Which O/B guy would you want to be st...

Which O/B guy would you want to be stranded on a deserted Isle with?

Created by Proud To Be Trina on May 16, 2013

234 votes

Click on an option to vote

Sweetie Pie

Dave MC

Liam

sublime1

Dude Dad

other

Level 8

Since: Dec 12

Location hidden

#228 May 19, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
lololol,,,,guess it could be the truck fumes.... or maybe Im just slooooooooowwww..lol
I love Haywood Jablowme... thats awsome..!
HA (the truck fumes)no way you are slow... I actually met that poster...he wasn't awesome
Level 7

Since: Apr 08

Location hidden

#229 May 19, 2013
just_ola wrote:
<quoted text>
HA (the truck fumes)no way you are slow... I actually met that poster...he wasn't awesome
lol you made me chuckle.. well, all seriousness.. how could he be with that name... its funny ,, but piggish..lol

it might be the truck fumes.. or maybe its too hot.. Sammy wont get the air conditioning serviced..
:)

Level 8

Since: Dec 12

Location hidden

#230 May 19, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
lol you made me chuckle.. well, all seriousness.. how could he be with that name... its funny ,, but piggish..lol
it might be the truck fumes.. or maybe its too hot.. Sammy wont get the air conditioning serviced..
:)
he looked like a young Jeff Bates...MUCH younger...he didn't actually use that name til later but I still thot it was clever...

my daughter saw Jeff Bates in concert last night & she freaked out when he came on stage with big gut lol IDK care how big his gut is, he can sang long slow kisses to me anyday

tell him to get it fixed or "You'll Let the Dogs Out" woof woof woof woof

“The Car”

Level 4

Since: May 13

Location hidden

#231 May 19, 2013
just_ola wrote:
<quoted text>
sheesh reebie you've either been workin too hard or Sam keeps you locked up in the truck too much...my all time fav topix name was Haywood Jablowme...I first saw a local poster use it...
Classic name. Wish I would have thought of that instead of the lame-o Mister Mysterious. But now that I think of it, I would probably not have used it. Too bashful.
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#232 May 19, 2013
Whichever one I know the best I guess. Why would I wanna be trapped with someone who I know nothing about?
Level 7

Since: Apr 08

Location hidden

#233 May 19, 2013
Mister Mysterious wrote:
<quoted text>
Classic name. Wish I would have thought of that instead of the lame-o Mister Mysterious. But now that I think of it, I would probably not have used it. Too bashful.
I like Mr. Mysterious, is soooo , well, mysterious.. makes me wonder who you REALLY are...

and what would we call you for short???

:)

Level 9

Since: May 12

Location hidden

#234 May 19, 2013
DILF wrote:
<quoted text>
Thank you kindly.
I'll have you know that I can build a lean-to, I can fish, I can probably make a fire........and I'm very easy to get along with.
;-)
This is Sweet... I will have shelter, food, fire and conversation.... Until Maria shows up from the other side and how quickly I will be banished.....LOL

“you're not the boss of me!”

Since: Jan 08

the road less traveled.....

#235 May 19, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
I like Mr. Mysterious, is soooo , well, mysterious.. makes me wonder who you REALLY are...
and what would we call you for short???
:)
so sly and bewitching almost....(but I don't think the 'short' reference will play well, lol)

the man of mystery, an enigma

“The Car”

Level 4

Since: May 13

Location hidden

#236 May 19, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
I like Mr. Mysterious, is soooo , well, mysterious.. makes me wonder who you REALLY are...
and what would we call you for short???
:)
Mister Myster?

“The Car”

Level 4

Since: May 13

Location hidden

#237 May 19, 2013
Debra27 wrote:
<quoted text>
so sly and bewitching almost....(but I don't think the 'short' reference will play well, lol)
the man of mystery, an enigma
Thank you for not misspelling "enigma".

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

#238 May 19, 2013
DILF wrote:
<quoted text>
Thank you kindly.
I'll have you know that I can build a lean-to, I can fish, I can probably make a fire........and I'm very easy to get along with.
;-)
Oh yeah!! I can peel a banana like nobody's business, mice seem to be afraid of me, and I don't howl at the moon (usually). Ladies pick me!!! <nods>
Level 7

Since: Apr 08

Location hidden

#239 May 19, 2013
Debra27 wrote:
<quoted text>
so sly and bewitching almost....(but I don't think the 'short' reference will play well, lol)
the man of mystery, an enigma
yet forceful. and safe...always honest, knowledgeable...

we could call him M & M
Level 7

Since: Apr 08

Location hidden

#240 May 19, 2013
Mister Mysterious wrote:
<quoted text>
Mister Myster?
Edward Nigma... perhaps
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#241 May 19, 2013
Enough said, picking sublime1!

“you're not the boss of me!”

Since: Jan 08

the road less traveled.....

#242 May 19, 2013
Mister Mysterious wrote:
<quoted text>
Thank you for not misspelling "enigma".
I have to admit that another word did flash before my eyes while typing, but I was able to restrain myself...

“The Car”

Level 4

Since: May 13

Location hidden

#243 May 19, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
Edward Nigma... perhaps
Oh Lord no. I can't get behind that.

“The Car”

Level 4

Since: May 13

Location hidden

#244 May 19, 2013
reebie wrote:
<quoted text>
yet forceful. and safe...always honest, knowledgeable...
we could call him M & M
Well that's better than BM I suppose. At least from where I sit.

“The Car”

Level 4

Since: May 13

Location hidden

#245 May 19, 2013
Debra27 wrote:
<quoted text>
I have to admit that another word did flash before my eyes while typing, but I was able to restrain myself...
Your restraint is legendary and does not go unnoticed.
Hush Hush Sweet Charlotte

United States

#246 May 19, 2013
Proud To Be Trina wrote:
Enough said, picking sublime1!
Finally. You've been yapping about this all weekend.

“you're not the boss of me!”

Since: Jan 08

the road less traveled.....

#247 May 19, 2013
Mister Mysterious wrote:
<quoted text>
Your restraint is legendary and does not go unnoticed.
yah, there's a time and place for everything, oh man of mystery

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
El's Kitchen (Feb '09) 9 min 8541 MARINE 73,421
News Religious TV station in Senegal accidentally ai... 1 hr wichita-rick 3
What song are you listening to right now? (Apr '08) 1 hr wichita-rick 213,272
Poll What are you thinking right now? (May '08) 2 hr wichita-rick 3,575
Stupid things to ponder ... (Feb '08) 2 hr Spotted Girl 6,896
True False Game (Jun '11) 2 hr SweLL GirL 14,333
Word Association (Jun '10) 2 hr SweLL GirL 32,153
Memorable Movie Scenes. 4 hr Emerald 84
Denny Crain's Place (May '10) 10 hr Denny CranesPlace 21,477
More from around the web