Comments
21 - 40 of 287 Comments Last updated May 7, 2014
Level 9

Since: May 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Oct 9, 2013
 
liam cul8r wrote:
<quoted text>oh man what a great idea!
I know right....
Level 9

Since: May 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Oct 9, 2013
 
honeymylove wrote:
<quoted text>I could use one right now but I want a male to do that..lol..
HML has to be a male... I daymn sure don't want a female giving me a massage..... LOL...
MrThang

Paige, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Oct 9, 2013
 

Judged:

3

3

2

This girl to bend over and stfu.

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

ms_Sweeter wrote:
<quoted text>
HML has to be a male... I daymn sure don't want a female giving me a massage..... LOL...
I want a male who knows how to give that massage..lol...not someone who is gonna be rough that you wish you never let them give you a massage in the first place..
Level 9

Since: May 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

honeymylove wrote:
<quoted text>I want a male who knows how to give that massage..lol...not someone who is gonna be rough that you wish you never let them give you a massage in the first place..
LOL... but if he has a little bit of rough hands that will be just fine....

Level 4

Since: Apr 13

Toronto, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

What I really want right now is a huge glass filled with ice water...it is a craving at this point.

“NSA”

Level 1

Since: Jul 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

honeymylove wrote:
<quoted text>I want a male who knows how to give that massage..lol...not someone who is gonna be rough that you wish you never let them give you a massage in the first place..
If you looked decent you prolly wouldn't have that problem! Js ;)

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

b_rad_ wrote:
<quoted text>
If you looked decent you prolly wouldn't have that problem! Js ;)
Not everyone knows how to give a massage...Need that special touch and know where to massage..I've had some I like to take home with me..lol

Since: Nov 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Oct 9, 2013
 
PaulOuth wrote:
What I really want right now is a huge glass filled with ice water...it is a craving at this point.
Well, that's not asking for too much...btw, I'll have one as well...Cheers!!!

“Dream A Little Dream,...”

Level 8

Since: Mar 12

Wake Up From A Nightmare,...

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

Marissa 2 wrote:
<quoted text>
Well, that's not asking for too much...btw, I'll have one as well...Cheers!!!
A Finger Massage,...

“...this space for lease......”

Since: Jun 08

...post no bills.......

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

....i'd like something short, blonde, and sweet.....and no cocker spaniels, please........

“NSA”

Level 1

Since: Jul 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

Old Sam wrote:
....i'd like something short, blonde, and sweet.....and no cocker spaniels, please........
Corny.....js

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

A Chocolate Malted Milkshake... And some grilled onions!!

OMG!! Am I PREGNANT???..

Level 9

Since: Feb 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Oct 9, 2013
 
Some good menu ideas.

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

1

1

See my friends for real from topix.(O:

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Oct 9, 2013
 

Judged:

1

Colorado Chick wrote:
A Chocolate Malted Milkshake... And some grilled onions!!
OMG!! Am I PREGNANT???..
How about some sardines and chocolate chip cookies or jello with mustard on top??....MMMMM Good....

“I'll just kick me down a wall,”

Level 6

Since: Dec 11

And walk outa here!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Oct 10, 2013
 

Judged:

1

1

I guess right now I'm pretty content....

“Crown Of Life”

Level 9

Since: Mar 12

Smile and Shine..

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Oct 10, 2013
 
a good massage from the right guy..:o)

“here for fun”

Level 5

Since: May 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Oct 10, 2013
 

Judged:

2

2

2

massages are my specility, so you prefer a relaxing massage or a deep tissue massage

Level 2

Since: Mar 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Oct 10, 2013
 

Judged:

1

Head massage...... till I fall asleep :)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••