Since: Nov 10

Location hidden

#41 Nov 20, 2013
just_ola wrote:
I enjoy working in the yard ...I know you already know that...but today I raked & burned leaves...best part of my day...actually he burned them...
and my hair is longer than ever before in my life...halfway down my back...getting it cut tomorrow...haven't decided how much...
No...don't cut it...I cut mine years ago, and I have regretted it ever since...

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#42 Nov 20, 2013
Marissa 2 wrote:
<quoted text>
No...don't cut it...I cut mine years ago, and I have regretted it ever since...
haha I just dont know...most of my life its been shoulder length or just below...and now that its much longer I keep it clipped up most of the time...

“Happiness comes through giving”

Level 7

Since: Feb 08

Location hidden

#43 Nov 20, 2013
just_ola wrote:
I enjoy working in the yard ...I know you already know that...but today I raked & burned leaves...best part of my day...actually he burned them...
and my hair is longer than ever before in my life...halfway down my back...getting it cut tomorrow...haven't decided how much...
About seven dollars ought to do it.

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#44 Nov 20, 2013
Lawrence Wolf wrote:
<quoted text>About seven dollars ought to do it.
lmao...I WISH!!! 30 bucks minimum...of course I might want a lil color too...;)

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#45 Nov 20, 2013
and that reminds me... I still love to color...mike says I prolly cant stay in the lines unless I outline in black first but what does he know?

“..vote early..vote often..but”

Since: Jun 08

....re-elect no one.......

#46 Nov 20, 2013
.....'cause thatz how HE colerz......

“... puttin on ...”

Since: Aug 08

... da union suit ...

#47 Nov 20, 2013
Old Sam wrote:
.....'cause thatz how HE colerz......
... stool pegion ...

“..vote early..vote often..but”

Since: Jun 08

....re-elect no one.......

#48 Nov 20, 2013
...yup......

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#49 Nov 20, 2013
sheesh its like beetle juice!!! come to think of it there is a resemblance...and I'll just let him wonder why I said his name the other 2 times...

“'" Always Thinking '"”

Level 8

Since: Nov 12

Greensburg, IN

#50 Nov 21, 2013
The only leaves left on trees or on the lower limbs of the red oaks which sprouted in the last few years.
What's that got to do with anything?
I love nature-all of it.
An anthill can entertain me for hours.
This little lady bug crawling around on the monitor and following the key board wire is staying busy.

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#51 Nov 21, 2013
Hoosier Hillbilly wrote:
The only leaves left on trees or on the lower limbs of the red oaks which sprouted in the last few years.
What's that got to do with anything?
I love nature-all of it.
An anthill can entertain me for hours.
This little lady bug crawling around on the monitor and following the key board wire is staying busy.
our leaves have begun to fall but the oaks & (ugh) sycamore tree still loaded...good thing I don't mind raking...already raked quite a few of neighbors pecan leaves that fall in my yard...only found 1 darn pecan lol... I use the pine needles as mulch...now ya what trees I have...oh an holly that I detest raking up...ouchies!!! oppsss almost forgot small redbuds & an old cypress... I TOO love all of nature & old rusty things...=)
Billy R

Henderson, NV

#52 Nov 21, 2013
I am really needy. I whine a lot like a little girl. I value online relationships because they mean the world to me plus it helps all my overweight and depressed lady friends feel good about themselves. I am a twin separated at birth. I run a very successful company even though I'm here all day. Disney World is my favy fav vacation with my family.

You'd think life was good. sigh.

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#53 Nov 21, 2013
Lmmfao your^^^to funny!!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#54 Nov 21, 2013
Lol I know I know you're. Dang phone

“If it ain't broke don't fix it”

Level 9

Since: Jul 09

Arcadia, LA.

#55 Nov 21, 2013
Less talky, more flashy.

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#56 Nov 21, 2013
Lmao dragoon are u shooshin me as ur asking for a peek at my girls. :)). You're too cute.

“If it ain't broke don't fix it”

Level 9

Since: Jul 09

Arcadia, LA.

#57 Nov 21, 2013
Lylah wrote:
Lmao dragoon are u shooshin me as ur asking for a peek at my girls.:)). You're too cute.
Both. LoL.

“'" Always Thinking '"”

Level 8

Since: Nov 12

Greensburg, IN

#58 Nov 21, 2013
I have 2 kids, a girl and a boy each of them have 2 kids , a girl and a boy and a boy and a girl.

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#59 Nov 21, 2013
Mouth closed nips out kinda thing huh;)
Bossy is kinda hot on ya dragoon

“Trump This!!!”

Level 8

Since: Dec 12

CENLA

#60 Nov 21, 2013
Hoosier Hillbilly wrote:
I have 2 kids, a girl and a boy each of them have 2 kids , a girl and a boy and a boy and a girl.
I have 2 as well, 9 1/2 yrs apart (same daddy) lol
son (30) with 2 sons
daughter (20) & thank God no babies yet...maybe in 2 or 2 or 4 yrs ...=)

P.S. she wants to have TWINS!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
Keep a Word.....Drop a Word Game (Sep '13) 5 min whatimeisit 6,240
Word Association (Mar '10) 9 min whatimeisit 16,111
What song are you listening to right now? (Apr '08) 24 min Wolftracks 149,015
Evolution vs. Creation (Jul '11) 53 min Agents of Corruption 120,898
Make a Story / 4 Words Only (Nov '08) 59 min Grace Nerissa 24,574
Do you have a Topix crush? (Jun '11) 1 hr Princess Hey 6,832
topix.com describe in one word (Apr '13) 2 hr Enzo49 143
True or False Game 5 hr SLY WEST 383
During Obama's Speech at Democratic Campaign Ra... 5 hr SLY WEST 32
What are you thinking about now? (Jun '10) 6 hr -Lea- 22,231

Weird People Search

Addresses and phone numbers for FREE