The Night Owl Saloon

“A JOURNEY OF A THOUSAND MILES”

Level 9

Since: Aug 08

MUST BEGIN WITH A SINGLE STEP!

#15484 Feb 21, 2014
Petal Power wrote:
YO ROCKERS!!
PARTY Tonight .8 SHARP!!
Jukebox Quarters .SINCE Dr_Dirty..has Flown the Coop!!
T.G.I.F.!!!
HELL YEAH!!
Got tired of being Colorado Chick.......new nic looks good on ya!!!

“TEXAS ... SECEDE”

Since: Feb 08

REPUBLIC OF TEXAS

#15485 Feb 21, 2014
Good morning Red and friends ... Happy Friday ~ TGIF ... Enjoy it ...

Stay warm and toasty ... This too shall pass ... the sooner the better ...

Happy Friday to all .. Enjoy it! Peace & Love, FC <3 ...

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15486 Feb 21, 2014
NorCal Native wrote:
<quoted text>
Got tired of being Colorado Chick.......new nic looks good on ya!!!
Hey..Chick WEREN'T ya RNL 2008?? I rest My Case!! Thanks!!

Ate ya Here to PARTY???

Captain Morgan.. Need Jukebox Quarters and a Rum&Coke for Nor_Cal and Myself!!

Flower _Child..Pull up a chair also.. Ran into Princess Hey..SHE'S BACK!! Told her to come on by..Anybody seen stacked and proud, Grace N. And Fisherman 808???

RED...OMG!! Ohio Cowgirl.. Just walked in...Yoooo-Hooo. Over here..Chick!!
Gonna be SO MUCH FUN TONIGHT!!

Let be call the REALM..and see if HitesPrincess is around!!!

Hey..Order us a PIZZA and some JELLO SHOTS ALSO!!
OMG!! RMQuinn37...Loong Time Noooo See!!

We are GONNA ROCK tonight!!
T.G.I.F.!!!

;)

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15487 Feb 21, 2014
RED...has Princess Hey Shown up yet..??

Stacked and proud??
Hippichick??
Tender Tink??
Mrs. Whitewater??
Dixie Diva??
Mr. And Mrs. Billy R.??

Hooooosier...WHERE THE FREAK are Ya Toooooooo???

Lead me to the JUKEBOX..

"I Can'T Get No Satisfaction" by The Rolling Stones!!

HELL NO!!

Let me Circulate on the threads and Round Up some more Stragglers!! WHEW!! What a Chore!!

;)

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15488 Feb 21, 2014
WOW!! Honeymylove... CLASSY outfit!!
WHY is It..Nobody dresses Up Anymore WHEN they go out and PARTY!!

SWEATS should be OUT-LAWED all Hours of the day/ night!!!

IS your ESCORT...Denny Crain??? How SWEET?? Took the Night Off..GENT???...NICE!!

OMG!! Is That..FER REAL!!

Dr_Dirty and His Radio Show... HERE at the Saloon??? GOT a Spot for ya Doc..to SET UP!! This is a SUPER GROOVY TREAT!!

Captn Morgan..DRINKS All Around!!

DaveMC..Here w/Debra27???..I'M GONNA TELL.." The WIFE"..the EX..that is..j/k..;)

WHAT Happens in this One Horse Town..STAYS in This One Horse Town!!

DANCE FLOOR FEVER!!!

That Smell by Lynyrd Skynyrd

ROCK ON ROCKERS!!

;)

“A JOURNEY OF A THOUSAND MILES”

Level 9

Since: Aug 08

MUST BEGIN WITH A SINGLE STEP!

#15489 Feb 22, 2014
Petal Power wrote:
<quoted text> Hey..Chick WEREN'T ya RNL 2008?? I rest My Case!! Thanks!!
Ate ya Here to PARTY???
Captain Morgan.. Need Jukebox Quarters and a Rum&Coke for Nor_Cal and Myself!!
Flower _Child..Pull up a chair also.. Ran into Princess Hey..SHE'S BACK!! Told her to come on by..Anybody seen stacked and proud, Grace N. And Fisherman 808???
RED...OMG!! Ohio Cowgirl.. Just walked in...Yoooo-Hooo. Over here..Chick!!
Gonna be SO MUCH FUN TONIGHT!!
Let be call the REALM..and see if HitesPrincess is around!!!
Hey..Order us a PIZZA and some JELLO SHOTS ALSO!!
OMG!! RMQuinn37...Loong Time Noooo See!!
We are GONNA ROCK tonight!!
T.G.I.F.!!!
;)
Still am.....both registered accounts are still active:-)

Hope all is well with ya.....Party like it's 1999!!!

“mon nom est Francois”

Level 8

Since: May 11

Location hidden

#15490 Feb 23, 2014
Maybe we should get a search and rescue dogsled team to go look for Red.

“I'm not listening.”

Level 9

Since: Feb 10

Ravena, NY

#15491 Feb 23, 2014
Hey Red! Just passing through, hope you are well.

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#15492 Feb 23, 2014
Hope ya" are staying warm Red!!!!:)

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15493 Feb 23, 2014
RED...Send your Carrier Pigeon w/ a note to let us Know.. You are A-Okay!!

“TEXAS ... SECEDE”

Since: Feb 08

REPUBLIC OF TEXAS

#15494 Feb 26, 2014
Good afternoon Red and friends ... Just passin' through to make sure everyone has a pulse and doin' well ... Get through this latest polar vortex and I think spring has sprung ... at least I think so but I feel it in my bones ... the trees with their budding, the apricots which are blooming in my friends backyard and the grass keeps growing in my yard and such makes me think spring is here ... I hope so for y'all that have been hit hard by this harshest weather that I've seen since the 80's ... Take care, be safe ... TTYS ... FC <3 ...

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15495 Feb 28, 2014
YO RED..Am here to help ya..with the SPECIAL today!!
FRIDAY FRIED FLOUNDER SPECIAL!!
Heard the Captain and Fisherman 808 were OUT late..Getting the Catch!!
So, Their drinks are on us Offbeat Hip ROCKIN' Chicks..FC, hippichick, 60's chic, stacked and proud, Princess Hey, and Hitesrunprincess!!!
I REFUSE to use the Term WEIRD!!
ROCK ON by David EsSEX ...ROCKERS!!
Let's Tell OLD Sailor Stories SWIGGING Rum!!!
;)

“Standin' In A”

Level 8

Since: May 11

Shaft Of Light

#15496 Feb 28, 2014
lol
Now, who could this 'pedal power' be?

(I think I saw a couple of fried flounders at the beach the other day.)

“Standin' In A”

Level 8

Since: May 11

Shaft Of Light

#15497 Feb 28, 2014
Red????
You are missed!

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15498 Mar 8, 2014
YO RED...Have any ROCKERS shown up??? Look there's Dr_Dirty..Getting ready to CRANK IT UP!!

Hippichick and Flower_Child.. Woooo-Hoooo..Here I am!!

A Round of JELLO SHOTS!! Captain Morgan!!

PIZZA toooooo!!!

WOW!! OMG!! Hooooosier Hillbilly.. DUDE!!!

Mr.and Mrs. Billy R....PARK IT with US!!

Gonna be a GROOVY ROCKIN' Night!!

LET'S DANCE!!
.
ROCK ON ROCKERSr!!
.
(((HUGS)))

;)

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#15499 Mar 8, 2014
I'm game on a few shots of Captain!!! Where O where is that Red???

“Valentines Day ”

Level 9

Since: Mar 12

Coming Soon

#15500 Mar 8, 2014
Hey..Petal Power..whats up...!!!..

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15501 Mar 18, 2014
Princess Hey wrote:
Hey..Petal Power..whats up...!!!..
Yo Princess..Ya got ANY plans tonight?? It's ALWAYS WARY'S Birthday today!!!

Ya wanna help me DECORATE????

Yo Red..Do we have Any Leftover Streamers and Ribbon and Balloons???

PARTY TONIGHT!!

Oooooh Captain Morgan..are we STOCKED???

Red..Do we need to go shopping for PIZZA Ingredients??

Think Dr_Dirty WILL broadcast LIVE from here???

OMG!! Princess..Need to make some phone calls to the HIP ROCKIN' Chicks..Get them here to SPIFF up the place!!

CAN WE SAY..FUN????

;)

Petal Power

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

#15502 Mar 30, 2014
YO Red and Captain Morgan..Slooooow night!!

We..The Princess and I are HERE...to chitchat.. and Sip some Brewskis and Jello Shots!!

Actually..SLAM A FEW DOWN..To WIND UP THE WEEKEND!!

Okay, Hey...let's sit by the stage..close to the Pool table!!..We Need some quarters.. Capt for the JUKE BOX and The Pool table..

Thanks!!

Might as well order a PIZZA as well..!!!

Okay .Gee..am glad you decided to Come Along Princess Hey..WE'LL HAVE FUN!!

ROCK ON ROCKERS!!

;)

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#15503 Mar 31, 2014
I see no sign of Red yet!!:(

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
What song are you listening to right now? (Apr '08) 9 min SLY WEST 181,220
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 13 min replaytime 186,844
Crystal_Clears Kitchen (Refurbished) 13 min Mega Monster 1,886
6 letter word ...change one letter game (Oct '08) 21 min andet1987 30,665
5 Letter Word, Change 1 Letter 25 min andet1987 871
Word Association 2 (Sep '13) 29 min wichita-rick 15,492
7 Letter Word, Change 1 Letter 32 min andet1987 669
El's Kitchen (Feb '09) 1 hr Denny CranesPlace 54,077
More from around the web