“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15051 May 12, 2013
Mornin' folks, and what a poopy start it is. Raining, 39║ and just plain depressing. But the greedy bass-turds at the gas co. love this.:^|

Happy Mother's Day ladies, I have fresh blueberry popovers, bagels w/assorted cream cheese, fresh coffee & fired up the espresso too.
Nice fire going in the great room. Lots of fluffy warm throws to cuddle up with while enjoying a warm drink. I will have the breakfast buffet set up here very shortly, so stick around. Hope all have a wonderful day.:^)

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15052 May 12, 2013
David0407 wrote:
<quoted text>
Lol hi Red!! Can you believe it, it started snowing here in Cadillac, northern Michigan is something else. Lol miss the weather from Texas.
Mornin' David, yep, I can believe it, snow at TC also. This stuff will pass by in a few days so that's a good thing.
Doing anything special for today? I hope the sun breaks thru, I did see patches of blue sky. Have a great day, enjoy!:^)

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15053 May 12, 2013
NorCal Native wrote:
<quoted text>
The knee is still an issue, see the surgeon next month.......the day before my birthday.......lol!!!
Did ya know that I have the ability to control other posters on topix? I have been accused of that by a couple of them this morning and especially in pm's.......I didn't know my powers were that strong......lol!!!
G'morning NorCal, lots of well wishes for your visit to the quack, I mean doc!:^0 lol
WoW, your like Super Woman, that's totally awesome! Now maybe you can zap a few turdballs for good measure, lol. Oh the fun would never end huh?;^D Could you send a small zap to my coffee, it seems to have cooled down..thanks!
Happy Mother's day to you and L.<3

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#15054 May 12, 2013
Simply_Red wrote:
<quoted text>Mornin' David, yep, I can believe it, snow at TC also. This stuff will pass by in a few days so that's a good thing.
Doing anything special for today? I hope the sun breaks thru, I did see patches of blue sky. Have a great day, enjoy!:^)
Hiya Red!! Lol I know but I was hoping it was gone for good. Naw just hanging out at home had to make sure I called my mom tho,:) hope ya have a good one too. Take care :D

“SCOTUS will Rule in June for”

Level 9

Since: Aug 08

MARRIAGE EQUALITY:-)

#15055 May 12, 2013
Simply_Red wrote:
<quoted text>G'morning NorCal, lots of well wishes for your visit to the quack, I mean doc!:^0 lol
WoW, your like Super Woman, that's totally awesome! Now maybe you can zap a few turdballs for good measure, lol. Oh the fun would never end huh?;^D Could you send a small zap to my coffee, it seems to have cooled down..thanks!
Happy Mother's day to you and L.<3
Sure......here ya go, a warmer upper.......lol:-)

Yea, you had it right the first time......quack.......lol!!!

Wishing you a beautiful day:-)

Hugs my friend.......here's a song for ya to share with those you want to pray for:

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15056 May 12, 2013
Brrr, need some hot coffee and a roaring fire in the fireplace. It's May for cripes sake, there should be NO snowflakes falling here..grrr!!
I see the truck delivered supplies today, oh goody, I get to lug it all in. Should keep me warm tho.lol

Since: Oct 09

over here <-------->

#15057 May 12, 2013
Simply_Red wrote:
Brrr, need some hot coffee and a roaring fire in the fireplace. It's May for cripes sake, there should be NO snowflakes falling here..grrr!!
I see the truck delivered supplies today, oh goody, I get to lug it all in. Should keep me warm tho.lol
Lemme git that for ya Red....ummm you got some rum, right?

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15058 May 12, 2013
Captn Morgan wrote:
<quoted text>
Lemme git that for ya Red....ummm you got some rum, right?
ARR! Crikey mate, gave me a bit of a start there. Yes, just got a truck in with plenty of rum, and other assorted sweet nectars.
Thanks Cappy,'preciate the service.<hands glass over>

“Standin' In A”

Level 8

Since: May 11

Shaft Of Light

#15059 May 12, 2013
Simply_Red wrote:
Hey Fish, how's life in paradise lately? We have been having lovely weather here, but today the bottom fell out. It's 47║ and raining, bleck! Maybe snow??! Lol, dumb weather.
Enjoy the weekend, catch a nice ole fish for me okay?;^)
Hi Red.
It's cold and foggy and windy- strange weather.
A fire and a truck load of rum sounds good.

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15060 May 12, 2013
Fisherman 808 wrote:
<quoted text>
Hi Red.
It's cold and foggy and windy- strange weather.
A fire and a truck load of rum sounds good.
FISH! Good to see you, come on in & grab a seat. Let me make you a Shark Bite, it has Captain Morgan« spiced rum, light rum, Blue Curacao liqueur, sweet and sour mix. Finish it off with 3 drops grenadine syrup.
Of course your regular is right here, want me to make that a hot toddy? So you were a land lubber most the weekend, it'll change..the weather.:^)

Since: Oct 09

over here <-------->

#15061 May 12, 2013
Simply_Red wrote:
<quoted text>ARR! Crikey mate, gave me a bit of a start there. Yes, just got a truck in with plenty of rum, and other assorted sweet nectars.
Thanks Cappy,'preciate the service.<hands glass over>
Hmmm. them "sweet nectars" happin to be from Madam Molly's House of Eternal Delights??..just curious....

Since: Oct 09

over here <-------->

#15062 May 12, 2013
Fisherman 808 wrote:
<quoted text>
Hi Red.
It's cold and foggy and windy- strange weather.
A fire and a truck load of rum sounds good.
Fish!!! Careful of the cold and fog..that's why the pilgrims missed bermuda..tho beer may have been involved....

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15063 May 12, 2013
Captn Morgan wrote:
<quoted text>
Hmmm. them "sweet nectars" happin to be from Madam Molly's House of Eternal Delights??..just curious....
Well... hmm, looks like the order from "Delilaa's Den of Decadence" arrived. Ah! Here is the Molly order, wonder who snuck that in?? Nice label, should go over well.<unloads a few bottles>

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15064 May 12, 2013
Fish, Cappy..great to see ya but it's time for me to hit the covers. Try not to sample all the new bottles, but enjoy yourselves.
Good night, sleep well, until the next time.:^)

Since: Oct 09

over here <-------->

#15065 May 12, 2013
Heres to Delila and Molly...bottoms up!!!!!

“Standin' In A”

Level 8

Since: May 11

Shaft Of Light

#15066 May 12, 2013
Simply_Red wrote:
Fish, Cappy..great to see ya but it's time for me to hit the covers. Try not to sample all the new bottles, but enjoy yourselves.
Good night, sleep well, until the next time.:^)
Good night Red.
After that shark bite, I'm going to sleep great, thanks.

“Standin' In A”

Level 8

Since: May 11

Shaft Of Light

#15067 May 12, 2013
Captn Morgan wrote:
Heres to Delila and Molly...bottoms up!!!!!
>clink<
(Fisherman does his crappy John Wayne imitation)
You got it, Pilgrim

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#15068 May 12, 2013
WOWZER!!... Time for a Nightcap.. RED.. and Catpn Morgan...ANY HIP ROCKIN' Chicks...about??..Send them over to the Bean Bag Corner with the Lava Lamps.. THERE I will be... Let me see..NEW DRINK MENUS... NICE!!...Pink Slipped..and A Veggie Pizza...Thanks!!.. Juke Box Time..ANY REO Speedwagon???... LET"S ROCK!!

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#15069 May 13, 2013
Good morning y'all!! Quick Pepsi please then off to work.

“Go ahead, be cruel & nasty... ”

Since: Nov 07

"you get back what you give"

#15070 May 13, 2013
G'morning folks, might hit 50║ today,:^/, stupid weather, lol.

Nice fire going, looks like someone enjoyed their self last night.<looks at dirty glasses & pizza pans>Cedric will be here shortly, I'll put on some fresh java. Lunch will be split pea soup, potato broccoli cheese, and a hearty beef stew. The regular fair will be available as well.
Have a good Monday, hopes it's sunny where y'all are at, it is here.:^)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
10,000th Post WINS 4.0 (Apr '12) 4 min Truths 5,859
A-Z of people's names.. 5 min bjames_37921 9
Create "short sentences using the last word" (Aug '12) 5 min Truths 8,397
+=Keep 1 Drop 1=+ 3 STACK (Mar '13) 7 min Truths 8,126
CHANGE One letter CHANCE (Sep '08) 8 min Truths 31,672
last word - first (Jun '12) 9 min Truths 7,716
keep a word drop a word (Sep '12) 9 min Cyan in CA 8,159
2015: "Make a Story/ 6 Words Only: 20 min Cyan in CA 197
Things that make life eaiser... 21 min Glory Be 278
Word Association 2 (Sep '13) 59 min Papa Smurfaletto 10,923
News Naked Couple Busted For Sex In Library Loo 1 hr DILF 28
More from around the web