What song are you listening to right ...
Level 9

Since: May 12

Location hidden

#102152 May 1, 2013

Since: Feb 10

Location hidden

#102153 May 1, 2013
wichita-rick wrote:
<quoted text>
Must be in the mid west lol Just watched the temp drop 40 degrees with a chance of sleet & snow.
I think this may be more inappropriate now. Rick
http://youtu.be/E4KJrvlMccw
Waylon Jennings w. Friends - Put Another Log on the Fire
It's not so much geographic........but yeah! Wisonsin has snow.

Life is often a cold reminder one needs to find warmth from.

Gimme Shelter with Rolling Stones

Since: Feb 10

Location hidden

#102154 May 1, 2013
lmao...

I must have a couple or three pig snotted trolls....just a judgeing......hahahaha

that only makes my posts more important.

there is no such thing as bad press......or for that matter bites from ankle biters. lol

meanwhile......the rest of us NORMAL people are enjoying everyones music.

Since: Feb 10

Location hidden

#102155 May 1, 2013
Level 9

Since: May 12

Location hidden

#102158 May 1, 2013


Dream Weaver - Gary Wright

Since: Aug 11

Location hidden

#102160 May 1, 2013
Back to the Start
- Willie Nelson & Coldplay

&fe ature=youtube_gdata_player

“Hippie Single DAD, vet, Honest”

Level 6

Since: Apr 11

Steamboat Sprgs Colorado

#102166 May 1, 2013
Gimme Shelter with Rolling Stones

Yeah a friend just sent me pics of 14 ins. at home in Co. today lol
another old friend is in upper Minn. & runs a greenhouse & big garden & she still has snow lol.Latest I've ever got the garden out in Ks. Yes when wer'e OUT IN THE COLD RAIN & S SNOW Pls GIMME SHELTER. Rick
http://youtu.be/gmoPBe_frvM
Grateful Dead - Cold, Rain & Snow @ Radio City 10-31-80

“Blue Jean Baby..”

Level 8

Since: Oct 08

LA lady..

#102167 May 1, 2013
Pearl Jam~Last Kiss
http://youtu.be/J_sEtNrYlC4

Since: Feb 10

Location hidden

#102168 May 1, 2013
wichita-rick wrote:
Gimme Shelter with Rolling Stones
http://www.youtube.com/watch?v =phxNVx3Jyq0XX
Yeah a friend just sent me pics of 14 ins. at home in Co. today lol
another old friend is in upper Minn. & runs a greenhouse & big garden & she still has snow lol.Latest I've ever got the garden out in Ks. Yes when wer'e OUT IN THE COLD RAIN & S SNOW Pls GIMME SHELTER. Rick
http://youtu.be/gmoPBe_frvM
Grateful Dead - Cold, Rain & Snow @ Radio City 10-31-80
all things considering..........I might be more gratefull better off dead.

lol

life is but a dream.

THE HARPTONES LIFE IS BUT A DREAM

https://www.youtube.com/watch...

“Sweet As Can Be”

Level 8

Since: Feb 13

Location hidden

#102170 May 1, 2013
Til my last day-Justin Moore

“Blue Jean Baby..”

Level 8

Since: Oct 08

LA lady..

#102171 May 1, 2013
Hall & Oates~Kiss On My List
http://youtu.be/AYUdldNzLNA

“Hippie Single DAD, vet, Honest”

Level 6

Since: Apr 11

Steamboat Sprgs Colorado

#102172 May 1, 2013
&fe ature=share&list=PLIwJCT-S grGANHigjBh8CQA0-Kdx0E1WT
David Allan Coe-You Never Even Called Me By My Name
"I never minded standin in the rain"

Fun fun. Rick
Level 4

Since: May 13

Location hidden

#102174 May 1, 2013


Led Zeppelin - Rock And Roll

“Blue Jean Baby..”

Level 8

Since: Oct 08

LA lady..

#102176 May 1, 2013

Pink~Just Give Me A Reason
http://youtu.be/7D4JEGlMrRc

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#102177 May 1, 2013
Riders On The Storm by The Doors

“Blue Jean Baby..”

Level 8

Since: Oct 08

LA lady..

#102179 May 1, 2013
Pink~I don't Believe You
http://youtu.be/m5WAu5oIBUM

“Hippie Single DAD, vet, Honest”

Level 6

Since: Apr 11

Steamboat Sprgs Colorado

#102181 May 1, 2013
StellarKnight wrote:
<quoted text>
all things considering..........I might be more gratefull better off dead.
lol
life is but a dream.
THE HARPTONES LIFE IS BUT A DREAM
http://www.youtube.com/watch?v =9rHqV3YMTP8XX
I never forget to be GRATEFUL because of the dream I'm living in called life. pretty funny though< I was told to respect my elders & now it means I'M TALKING TO MYSELF NICELY. Rick
http://youtu.be/_iYdEPALYW0
Grateful Dead - "Death Don't Have No Mercy" (HD) from the album "Live/Dead", released 1969
Level 4

Since: May 13

Location hidden

#102183 May 1, 2013


Love Me Somebody - BAD COMPANY

“Blue Jean Baby..”

Level 8

Since: Oct 08

LA lady..

#102184 May 1, 2013
How To Love~Lil Wayne
http://youtu.be/y8Gf4-eT3w0

“Hippie Single DAD, vet, Honest”

Level 6

Since: Apr 11

Steamboat Sprgs Colorado

#102185 May 1, 2013
http://youtu.be/4ZcsS6kLHFg
Grateful Dead - Looks Like Rain 1987 [HD]
" GO AWAY,GO AWAY,CAN'T TAKE NO MORE RAIN TODAY"
Oh wow man,the power went out right before I was going to play this set. Must be cosmic?

OOPs minor flashback! Saw a lot of shows during that time period could have done that to me lol I'll start rubbing all my crystals now am sure they'll let me feel why! Peace. Rick

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
a to z word association... (Feb '11) 5 min Spotted Girl 740
Funny!! Word association game. (Nov '13) 6 min Spotted Girl 3,249
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 9 min Blitzking 174,056
Poll Would you live in a boarding house? 15 min Spotted Girl 9
a-z of music (Mar '08) 17 min xxxooxxx 20,752
Word Association (Mar '10) 19 min wichita-rick 18,201
2015: "Make a Story/ 6 Words Only: 20 min Brother Larry 2,602
JUST SAY SOMETHING. Whatever comes to mind!! (Aug '09) 56 min Crazy Jae 29,782
El's Kitchen (Feb '09) 1 hr Sam 44,082
Word Association 2 (Sep '13) 1 hr wichita-rick 13,432
name my cat 1 hr Crazy Jae 68
More from around the web