Level 8

Since: Mar 12

Location hidden

#25 Feb 5, 2013
having the earbuds in while someone tries to speak to you...

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#26 Feb 5, 2013
Having friends over and even more when they're MALES..Yee Haw!!

“Don't harsh my mellow, man!”

Level 8

Since: Aug 08

Great State of Oklahoma!

#27 Feb 5, 2013
I'm a fidgeter. Something has always got to be moving, either my leg shaking, wringing my hands, picking at my nails, fidget, fidget, fidget!! Hahaha! Some call it adult ADD!
LOLz

Binghamton, NY

#29 Feb 5, 2013
I have a tendency to blow bubbles & pop them loudly when chewing gum.

All volume knobs in the house or car have to be turned to even numbers.

I turn all the cups in the cupboard back to the "right way" because I think my husband puts them in the cupboard upside down when he puts dishes away.(He puts them rim up, I like them rim down).

All of that probably drives most everyone in my home crazy.

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#30 Feb 5, 2013
Like hippichick Im also a fidgeter...same symptoms so I never fussed at my kids for that habit...tho my first husband stopped me from shaking my foot in bed...he'd sit on it lol ...Snapping my gum I LOVE THAT!!!
LOLz-my daughter use to be OCD with even numbers---we would fight over the car stereo volume cause YEP Im OCD about odd numbers...but sge was way over the top ...if I popped her arm or leg she'd insist that I popped the OTHER arm or leg...it had to be even lol...
the bathroom tissue MUST roll over top....my groceries must be put away in pantry in alphabetical order

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#31 Feb 5, 2013
just_ola wrote:
Like hippichick Im also a fidgeter...same symptoms so I never fussed at my kids for that habit...tho my first husband stopped me from shaking my foot in bed...he'd sit on it lol ...Snapping my gum I LOVE THAT!!!
LOLz-my daughter use to be OCD with even numbers---we would fight over the car stereo volume cause YEP Im OCD about odd numbers...but sge was way over the top ...if I popped her arm or leg she'd insist that I popped the OTHER arm or leg...it had to be even lol...
the bathroom tissue MUST roll over top....my groceries must be put away in pantry in alphabetical order
OMG!! Divorced by chance... NO FREAKIN' WONDER!! aaaaggghhh!!

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#32 Feb 5, 2013
Jay Walking.

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#33 Feb 5, 2013
Colorado Chick wrote:
<quoted text> OMG!! Divorced by chance... NO FREAKIN' WONDER!! aaaaggghhh!!
thats right...OCD bout cheating too

“water water water water water ”

Since: Oct 07

the place with Pyramid Head

#34 Feb 5, 2013
cutting other people off in traffic

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#35 Feb 6, 2013
Having 18 cats and they are free..

Level 9

Since: Feb 12

Bronx, NY

#36 Feb 6, 2013
just_ola wrote:
Like hippichick Im also a fidgeter...same symptoms so I never fussed at my kids for that habit...tho my first husband stopped me from shaking my foot in bed...he'd sit on it lol ...Snapping my gum I LOVE THAT!!!
LOLz-my daughter use to be OCD with even numbers---we would fight over the car stereo volume cause YEP Im OCD about odd numbers...but sge was way over the top ...if I popped her arm or leg she'd insist that I popped the OTHER arm or leg...it had to be even lol...
the bathroom tissue MUST roll over top....my groceries must be put away in pantry in alphabetical order
When will you gals learn that by placing the toilet paper the other way, it allows us to put a little backspin on the roll quite similar to english...a most economical practice nowadays...

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#37 Feb 6, 2013
I'm pretty good at it..so if you guys need a ride...I'll drive you there!

:)

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#38 Feb 6, 2013
I Am Enzo - The Baker wrote:
<quoted text>
When will you gals learn that by placing the toilet paper the other way, it allows us to put a little backspin on the roll quite similar to english...a most economical practice nowadays...
you just out the backspin on your backside & we'll get along just fine =)))

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#39 Feb 6, 2013
Mister_ E wrote:
I'm pretty good at it..so if you guys need a ride...I'll drive you there!
:)
got my license a long time ago & can get there all by myself =)
LOLz

Binghamton, NY

#40 Feb 6, 2013
just_ola wrote:
....my groceries must be put away in pantry in alphabetical order
I shelve my books according to author with all the books in abc order, hardcovers first then paperbacks. If I buy a new book, I take all of them off the shelf, dust them, ruffle their pages to get out excess dust and reshelve them in order all over again. It takes hours. With my King books, I also keep my King movies and again all filed in abc order, they come after the paperbacks on the shelf.

Yeah, I love my books... I'm weird that way. They are my escape.

“So many loons”

Level 8

Since: Sep 12

so little time!!

#41 Feb 6, 2013
just_ola wrote:
<quoted text>
got my license a long time ago & can get there all by myself =)
Maybe we could car pool?!?

:)

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#42 Feb 6, 2013
LOLz wrote:
<quoted text>I shelve my books according to author with all the books in abc order, hardcovers first then paperbacks. If I buy a new book, I take all of them off the shelf, dust them, ruffle their pages to get out excess dust and reshelve them in order all over again. It takes hours. With my King books, I also keep my King movies and again all filed in abc order, they come after the paperbacks on the shelf.
Yeah, I love my books... I'm weird that way. They are my escape.
WOW!!! You can come dust mine any time...several bookcases but dont love them THAT much lol Reading was once my way of escape, then the net, then I divorced him, still enjoy the net =)

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#43 Feb 6, 2013
just_ola wrote:
<quoted text>
thats right...OCD bout cheating too
Yeah, if ya are gonna cheat..DO IT ON YOUR OWN TIME...Not in your Wife's Time..Divorce is the answer to that one..

“Mrs_E”

Level 7

Since: Apr 08

Location hidden

#44 Feb 6, 2013
just_ola wrote:
Like hippichick Im also a fidgeter...same symptoms so I never fussed at my kids for that habit...tho my first husband stopped me from shaking my foot in bed...he'd sit on it lol ...Snapping my gum I LOVE THAT!!!
LOLz-my daughter use to be OCD with even numbers---we would fight over the car stereo volume cause YEP Im OCD about odd numbers...but sge was way over the top ...if I popped her arm or leg she'd insist that I popped the OTHER arm or leg...it had to be even lol...
the bathroom tissue MUST roll over top....my groceries must be put away in pantry in alphabetical order
Im not a fidgeter at all,, I dont have OCD , but I am a control freak..everything has to make sense..
Instead of figeting, I tend to be the starer,,and drooler... ya know,, your talking and Im looking at you, but in my mind Im in Aruba..

Wassup OOOOOO LA!!:)

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#45 Feb 6, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
Im not a fidgeter at all,, I dont have OCD , but I am a control freak..everything has to make sense..
Instead of figeting, I tend to be the starer,,and drooler... ya know,, your talking and Im looking at you, but in my mind Im in Aruba..
Wassup OOOOOO LA!!:)
LOL nothing much REEBIE!!! Praying my neice rents a place today (6 weeks is long timr for houseguests) & waiting to go to doc appt ... I too freak out when things make no sense especially when just a lil common sense would fix it right up

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
Ebola in America 5 min beatlesinthebog 27
What are you thinking about now? (Jun '10) 5 min ---Word Woman--- 21,367
Make a Story / 4 Words Only (Nov '08) 8 min beatlesinthebog 24,268
Evolution vs. Creation (Jul '11) 9 min anonymous 117,463
A six word game (Dec '08) 10 min Trouser Cough 17,624
Holder is stepping down 12 min Alias 2
Cows Really Don't Like Cowbells, Study Finds 13 min beatlesinthebog 53
What song are you listening to right now? (Apr '08) 33 min Nessa_ 147,688
Missing posters.. (Jan '14) 55 min beatlesinthebog 26
Do you have a Topix crush? (Jun '11) 1 hr Juju Beans 6,413

Weird People Search

Addresses and phone numbers for FREE