If you could create a new judgeit...

Spirit67_
Level 5

Since: May 13

Location hidden

#56 Jul 26, 2014
Independent1 wrote:
<quoted text>
If it weren't for you.....how would the rest of us even know Donald existed.....if indeed he does.
I don't go on and on about him, y'all do! And for you to know any past conversations that I have had, it's only because you are so dern nosey!

“No time like the present”

Since: Jul 08

to make it happen!

#59 Jul 26, 2014
Melissa1333 wrote:
I'm thinking a fraud or fake judge it icon......
Wow, haven't seen you in awhile, Mellissa! How are you??

Level 1

Since: Jul 12

Location hidden

#60 Jul 26, 2014
_Word_Woman_ wrote:
<quoted text>
Yep...that would certainly be appropriate for some...
Yep, 2 for sure :)

Since: Jul 14

Location hidden

#62 Jul 26, 2014
_Word_Woman_ wrote:
<quoted text>
Hell, if I had to guess what her life entails based on her posts, I'd say she's a fata$$ who never gets off the couch, never gets dressed, eats candy all day, & alternates between posting on Topix & closing her eyes fantasizing about Big Dawg...lol ;)
Lol now we need a
that's rite icon!

Since: Jul 14

Location hidden

#63 Jul 26, 2014
Lol n a mirror icon that u can use when someone try to deflect their topix habits on to you.

Since: Jul 14

Location hidden

#67 Jul 26, 2014
Yes my name is.... but shhh is better said here as stfu;)

Since: Jul 14

Location hidden

#69 Jul 26, 2014
Most def a smdh cause weird makes me smdh all the time.

Maybe an eye roll icon.

But eh I don't mind telling folks to stfu;)
sissy

Reading, PA

#70 Jul 26, 2014
a violin for looking for sympathy.
Sam

South Lebanon, OH

#71 Jul 26, 2014
We need a "Slice of PIE" icon to identify the 20 quadrillion Sweetie-Pie SOCKS in this hell hole of a place!

“If it ain't broke don't fix it”

Level 9

Since: Jul 09

Arcadia, LA.

#72 Jul 26, 2014
I can't believe no one has suggested this yet. The pic in this link that Lea posted yesterday would be a perfect icon for all of the Genos and Ferrets around here:

Sam

South Lebanon, OH

#74 Jul 26, 2014
My Name Is ----- wrote:
<quoted text>
An arrow, green or red pointing to avatar ?? Haha, just kidding Sweetie. ;-)
We need one to point out the/An 'instigator' and an icon that indicates there are more threads
that fill in some of the details not found on in any given conversation throughout one hundred
titles on any given forum.
OK, Trish. If you say so....

“The beard faded...”

Since: May 14

to 62 shades of gray

#76 Jul 26, 2014
Spirit67_ wrote:
I don't go on and on about him, y'all do!
About who?
Spirit67_ wrote:
And for you to know any past conversations that I have had, it's only because you are so dern nosey!
Quit being such a dern maroon, if you didn't want people to know, you wouldn't put it on the internet.

Nothing nosey about reading in public forums.....

Where's that 'sheesh' or even a 'SMH" jugit when you need one?
How About

Cantonment, FL

#77 Jul 26, 2014
an "IGNORE THIS POSTER" function, forget the "JudgeIT" bidnezz

Petal Power

“It's a New Dawn”

Since: Feb 14

Location hidden

#78 Jul 26, 2014
Thumbs Up..icon!!

“Denny Crain”

Level 8

Since: Jan 11

Location hidden

#79 Jul 27, 2014
My Name Is ----- wrote:
<quoted text>
Does anyone honestly believe many could be convicted as such .. out here?
When it seems there is only two sides to the story and then the truth, but according
to whom ?? It is incredible how a story gets twisted out here. Have you ever noticed?
Has anyone said a "wtf" or 'smdh'.. we wouldn't want to be rude and put the 'stfu'
would we now? I enjoy the first amendment and I don't plan on letting other's stifle
my voice if they consider theirs so worth noting. j/s
Good morning! I hope your weekend is going great! We have a crazy cold front head in and it will be in the 60s. I am tired of the 100 degree days.We need 100 new judgeit so the trolls can spend their day giving even more. Why people take the time to post judgeits is beyond me. Do the troll really think someone cares?

“The beard faded...”

Since: May 14

to 62 shades of gray

#80 Jul 27, 2014
A Cuckoo Judgeit would be helpful for a certain froggy girl's posts.

“Denny Crain”

Level 8

Since: Jan 11

Location hidden

#82 Jul 27, 2014
Grace Nerissa wrote:
A 'Duh' icon is one to consider,
for when people state the obvious, which seems to
happen a lot around here.....
but I'm not sure what actual sign can be used for 'duh':)
A dunce cap maybe :)

Since: Jul 14

Location hidden

#84 Jul 27, 2014

Lol
But misspelling certain hateful words has its advantages here! ;)

Since: Jul 14

Location hidden

#85 Jul 27, 2014
Yes denny we def need a dunce cap icon! ;)
Lol

Elgin, IL

#89 Jul 27, 2014
Lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
News President Trump visits Huntsville in support of... 2 min Judge Roy Moore 20
Woman appreciate a man that.........? (Mar '15) 10 min September Daze 236
Alphabetical ways to die (Jul '11) 12 min Bat out of hell 11,028
*add A word / drop a word* (Nov '12) 13 min KitKaboodle 17,646
5 Letter Word, Change 1 Letter (Oct '15) 20 min KitKaboodle 8,630
Add a word and drop a word (Jan '14) 22 min Alyssa76 7,291
Poll What are you thinking right now? (May '08) 23 min September Daze 6,075
Denny Crain's Place (May '10) 37 min Rosa 27,484
Things that make life eaiser... (Apr '15) 1 hr I Am Enzo - The B... 978
What song are you listening to right now? (Apr '08) 2 hr Finny 223,414
More from around the web