Describe how you are feeling in just ...
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#5619 May 17, 2013
madam sin wrote:
Drunk!
Ditto.

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

#5620 May 17, 2013
[ready to go] clubin'!(Feet don't fail me now :p)
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#5621 May 17, 2013
Ooh, that sounds fun. I wanna go do something.:(
Cooking dinner, almost down, blah.

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

#5622 May 17, 2013
Proud To Be Trina wrote:
Ooh, that sounds fun. I wanna go do something.:(
Cooking dinner, almost down, blah.
You can come with:

<grabs Trina and puts her on the back of bike>

:)
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#5623 May 17, 2013
Sublime1 wrote:
<quoted text>
You can come with:
<grabs Trina and puts her on the back of bike>
:)
LOL. I gotta warn you though, take me with you and we'll probably be followed by some angry little trolls.
Level 8

Since: Aug 12

Location hidden

#5624 May 18, 2013
Trina & Sublime, did you enjoy yourselves?
are you now tired?... which is my word today
tired
Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

#5625 May 18, 2013
Stocking wrote:
Trina & Sublime, did you enjoy yourselves?
are you now tired?... which is my word today
tired
We did. We danced. We laughed. We had a wonderful time, thanks for asking. He just got me home, it's 6:40 am here. Every time I said I'd better get home soon, he 'd call me "doll" so I'd stay a little longer, should'v never told him how much I like being called "doll". LOL

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

#5626 May 18, 2013
Stocking wrote:
Trina & Sublime, did you enjoy yourselves?
are you now tired?... which is my word today
tired
Oh yeah, we sure did. We had our dancin' boots on and we burned the candle from both ends.

I'm feeling surprisingly well considering the amount of $$ I burned last night. My buddy said when he saw "smokie" (that's me) down two yards of beer before his gal finished one, he knew it was gonna be a fun night and it was.

Last night here.:(

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#5627 May 18, 2013
Satisfied... Loooooove Dessert!!!

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#5628 May 18, 2013
Sublime1 wrote:
<quoted text>
Oh yeah, we sure did. We had our dancin' boots on and we burned the candle from both ends.
I'm feeling surprisingly well considering the amount of $$ I burned last night. My buddy said when he saw "smokie" (that's me) down two yards of beer before his gal finished one, he knew it was gonna be a fun night and it was.
Last night here.:(
. WELL THEN..since it's YOUR LAST NIGHT HERE..JOIN us Hip ROCKIN' Chicks of Offbeat.. BAR HOPPING.. Details on the DATEBOOK Thread..CHECK IT OUT!!..Hope to see ya!!!

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#5629 May 18, 2013
sexy.....

Level 5

Since: Jun 12

Location hidden

#5630 May 18, 2013
Unwell

“ROCK ON ROCKERS!!”

Level 8

Since: Mar 11

Rockin' USA ;)

#5631 May 18, 2013
DISAPPOINTED...

Level 8

Since: Jun 08

Location hidden

#5632 May 18, 2013
madam sin wrote:
Unwell
u okay??

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

#5633 May 18, 2013
Colorado Chick wrote:
<quoted text>. WELL THEN..since it's YOUR LAST NIGHT HERE..JOIN us Hip ROCKIN' Chicks of Offbeat.. BAR HOPPING.. Details on the DATEBOOK Thread..CHECK IT OUT!!..Hope to see ya!!!
Where is the datebook thread? I don't see it in the list.

Level 7

Since: Feb 09

Location hidden

#5634 May 18, 2013
lonely..but only for the moment I'm sure..

Level 7

Since: Feb 09

Location hidden

#5635 May 18, 2013
Colorado Chick wrote:
DISAPPOINTED...
Por Que?

“Rohingya is Bengali.”

Level 8

Since: Mar 11

Save Myanmar!

#5637 May 18, 2013
thirsty

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#5638 May 18, 2013
lonely

Level 7

Since: Dec 12

Location hidden

#5639 May 18, 2013
Sublime1 wrote:
<quoted text>
Oh yeah, we sure did. We had our dancin' boots on and we burned the candle from both ends.
I'm feeling surprisingly well considering the amount of $$ I burned last night. My buddy said when he saw "smokie" (that's me) down two yards of beer before his gal finished one, he knew it was gonna be a fun night and it was.
Last night here.:(
Be careful on your way home! You need to get back to your family safe!!

Have a good one!

:)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
News Evolution vs. Creation (Jul '11) 6 min 15th Dalai Lama 220,542
Stupid things to ponder ... (Feb '08) 16 min Spotted Girl 6,839
Last Post Wins! (Aug '08) 22 min tiger_-_dad 149,785
News Three drunk men opened a reservoir valve in Vie... 32 min Spotted Girl 5
El's Kitchen (Feb '09) 42 min Ferrerman 73,344
News Man Smashes Glass Door After Chicken Order Delayed 45 min 07 Mustang 4
What song are you listening to right now? (Apr '08) 46 min Black Rose 213,114
Denny Crain's Place (May '10) 3 hr Real Finn 21,444
News Grieving father: 'I don't play Trump songs anym... 5 hr Real Finn 62
News Rihanna: Why She Refused To Watch Her 'Weird' '... 15 hr Spotted Girl 42
More from around the web