Which O/B lady would you want to be s...

Which O/B lady would you want to be stranded on a desserted Isle with? Why?

Created by Offbeat Gentlemen on Dec 27, 2013

686 votes

Click on an option to vote

Trish

CJ Rocker

Honeymylove

Colorado Chick

Lylah

Jenji

Spirit67

Princess Hey

Roxie Darling

None of the Above

First Prev
of 3
Next Last

“G-Spot Tornado”

Since: Dec 13

Location hidden

#1 Dec 27, 2013
Mmm always Lylah she knows why too ;)
Luv u bebe

Judged:

105

104

104

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#2 Dec 27, 2013
Sweet I got on a good poll for once!

Awww thanks rockinjake ur such a sweetie :). Muah

Lmfao!! Would ya look at who pulled their socks out to vote for themself. Wow how lame!! Bahahaha

Judged:

105

104

104

Reply »
Report Abuse Judge it!

“G-Spot Tornado”

Since: Dec 13

Location hidden

#3 Dec 27, 2013
Lylah wrote:
Sweet I got on a good poll for once!
Awww thanks rockinjake ur such a sweetie :). Muah
Lmfao!! Would ya look at who pulled their socks out to vote for themself. Wow how lame!! Bahahaha
HA! I'm surprised she dint list a cpl of of those socks in the poll too! Lmao prolly a cat hoarder tweaker wit blacked out windows!! Mmmm muah ;)

Judged:

100

100

100

Reply »
Report Abuse Judge it!

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#4 Dec 27, 2013
Man What a surprise!!!..Never guessed in a million year.

Judged:

38

38

38

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Want A Friend, Be One..”

Level 9

Since: Mar 12

Here Today,Gone Tomorrow..

#5 Dec 27, 2013
oh somebody loves they put me on a poll..love it...:o)

Judged:

38

38

38

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Dec 13

Location hidden

#6 Dec 27, 2013
i win. don't be a sorry loser. lol

Judged:

95

95

95

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#7 Dec 27, 2013
^^^ hmmm check out that slip. Priceless. Bahahaha

Your not even on the poll now r u doofus. What, did u forget which sock u had on!! Lmmfao

Judged:

101

101

101

Reply »
Report Abuse Judge it!

FTW Yall

“"Trust no one"”

Level 1

Since: Jul 13

Drive it, like you stole it

#8 Dec 27, 2013
Lylah wrote:
Sweet I got on a good poll for once!
Awww thanks rockinjake ur such a sweetie :). Muah
Lmfao!! Would ya look at who pulled their socks out to vote for themself. Wow how lame!! Bahahaha
Why not pick yourself if you got multiple personalities? Only thing you got to watch out for is when one of the voices starts saying "Kill...Kill...Kill>.. ." then all of you are fcked

Judged:

104

104

104

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#9 Dec 27, 2013
*You're

Judged:

100

100

100

Reply »
Report Abuse Judge it!

FTW Yall

“"Trust no one"”

Level 1

Since: Jul 13

Drive it, like you stole it

#10 Dec 27, 2013
Rockinjake wrote:
<quoted text>
HA! I'm surprised she dint list a cpl of of those socks in the poll too! Lmao prolly a cat hoarder tweaker wit blacked out windows!! Mmmm muah ;)
You forgot the jarred feces collection with date's and times on them.

Judged:

101

101

101

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#11 Dec 27, 2013
Wow a lot of jugdeit activity going on with all the sock switching n voting. Those icon counts r kinda impressive yall only time I've had more than that was on the judge it contest thread! ;)

Good job fairy;). I think ur a strong contender for fairy of the year. Tehehe

Judged:

102

101

101

Reply »
Report Abuse Judge it!

FTW Yall

“"Trust no one"”

Level 1

Since: Jul 13

Drive it, like you stole it

#12 Dec 27, 2013
Lylah wrote:
Wow a lot of jugdeit activity going on with all the sock switching n voting. Those icon counts r kinda impressive yall only time I've had more than that was on the judge it contest thread! ;)
Good job fairy;). I think ur a strong contender for fairy of the year. Tehehe
When it comes to the judge it's I get.....Well, I wouldn't want it any other way. Love will set someone free but hate only consumes you.

Judged:

100

100

100

Reply »
Report Abuse Judge it!

“G-Spot Tornado”

Since: Dec 13

Location hidden

#13 Dec 28, 2013
Lylah wrote:
Sweet I got on a good poll for once!
Awww thanks rockinjake ur such a sweetie :). Muah
Lmfao!! Would ya look at who pulled their socks out to vote for themself. Wow how lame!! Bahahaha
Mmm hey lylah...I see you are the clear winner woohoo! We know we can't count a certain somebody's posts ya know ;)
Mmm luv u

Judged:

88

87

87

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Want A Friend, Be One..”

Level 9

Since: Mar 12

Here Today,Gone Tomorrow..

#14 Dec 29, 2013
like the song says I must be doing something right..TY the ones that have voted for me..I love you too..<3..we would have alot of fun stranded...

Judged:

40

40

40

Reply »
Report Abuse Judge it!

FTW Yall

“"Trust no one"”

Level 1

Since: Jul 13

Drive it, like you stole it

#15 Dec 29, 2013
FTW Yall wrote:
<quoted text>When it comes to the judge it's I get.....Well, I wouldn't want it any other way. Love will set someone free but hate only consumes you.
Holy crap!! What the hell is going on with the icons?!

Judged:

38

38

38

Reply »
Report Abuse Judge it!

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#16 Dec 29, 2013
FTW Yall wrote:
<quoted text>Holy crap!! What the hell is going on with the icons?!
Forget about them and move on..Have some fun (o:

Judged:

39

39

39

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Want A Friend, Be One..”

Level 9

Since: Mar 12

Here Today,Gone Tomorrow..

#17 Dec 29, 2013
just ignore them cute little judgeits FTW yall...they love us..

Judged:

39

39

39

Reply »
Report Abuse Judge it!
axxx

United States

#18 Dec 29, 2013
how u doin darlin'

Judged:

40

40

39

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Want A Friend, Be One..”

Level 9

Since: Mar 12

Here Today,Gone Tomorrow..

#19 Dec 29, 2013
hey baby Im good....how about yourself...

Judged:

39

39

39

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Dec 13

Location hidden

#20 Dec 29, 2013
i don't think we have to worry about rockinjake showing up again. he and lylah embarrassed themselves last night. rockin was messin with his location and forgot to change it back and it showed the same as lylahs did when she first started posting. maybe they live together like brother and sister. lol that would explain why he's always going after her. it is arkansas after all.

Judged:

40

40

40

Reply »
Report Abuse Judge it!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
Play "end of the word" (Nov '08) 8 min quilterqueen 26,792
What song are you listening to right now? (Apr '08) 8 min Suezanne 222,117
Two words only please! (Aug '08) 9 min quilterqueen 41,654
Word association (Jun '07) 10 min wichita-rick 6,846
OFFBEAT.keepAword.DropAword.2011edition (Oct '11) 15 min quilterqueen 21,000
Only Three Word (Nov '09) 17 min quilterqueen 14,023
Name something that gets past around (Feb '14) 17 min Suezanne 694
Poll What are you thinking right now? (May '08) 28 min cjt12 5,473
Denny Crain's Place (May '10) 2 hr Thigh High Sock 25,315
More from around the web