Whatcha doin New Year's Eve?

Whatcha doin New Year's Eve?

Posted in the Weird Forum

First Prev
of 2
Next Last
Anonymous

Sharon Springs, NY

#1 Dec 26, 2013
I'm probably gonna watch Dick Clark's New Year's rockin eve on ABC. What about you?

“He said What?!”

Level 5

Since: Feb 10

No Way! LOL

#2 Dec 26, 2013
No plans as yet.

Shall we party here?

“..she was the ONLY person..”

Since: Jun 08

...Trump could have beat.....

#3 Dec 26, 2013
....i'll prolly be readin' a book.........
dragoon70056

Kansas City, MO

#4 Dec 26, 2013
Driving back to Georgia. I'm flucken Bex

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#5 Dec 26, 2013
ShirleyUjest wrote:
No plans as yet.
Shall we party here?
NOT ME!! GOT myself a REAL DATE at a Swanky Club on Sunset Strip..!!!

PARTY ON ROCKERS!!

“He said What?!”

Level 5

Since: Feb 10

No Way! LOL

#6 Dec 26, 2013
Colorado Chick wrote:
<quoted text> NOT ME!! GOT myself a REAL DATE at a Swanky Club on Sunset Strip..!!!
PARTY ON ROCKERS!!
LUCKY YOU!!!
Just rub it in why don't cha.
Your evil, ya know that?
Just, just wicked evil!
LOL!
;-p
http://youtu.be/60TW03UAGcU
Level 3

Since: Aug 13

Location hidden

#7 Dec 26, 2013
Humboldt County..

you know the rest.

2014.

One tear can change the level of so many oceans .

~NaKendra Currie



harry and david..

HARRY PUT THAT DOWN!

:)

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#8 Dec 26, 2013
Nothing as usual..

Level 9

Since: Jul 11

.

#9 Dec 26, 2013
probably still laughing, most lkely.

Level 9

Since: Jul 11

.

#10 Dec 26, 2013
^ oh yeah, and shooting at the moon, love shooting the moon!!
Level 3

Since: Aug 13

Location hidden

#11 Dec 27, 2013
honeymylove wrote:
Nothing as usual..
there's gypsy's in the wood..

hold my hand . lets go...



oz.

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#12 Dec 29, 2013
And...YOU ARE..the CIA???
Level 3

Since: Aug 13

Location hidden

#13 Dec 30, 2013
Colorado Chick wrote:
And...YOU ARE..the CIA???
D.R.A.M.A.= Dumb Retards Asking for More Attention.

lol..

o.
Level 3

Since: Aug 13

Location hidden

#14 Dec 30, 2013
Colorado Chick wrote:
And...YOU ARE..the CIA???
Happy New Year Chick!

O to the Z..

Level 9

Since: May 12

Location hidden

#15 Dec 30, 2013
As of right now, I'm staying home.

Since: Jul 09

Location hidden

#16 Dec 30, 2013
Probably watching some cheap fireworks from some Canadian city.

Then I'll get bored, switch the channel and see Anderson Cooper and Kathy Griffin bore me more.
Anonymous

Sharon Springs, NY

#17 Dec 30, 2013
Some Canadian city...that's not very specific but ok....

“Want A Friend, Be One..”

Level 9

Since: Mar 12

We All Could Use A Friend!!

#18 Dec 31, 2013
Getting pizza and spending time with daughter at her work..we always spend new years together so this time isnt gonna be any didfferent except no Dick Clarks rocken eve..and seeing the ball drop..love it...everybody have a great new years eve and please be safe and dont drink and drive..
PRINCESS HAYSTACKS

Dover, OH

#19 Dec 31, 2013
Princess Hey wrote:
Getting pizza and spending time with daughter at her work..we always spend new years together so this time isnt gonna be any didfferent except no Dick Clarks rocken eve..and seeing the ball drop..love it...everybody have a great new years eve and please be safe and dont drink and drive..
Priming yourself for another year of being a fatty? "we always spend new years together" WOW your daughter is as pathetic as you?

“Want A Friend, Be One..”

Level 9

Since: Mar 12

We All Could Use A Friend!!

#20 Dec 31, 2013
you know I have had about enough of your crap I have asked you more than once to leave me alone and back off..go back to your pig sty in new york and leave me alone and as for my daughter you dont know nothing about her she has nothing to do with any of this so you need to back off idiot .as for me being a fatty if you only knew..I made one remark over there and you have treated me like crap over it..I am gonna ask you oncer more to leave me alone and go back there...TY..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
How's your weather today? (Mar '12) 3 min whatimeisit 6,807
Word Association (Jun '10) 7 min whatimeisit 33,096
Funny!! Word association game. (Nov '13) 9 min whatimeisit 6,742
Last two letters into two new words... (Jun '15) 13 min whatimeisit 7,730
3 Word Advice (Good or Bad) (Dec '14) 15 min liam cul8r 7,221
News Whodunit: conspiracies swirl in strange case of... 22 min Cassandra_ 6
Cheers!!! (Jun '13) 35 min Ricky F 35
The Human Evolution 3 hr greymouser 42
What song are you listening to right now? (Apr '08) 5 hr wichita-rick 231,388