Cheating Topix Crushes

Cheating Topix Crushes

Created by Cheater on Sep 25, 2013

69 votes

Click on an option to vote

Who are they?

Cheating with whom?

Cheating or flirting?

Once a cheat, always a cheat?

Not treating your Topix crush right?

Cheating with the same sex?

Cheater, cheater, pumpkin eater?

I don't cheat

I do cheat

Do you spy on your Topix crush?

“If you're happy & you know it”

Level 7

Since: Feb 13

clap your hands!

#46 Sep 29, 2013
I cheated on my toothbrush this morning and used my husbands...

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#47 Sep 29, 2013
ShadyBits wrote:
I cheated on my toothbrush this morning and used my husbands...
LMAO!!! you are to funny!!:)

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#48 Sep 29, 2013
My left boob gets more attention and you can tell........It's bigger..lol

I Am Enzo - The Baker

“Vintage 1949”

Level 9

Since: Feb 12

lightly salted

#50 Sep 29, 2013
honeymylove wrote:
My left boob gets more attention and you can tell........It's bigger..lol
...so does this one...
http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/10930...

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#51 Sep 29, 2013
I Am Enzo - The Baker wrote:
<quoted text>
...so does this one...
http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/10930...
Reported

I Am Enzo - The Baker

“Vintage 1949”

Level 9

Since: Feb 12

lightly salted

#52 Sep 29, 2013
honeymylove wrote:
<quoted text>Reported
I think the civil engineers oversight board will overlook this one...to some extent...

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#53 Sep 29, 2013
I Am Enzo - The Baker wrote:
<quoted text>
I think the civil engineers oversight board will overlook this one...to some extent...
Like always....

axxx

“here for fun”

Level 5

Since: May 13

Location hidden

#54 Sep 30, 2013
Lylah wrote:
Lmao Trina my rite boob gets sooo jealous when my left boob gets attention. ;)
This thread was a ridiculous attempt to b mean to a sweet poster
I try to play with both of your beauties the same about of time baby, sorry I'll try to do better

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#55 Sep 30, 2013
Lol axxx. Ur so dang silly. Ur gonna give em something to talk bout n ur girl is gonna get mad at u for goofin on here with me so much:)

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#56 Sep 30, 2013
Axxx are u fondling me in ur dreams. If so I hope u don't also talk in ur sleep.

Since: Aug 08

Buffalo, NY

#57 Sep 30, 2013
Proud To Be Trina wrote:
<quoted text>
Thanks, I'm just odd, LOL
... wadda ya mean yous got three of them ???...
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#58 Sep 30, 2013
GMGMIKE wrote:
<quoted text>... wadda ya mean yous got three of them ???...
LOL, what on Earth are you...(looks down)....Holy Sh!t, I need to go get that checked out!!!!

axxx

“here for fun”

Level 5

Since: May 13

Location hidden

#59 Sep 30, 2013
Lylah wrote:
Axxx are u fondling me in ur dreams. If so I hope u don't also talk in ur sleep.
Not sure if i do or not might need to turn on a recorder one nite to find out, may even turn myself on never know

“Location hidden”

Level 1

Since: Sep 13

For your protection

#60 Sep 30, 2013
I would neve cheat on Orange Crush!

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#61 Oct 4, 2013
Why would ya want to cheat on your CRUSH???

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#62 Oct 4, 2013
Hey COLORADO CHICK!!
Where??
I have been WANTING to meet
this

INFAMOUS PIE PERSON!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#63 Oct 4, 2013
Ugh I put this on wrong thread n now I can't find rite one...grrr

Level 5

Since: Sep 12

Location hidden

#64 Oct 4, 2013
Lylah wrote:
Ugh I put this on wrong thread n now I can't find rite one...grrr
LMAO!!! You are a very silly girl!!!!

axxx

“here for fun”

Level 5

Since: May 13

Location hidden

#65 Oct 4, 2013
Lylah wrote:
Ugh I put this on wrong thread n now I can't find rite one...grrr
Take it you were thinking about me and your brain wasn't working like it should

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#66 Oct 4, 2013
Lol Dave I know rite.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
Stupid things to ponder ... (Feb '08) 1 hr qwertypus 8,228
**4 Syllable Word A-Z** (Jul '12) 1 hr qwertypus 1,179
Type the word Cat 1 hr aka Deja Blue 232
What song are you listening to right now? (Apr '08) 1 hr Camilla 230,625
Last Post Wins! (Aug '08) 2 hr Jackie 151,569
JUST SAY SOMETHING. Whatever comes to mind!! (Aug '09) 2 hr North Mountain 34,971
((((( favorite movie ))))) 2 hr Jackie 19