created by: Open-mind | Nov 12, 2008

Weird

59 votes

Who on Offbeat do you find attractive?

Click on an option to vote

  • yes
  • no
DILF

Medford, NY

#385 Dec 3, 2008
Zach_Z wrote:
Tamara24's leg is attractive.
Yeah, it is.......team up Tamaras legs with RebeccaG's blue shorts (and whats in them) and you got yourself a perfect lower half.....

“Sitting Pretty”

Level 6

Since: Jan 13

I ain't Misbehavin'

#386 Feb 4, 2014
HB Local wrote:
<quoted text>no doubt. tackling two at a time now reebs. and the other ditz isn't worth the effort.
All in all...it was a very good day.
All in all...it was a very good day.

Life can and does change quickly...eh, HB?
Jesse Pinkman

Leawood, KS

#387 Feb 4, 2014
Alias - Trish

“6 Day's Till Fall”

Level 8

Since: Dec 08

Hamilton, OH

#388 Feb 4, 2014
?
running wild

Sikeston, MO

#389 Feb 4, 2014
spirit, her sexiness and oh those legs
Toes in the Sand

Westminster, CA

#390 Feb 4, 2014
Roxie Darling wrote:
<quoted text>
All in all...it was a very good day.
Life can and does change quickly...eh, HB?
Always a good day, some's just better than most..

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#391 Feb 4, 2014
Hmmm....from a Chick's point of view.. I would have to say..Tiger_Lily...She TURNED Heads .When we shopped at the MALL!!
DILF

Medford, NY

#392 Feb 5, 2014
There are at least a handful I find VERY attaractive.....and plenty more that are simply attractive.

8-)
Cheeky

Englewood, CO

#393 Feb 5, 2014
DILF wrote:
There are at least a handful I find VERY attaractive.....and plenty more that are simply attractive.
8-)
Hopefully I am still on that list!

Hope all is well, miss ya!!!!
DILF

Medford, NY

#394 Feb 5, 2014
Cheeky wrote:
<quoted text>
Hopefully I am still on that list!
Hope all is well, miss ya!!!!
Holy Cow!!!!

Indeed you are!!!...lol

How are the kids??!!! They must be a handful now? What ages are they again?

Hope all is well with you!!!

Since: Feb 08

Location hidden

#395 Feb 5, 2014
DILF wrote:
<quoted text>
Holy Cow!!!!
Indeed you are!!!...lol
How are the kids??!!! They must be a handful now? What ages are they again?
Hope all is well with you!!!
Just wanted to pop in and say hi! I see it's 'weird' now ;)

They are good, 3 1/2 and 16mo, keeping me on my toes, that's for sure!

How's the fam?!?
DILF

Medford, NY

#396 Feb 5, 2014
Cheeka-Weeka wrote:
<quoted text>
Just wanted to pop in and say hi! I see it's 'weird' now ;)
They are good, 3 1/2 and 16mo, keeping me on my toes, that's for sure!
How's the fam?!?
Family is good.....can't complain, kids are doing well.
Wow....3 1/2, it was just like yesterday she was born....
Beautiful age 3 1/2, little sponges just soaking up all your knowlege.
Does she love her little baby brother?(It is brother right?....if I remember correctly)

Nice to hear from you!!!

Since: Feb 08

Location hidden

#397 Feb 5, 2014
DILF wrote:
<quoted text>
Family is good.....can't complain, kids are doing well.
Wow....3 1/2, it was just like yesterday she was born....
Beautiful age 3 1/2, little sponges just soaking up all your knowlege.
Does she love her little baby brother?(It is brother right?....if I remember correctly)
Nice to hear from you!!!
She's teaching him all the bad stuff lol....she started pre school on Monday...yes, she loves him even tho he does some mean things to her....I was working from home last week, and he runs up to her, grabs a handful of hair and just yanked the crap out of it! For no reason, she was sitting there minding her own business lol

A friend of ours brought over her three week d this past weekend, I miss being preggers and having a little baby...oh well, three is good :)

Yours start high school yet!??? They are getting to the age where you'll need to come to the door with a shotgun :)
DILF

Medford, NY

#398 Feb 5, 2014
Cheeka-Weeka wrote:
<quoted text>
She's teaching him all the bad stuff lol....she started pre school on Monday...yes, she loves him even tho he does some mean things to her....I was working from home last week, and he runs up to her, grabs a handful of hair and just yanked the crap out of it! For no reason, she was sitting there minding her own business lol
A friend of ours brought over her three week d this past weekend, I miss being preggers and having a little baby...oh well, three is good :)
Yours start high school yet!??? They are getting to the age where you'll need to come to the door with a shotgun :)
Ugh....yeah.
My daughter started high school this year, she is 14 going on 20....Too much social media in my opinion, all her free time is spent on her laptop.....no longer interested in spending time with her parents, wants to hangout with her friends mostly.....but I guess I can't complain, she is an A/B student (mostly A's). Her best friend has a boyfriend, but I have not heard anything about my daughter being interested in any particular boy yet.....thankfully.
The twins are in 3rd grade, still cute and fun and want to hang out with daddy....
All is good.
running wild

Sikeston, MO

#399 Feb 5, 2014
By her description I'm going with Spirit.

“start thinkin' now, then VOTE!”

Since: Jun 08

....re-elect no one.......

#400 Feb 5, 2014
DILF wrote:
<quoted text>
Yeah, it is.......team up Tamaras legs with RebeccaG's blue shorts (and whats in them) and you got yourself a perfect lower half.....
....i remember those shorts..........

=]

“start thinkin' now, then VOTE!”

Since: Jun 08

....re-elect no one.......

#401 Feb 5, 2014
Cheeky wrote:
<quoted text>
Hopefully I am still on that list!
Hope all is well, miss ya!!!!
....cheeks is always on the list..........

Since: Feb 08

Location hidden

#402 Feb 6, 2014
DILF wrote:
<quoted text>
Ugh....yeah.
My daughter started high school this year, she is 14 going on 20....Too much social media in my opinion, all her free time is spent on her laptop.....no longer interested in spending time with her parents, wants to hangout with her friends mostly.....but I guess I can't complain, she is an A/B student (mostly A's). Her best friend has a boyfriend, but I have not heard anything about my daughter being interested in any particular boy yet.....thankfully.
The twins are in 3rd grade, still cute and fun and want to hang out with daddy....
All is good.
Most girls don't want to hang out with their parents once they hit Jr High....good thing she's not interested in a certain boy yet!!!! But shine it up just in case :)
3rd grade?! Holy crap, they are growing up fast!!!!

Since: Feb 08

Location hidden

#403 Feb 6, 2014
Old Sam wrote:
<quoted text>
....cheeks is always on the list..........
Muah....hi Sam!!!

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#404 Feb 6, 2014
Billy R...

KEEP IT..HUSH HUSH..

Don't WANT Mrs. Billy R...STALKING meeee!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
WHAT???? A NEW word game? FOUR WORDS (Sep '08) 3 min Hoosier Hillbilly 40,250
30,000 post wins (May '13) 3 min 40ish 1,735
*=* Hoosier Hillbilly *=* 8 min Hoosier Hillbilly 114
white... 8 min Kady Kaye 259
Make A Sentance out of a 5 letter word. (Nov '09) 12 min Hoosier Hillbilly 29,374
Evolution vs. Creation (Jul '11) 36 min dirtclod 116,555
What song are you listening to right now? (Apr '08) 57 min Scarbelly Bob 146,955
Do you have a Topix crush? (Jun '11) 2 hr Exodus 20 - 16 5,554
What are you thinking about now? (Jun '10) 2 hr Princess Hey 20,036
10-Year-Old Goldfish Undergoes Brain Surgery 4 hr charADE Modcvnt X... 25
Woman commits suicide by crocodile 5 hr wichita-rick 9
•••
Enter and win $5000
•••

Weird People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••