How do I approach a woman? I'm so shy!
First Prev
of 5
Next Last
Hooray

Huntington, NY

#84 Nov 15, 2012
African_shadows wrote:
I'm no longer shy. Thanks for your reply comments every one :)
You got laid didn't you??!!!!

African_shadows

“A perfect world..”

Level 4

Since: Nov 12

Kenya, E.Africa.

#85 Nov 15, 2012
Hooray wrote:
<quoted text>
You got laid didn't you??!!!!
lol. No!

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#86 Nov 15, 2012
If ya BEEN diggin this chick..like FREAKIN' FOREVER..then ya, walk pass her fast, sorta tripping her, help her up..politely ask her if she is alright..AIN'T FREAKIN' ROCKET SCIENCE, DUDE! The door has opened, ya need to just walk in..with light conversation...SCORE!

African_shadows

“A perfect world..”

Level 4

Since: Nov 12

Kenya, E.Africa.

#87 Nov 15, 2012
Colorado Chick wrote:
If ya BEEN diggin this chick..like FREAKIN' FOREVER..then ya, walk pass her fast, sorta tripping her, help her up..politely ask her if she is alright..AIN'T FREAKIN' ROCKET SCIENCE, DUDE! The door has opened, ya need to just walk in..with light conversation...SCORE!
lol. Good one!

“Slightly below above-average”

Level 5

Since: Jul 10

arguably garrulous

#89 Dec 6, 2012
Colorado Chick wrote:
If ya BEEN diggin this chick..like FREAKIN' FOREVER..then ya, walk pass her fast, sorta tripping her, help her up..politely ask her if she is alright..AIN'T FREAKIN' ROCKET SCIENCE, DUDE! The door has opened, ya need to just walk in..with light conversation...SCORE!
I'm shy, but I played a little hockey... is a hip check okay?

Since: Aug 08

Buffalo, NY

#90 Dec 6, 2012
... chloroform on a hankie works for me ...

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#91 Dec 6, 2012
Ya know JUST BE YOURSELF!!! It's LIKE...you are cruisin' in a '70 Corvette... lookin' all HOT and ALL...then ya go and pick your date up... and have her bus pass ready to present to her...SHE will SLAM the door ...CRUNCHING your hand...DON'T PRETEND to be anyone ELSE other Than YOU...GO FOR IT!!!

“Hi!”

Level 2

Since: Jun 12

Location hidden

#92 Dec 7, 2012
Just go up to her and ask her out. If she says "no", then move on to the next one and so on. It gets easier and eventually someone will say "yes".

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#93 Dec 7, 2012
Brandiiiiiiii wrote:
Just go up to her and ask her out. If she says "no", then move on to the next one and so on. It gets easier and eventually someone will say "yes".
. Be relaxed..NOT...UPTIGHT..
DON'T let her... see ya SWEAT...like your comment..there ...
george

Exton, PA

#94 Dec 22, 2012
"Brandiiiiiiii" - Sounds like the "shy" guys are just waiting it out, so that when the women get older and cannot afford to "play games", THEY will be the ones to approach available men.
Captain Caveman

Huntington, NY

#95 Dec 24, 2012
Approach with big club in right hand.

African_shadows

“A perfect world..”

Level 4

Since: Nov 12

Kenya, E.Africa.

#96 Dec 24, 2012
Captain Caveman wrote:
Approach with big club in right hand.
lmao!

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#97 Dec 24, 2012
Ya know... we can't just play Hallway School Crushes our entire life..We eventually do have to graduate at some point and ask the crush out on a date..
Even if it's just got a milkshake at Sonic...

“http://www.stude ntshelp.info”

Level 8

Since: Dec 12

http://www.studentshelp.info

#98 Dec 25, 2012
Why do you wanna do that?
Steve Yzerman

Huntington, NY

#99 Dec 26, 2012
Just flash a wad of cash. That's what makes most women happy.
dave

Exton, PA

#100 Jul 20, 2013
So ="Colorado Chick"], just go ahead and ask him out for a milkshake at Sonic(?), That is all you have to do!
Cathy Q

Los Angeles, CA

#101 Jul 20, 2013
African_shadows wrote:
Hi everybody! Am 27 years old living in Kenya and I have a big problem lol. I can never build enough courage and/or confidence to approach a girl at all!
I think it maybe low self esteem or something but whenever a girl smiles at me, I quickly turn away :)
Please give me tips on how to overcome my shyness. I don' want to be old and alone :(
Since when did you start liking girls? I thought rough trade with other seedy men was how you rolled.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
What song are you listening to right now? (Apr '08) 4 min Princess Hey 206,917
Funny!! Word association game. (Nov '13) 6 min Bezeer 5,274
Word Association 2 (Sep '13) 11 min avon5735 22,157
+=Keep 1 Drop 1=+ 3 STACK (Mar '13) 15 min Camilla 11,130
Any Word ! (Mar '11) 28 min Princess Hey 6,388
All Christmas Carols/Songs and Quotes.. 34 min Winter 47
El's Kitchen (Feb '09) 51 min 8541 MARINE 67,104
News Trump's bizarre claim that the Clinton email co... 58 min freedom2016 984
News Church fined $12,000 for helping homeless new 4 hr Spotted Girl 41
More from around the web