Ten Worst Things You Can Say: During ...

Level 6

Since: Sep 12

Location hidden

#3342 Nov 14, 2012
Thats enough. Go home.

“You Are My Sunshine ”

Level 9

Since: Mar 12

Dont Take My Sunshine Away

#3343 Nov 14, 2012
those movies were funny...i laughed about the girl they called Lassie,,,LOL omg

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#3344 Nov 14, 2012
skybobbie wrote:
<quoted text>
That WAS funny! But I liked the part where the kid had his "you-know-what" in the hole in the wall, and his buddy said "She's going for it! Here she comes", and she grabs ahold of it! I about died!(Stacked, I need to PM you about something. Give me a few minutes to write it all up. don't worry, nothing dirty.)
i loved all 3 Porky's films...... i honestly laughed till i cried.......... brilliant......

thanks for the PM hun..... xo

“You Are My Sunshine ”

Level 9

Since: Mar 12

Dont Take My Sunshine Away

#3345 Nov 14, 2012
OMG what is this?????
Liberty Warrior

Hammonton, NJ

#3346 Nov 14, 2012
Will you marry me?

“So it's not you, It's them?”

Level 9

Since: Jun 11

Location hidden

#3347 Nov 14, 2012
No pressure...it's okay, really...I know lots of guys who have performance issues...take your time...I'll wait... LOL

“You Are My Sunshine ”

Level 9

Since: Mar 12

Dont Take My Sunshine Away

#3348 Nov 14, 2012
Wheres the beef??????

“Taste great in milk!”

Level 9

Since: Aug 08

.

#3349 Nov 14, 2012
Have You seen My keys?

Level 9

Since: Feb 12

Location hidden

#3350 Nov 15, 2012
I'm getting sick

“You Are My Sunshine ”

Level 9

Since: Mar 12

Dont Take My Sunshine Away

#3351 Nov 15, 2012
what did you do with the?oh no !!!

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#3352 Nov 15, 2012
you been eating garlic??

Since: Aug 09

Location hidden

#3353 Nov 15, 2012
Damn biotch you done squirted that up my nose .

..... ; )

“What did you expect? ”

Level 4

Since: Oct 10

Didn't even notice, did you?

#3354 Nov 16, 2012
Laura Beth wrote:
Damn biotch you done squirted that up my nose .
..... ; )
The last time you bitched about your hair. So I aimed lower.

I just can't win here.

“You Are My Sunshine ”

Level 9

Since: Mar 12

Dont Take My Sunshine Away

#3355 Nov 17, 2012
OMG I cant believe you just did that!!!!

Level 9

Since: Feb 12

Location hidden

#3356 Nov 17, 2012
Dang...something smells like low tide...
Sam

Roselle, IL

#3357 Nov 17, 2012
Probably the worst thing you could say during sex is: "I'm Enzo- the baker!"

Level 9

Since: Feb 12

Location hidden

#3358 Nov 17, 2012
Sam wrote:
Probably the worst thing you could say during sex is: "I'm Enzo- the baker!"
Thank You Miss ferrerman!...

“So it's not you, It's them?”

Level 9

Since: Jun 11

Location hidden

#3360 Nov 17, 2012
If you think it looks bad now, you should have seen it last week! The ointment the free clinic gave me has mostly cleared up the rash and nearly stopped the itching.

“You Are My Sunshine ”

Level 9

Since: Mar 12

Dont Take My Sunshine Away

#3361 Nov 17, 2012
OMG CJ,and you got that from who???? LOL..:O)

Since: Feb 09

Location hidden

#3362 Nov 18, 2012
hold on i gotta pee.

lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
+=Keep 1 Drop 1=+ 3 STACK (Mar '13) 8 min Hoosier Hillbilly 8,647
2015: "Make a Story/ 6 Words Only: 20 min Grace Nerissa_ 1,424
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 28 min Blitzking 169,058
News Cow in Northeast Texas Defies Odds, Gives Birth... 34 min patriotdirectorg 11
What song are you listening to right now? (Apr '08) 51 min SLY WEST 165,596
Make A Sentance out of a 5 letter word. (Nov '09) 1 hr andet1987 32,449
**3 Syllable Word Game - A-Z** (Jun '12) 1 hr andet1987 838
El's Kitchen (Feb '09) 4 hr Car 54 41,483
" Tell me a secret"...... (Oct '14) 5 hr Princess Hey 361
Poll anyone else laughing about 6 hr t town tales 4
Rebel vs American Flag 6 hr Bedford Gump 34
More from around the web