“Passionate Globetrotter”

Level 8

Since: May 12

Location hidden

#410 Dec 18, 2012
Hoosier Hillbilly wrote:
Me too! I got peanuts 'i'm feeding 'my' squirrels
and 'i'll share QuiteCrazy!
H.H.- perhaps we should don some "squirrel suits' and build a custom "Drey" for her..?? Filled with acorns and peanuts!?

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#411 Dec 19, 2012


MARIAH CAREY :-: I CAN'T LIVE IF LIVING IS WITHOUT YOU

:)

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#412 Dec 19, 2012


David Gilmour - Wish you were here

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#414 Dec 19, 2012
Hey guys....it worked...lol

Squirrely has been very sick. She did pm me and let me know she was a sucker for Superman...lol

She's been on an IV. Has had a 106 temp but she is getting better now....:)

I was sure relieved to hear from her.

She told me it was okay to let you all know. I know others of you have been worried, too.

There you have it in a 'NUTSHELL':)

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#415 Dec 19, 2012
Can't touch this....



He's not a squirrel but he dances good....:)

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#417 Dec 19, 2012


Dire Straits - Money For Nothing

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#418 Dec 19, 2012


Michael Jackson - Billie Jean

Yeah....he's crazy...ain't we all???
Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#419 Dec 20, 2012
Hi Mister_E!
So sweet that you kept the thread alive lol. Great music selection as usual.

Won't be playing for long 'cause like you know cab expect I've fallen behind on the holiday activities ..

Thanks to everyone that left peanuts and acorns out :) Mighty kind and thoughtful.

Hope you all enjoy yourselves.
Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#420 Dec 20, 2012
QuiteCrazy wrote:
Hi Mister_E!
So sweet that you kept the thread alive lol. Great music selection as usual.
Won't be playing for long 'cause like you know cab expect I've fallen behind on the holiday activities ..
Thanks to everyone that left peanuts and acorns out :) Mighty kind and thoughtful.
Hope you all enjoy yourselves.
HI QC!!
You're looking great! See you later!! XOXO love you babe.

LOL

Now how many of you read that?!

“Passionate Globetrotter”

Level 8

Since: May 12

Location hidden

#421 Dec 20, 2012
QuiteCrazy wrote:
<quoted text>
HI QC!!
You're looking great! See you later!! XOXO love you babe.
LOL
Now how many of you read that?!
YOU are too cute!! I read it and I am very happy to see you - hope you continue with a speedy recovery and take care of your furry self!

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#422 Dec 20, 2012
QuiteCrazy wrote:
Hi Mister_E!
So sweet that you kept the thread alive lol. Great music selection as usual.
Won't be playing for long 'cause like you know cab expect I've fallen behind on the holiday activities ..
Thanks to everyone that left peanuts and acorns out :) Mighty kind and thoughtful.
Hope you all enjoy yourselves.
My pleasure young lady. Sure glad you're doing better. Looks like you've made a couple of threads already. Are you a flying squirrel by chance. Maybe we can get together and I can try out my new suit...lol!

Topix wasn't the same without you.:)
Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#423 Dec 20, 2012
Mister_ E wrote:
<quoted text>
My pleasure young lady. Sure glad you're doing better. Looks like you've made a couple of threads already. Are you a flying squirrel by chance. Maybe we can get together and I can try out my new suit...lol!
Topix wasn't the same without you.:)
I love the suit! You're on and I'm off and then back and forth. I didn't know you knew how to cha-cha-cha Mister_E!
:)

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#424 Dec 21, 2012
QuiteCrazy wrote:
<quoted text>
I love the suit! You're on and I'm off and then back and forth. I didn't know you knew how to cha-cha-cha Mister_E!
:)
haha...



Yeah!!! I be dancin'

:)

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#425 Dec 21, 2012
Btw...I hope you don't have a relapse. I saw you were playing in the snow with M69. lol

Here's some rocks for your next snowball...<evil grin>
Super Squirrel

Shoals, IN

#427 Dec 21, 2012
Super Squirrel

Shoals, IN

#428 Dec 21, 2012

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#429 Dec 21, 2012
LOL...hoosier

:)
Level 6

Since: Jan 12

Location hidden

#430 Dec 21, 2012
LMBO! That was sooooo cute and funny!

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#431 Dec 21, 2012


Christina Aguilera - Just a Fool (Ft. Blake Shelton)(Lyrics On Screen)

Hey...she does country justice...:)

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#432 Dec 22, 2012

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
Evolution vs. Creation (Jul '11) 4 min anonymous 117,342
What are you thinking about now? (Jun '10) 7 min Crazy Jae 21,355
I Like..... (Mar '14) 20 min Crazy Jae 373
What song are you listening to right now? (Apr '08) 21 min wichita-rick 147,615
Add a Word remove a Word (Oct '13) 49 min Crazy Jae 1,374
Big dawg 50 min Princess Hey 588
*=* Hoosier Hillbilly *=* 54 min Princess Hey 144
Do you have a Topix crush? (Jun '11) 1 hr Princess Hey 6,370
Woman Held in Jail for Weeks Over SpaghettiOs 2 hr NOM s Waffle House 9
Official: Oklahoma beheading suspect a bit 'weird' 4 hr Streetrunner 33

Weird People Search

Addresses and phone numbers for FREE