What song are you listening to right ...
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135420 Mar 21, 2014
Mister_ E wrote:
<quoted text>
Lady!!!!!! YOU need to step away from the crack pipe...wow...I will have to say...you're now the biggest loon on weird forum...bar none!!!!!!...and the funny thing about it...you seem to like it that way...You're here all the time..with only short breaks to rest your fingers??? or something??...Maybe it's Meth...inquiring minds want to know....let's see your teeth...or is that tooth???
This is the song thread and you should stay within the topic...rules of topix...btw!!!
A song just for you....take it to heart...and get better...ya hear?!?:)
http://www.youtube.com/watch?v =vQ9KIgNsjegXX
please bubbs lets get every one together and vacation this Is very irritating.
you me glenn and sara ... what a ya' say fella

Since: Jan 14

Location hidden

#135421 Mar 21, 2014
Mister_ E wrote:
<quoted text>
Lady!!!!!! YOU need to step away from the crack pipe...wow...I will have to say...you're now the biggest loon on weird forum...bar none!!!!!!...and the funny thing about it...you seem to like it that way...You're here all the time..with only short breaks to rest your fingers??? or something??...Maybe it's Meth...inquiring minds want to know....let's see your teeth...or is that tooth???
This is the song thread and you should stay within the topic...rules of topix...btw!!!
A song just for you....take it to heart...and get better...ya hear?!?:)
http://www.youtube.com/watch?v =vQ9KIgNsjegXX
Lol.
Ozzie Osbourne-Crazy Train
http://m.youtube.com/watch...
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135422 Mar 21, 2014
I know I am "Victoria" I am "casey" what is in a name? my face is the same... my eyes are green I gotta big asshhh.... c cup tits... and a lotta lip. auburn hair and goldish tan skin exept my white butt
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135423 Mar 21, 2014
Freddy Sara Victoria/casey Glnn
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135424 Mar 21, 2014
colten
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135425 Mar 21, 2014
ya you and me bro and sis Fred/ Victoria bro and sister... Glenn my guy Sara your girl. colten my sunshine
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135426 Mar 21, 2014
yeah I mean that too....
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135427 Mar 21, 2014
not like that ..... odd
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135428 Mar 21, 2014
6684 there was one on the floor , uncle but I don't know whos.... not mine.... I have a son,.... ( yes my uncle and my cousin) and my other uncle talk to me in green too...
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135429 Mar 21, 2014
Doris kevin..... you coming too or what? see no one will answer me
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135430 Mar 21, 2014
well then .... hiphop.... along then...

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#135431 Mar 21, 2014
Just TLC wrote:
<quoted text>
Lol.
Ozzie Osbourne-Crazy Train
http://m.youtube.com/watch...
or maybe this one....:)



Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
Pale wild wood Flower

Castroville, TX

#135432 Mar 21, 2014
Lucy in the sky with diamonds... my Gwen good girl

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#135433 Mar 21, 2014
or maybe this one....



Roger Waters / David Gilmour - Comfortably Numb

Since: Jan 14

Location hidden

#135434 Mar 21, 2014
Mister_ E wrote:
<quoted text>
or maybe this one....:)
http://www.youtube.com/watch?v =Fk0V_GGa2XMXX
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
That one works.
I didn't know what 6684 meant so I looked it up and this is what I got. Lol
http://m.youtube.com/watch...

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#135435 Mar 21, 2014
Just TLC wrote:
<quoted text>
That one works.
I didn't know what 6684 meant so I looked it up and this is what I got. Lol
http://m.youtube.com/watch...
hmmmmm!!!!!!!!!!

lol...she's definitely a soap opera in her own right!!!...I just wish the story line would change from time to time.....:)

M.E.

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#135437 Mar 21, 2014


Billy Currington - Hey Girl

“It's a secret”

Level 8

Since: Sep 12

Or maybe I just forgot!!

#135438 Mar 21, 2014


Deana Carter - Strawberry Wine

Level 9

Since: May 12

Location hidden

#135439 Mar 21, 2014


Gwen Stefani ft. Eve

Rich Girl

Since: Jan 14

Location hidden

#135440 Mar 21, 2014
Mister_ E wrote:
<quoted text>
hmmmmm!!!!!!!!!!
lol...she's definitely a soap opera in her own right!!!...I just wish the story line would change from time to time.....:)
M.E.
I found it to be a bit scary. I hope she finds what she needs.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
WHo ARe YOu THinking ABout RIght NOw (Jul '13) 22 min Mel 1,131
Stupid things to ponder ... (Feb '08) 1 hr A winner 7,945
Word Association (Jun '10) 1 hr Camilla 32,993
Last 3 Letters into 3 new words. (Dec '08) 2 hr BITD 62,695
*add A word / drop a word* (Nov '12) 2 hr whatimeisit 18,983
Play "end of the name"... (Jun '15) 2 hr whatimeisit 3,849
First Word That Comes To Mind ....... (Apr '10) 2 hr whatimeisit 14,031
True False Game (Jun '11) 3 hr Cadet 16,652