Jun 15, 2013
DondoDork wrote:
<quoted text>
There's a blog going round bout that Ferret and his antics. It was created by a lawyer from PA because some woman hired him. I thought it was a joke at first but from what I've been reading, it's not. They have all kinds of screen shots from his trolling using peoples real names to his sexual harassment and also those of his friends. It was sent to me via PM.
LOL, I didn't know about that one, or maybe I did and forgot.
I was thinking about his famous writing skills ... not.

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27252 Jun 15, 2013
Really wrote:
<quoted text>
Sounds like bullshit to me.
Put the post up you lying sack of shit
LMAO! I'll bet you would love to see what your friend has been up too! Is that why you're so desperate for me to post it? Yes Geno, your name is also mentioned but not your address, YET!

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27253 Jun 15, 2013
Fish_sticks wrote:
<quoted text>
LOL, I didn't know about that one, or maybe I did and forgot.
I was thinking about his famous writing skills ... not.
I sent you the link but at that time, I didn't know about your personal problems. You might have missed it so I'll resend it to you!

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27255 Jun 15, 2013
Really wrote:
<quoted text>
Sounds like bullshit to me.
Put the post up you lying sack of shit
How the wanna be mighty will fall ..... poor thing.

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27259 Jun 15, 2013
Really wrote:
So...I've heard some of you have posted this ferret fellows personal information.
Looks like he's gonna be able to sue some of you as well.
Ooooops!
So you heard? LMAO!

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27261 Jun 15, 2013
Fish_sticks wrote:
<quoted text>
How the wanna be mighty will fall ..... poor thing.
The bigger they are....

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27263 Jun 15, 2013
Really wrote:
<quoted text>
Keep digging, dumb bitch.
I'm neither Geno nor ferret(?)
Your lawyer is gonna be embarrassed when you send him screenshots of a thousand different people.
My lawyer? Try again! Reading is fundamental!

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27264 Jun 15, 2013
Really wrote:
<quoted text>
I just got your email ip.
Thanks
No problem, you're welcome, lmao!

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27265 Jun 15, 2013
LOL!
Someone got his frilly panties in a bunch, ha ha ha ha!

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27267 Jun 15, 2013
Really wrote:
So...I've heard some of you have posted this ferret fellows personal information.
Looks like he's gonna be able to sue some of you as well.
Ooooops!
Awww .... it won't be me, ha ha ha!
My my my ..... you sure are crying a lot.

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27272 Jun 15, 2013
Fish_sticks wrote:
LOL!
Someone got his frilly panties in a bunch, ha ha ha ha!
Yep, and he's posting like a true Soprano!

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27275 Jun 15, 2013
Lawyer wrote:
<quoted text>
Leave your mother out of this
Keep bouncing that IP, can't wait for the slip up, lol.

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27276 Jun 15, 2013
Lawyer wrote:
I think maybe ill call a lawyer and tell them how you bitches are harassing me for being someone I'm not.
Good idea?
Fish sticks name was already posted so I know where to send her a registered letter
ROFLMAO!

“Maiden of Mayhem”

Since: May 08

OMFUG

#27277 Jun 15, 2013
DondoDork wrote:
<quoted text>
I'm LMAO right now! 1098 posts and 429 screen shots plus this one. I hadn't gone back to that blog since they posted his and the others (hagel and Barbie's) real addresses because I thought that had defeated the whole purpose but they explained to me that the lawyer was only representing the one poster and they posted the info so that everyone else had an address to give their lawyers. Oh now, wait for it! Too funny when the chit hits the fan!
You sure weren't kidding about the "wait for it" part.

“Maiden of Mayhem”

Since: May 08

OMFUG

#27280 Jun 15, 2013
touchwad?

“Southern Pride”

Level 7

Since: Feb 11

American right to fly it

#27282 Jun 15, 2013
victoria1 wrote:
<quoted text>
You sure weren't kidding about the "wait for it" part.
Too funny!
Ha ha ha ha ha ha!
Watch out gurl! He'll ping your location and send you a registered letter, lol.

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27283 Jun 15, 2013
Love a good meltdown from the guy that isn't afraid!

“Maiden of Mayhem”

Since: May 08

OMFUG

#27285 Jun 15, 2013
I beg to differ, I am not a touchwad. I am a bitchgobblet.

“Maiden of Mayhem”

Since: May 08

OMFUG

#27286 Jun 15, 2013
Fish_sticks wrote:
<quoted text>
Too funny!
Ha ha ha ha ha ha!
Watch out gurl! He'll ping your location and send you a registered letter, lol.
I'm afraid. Hold me.

“Don't call it an attack”

Level 8

Since: Jun 11

It was an AMBUSH

#27287 Jun 15, 2013
victoria1 wrote:
I beg to differ, I am not a touchwad. I am a bitchgobblet.
I thought you were a buttered potato?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 3 min The Northener 205,056
What song are you listening to right now? (Apr '08) 6 min wichita-rick 197,610
Word Association (Mar '10) 8 min Bezeer 21,115
keep a word drop a word (Sep '12) 9 min Bezeer 14,142
***Keep a Word~Drop a Word*** (Jan '10) 9 min Bezeer 82,533
Word Association 2 (Sep '13) 10 min Bezeer 19,831
One Word (Jan '09) 16 min Bezeer 17,111
JUST SAY SOMETHING. Whatever comes to mind!! (Aug '09) 2 hr former smoker 33,254
El's Kitchen (Feb '09) 2 hr Northbound 59,845
News Couple claims dog murdered over Clinton sign 4 hr Ted Haggard s Gos... 42
Crystal_Clears Kitchen (Refurbished) (Jan '16) 6 hr A TROLL NAMED SLACK 8,858
More from around the web