created by: Thinker | Jun 1, 2010

Weird

1,914 votes

What are you thinking about now?

Click on an option to vote

  • Food
  • Home
  • Yourself
  • Work on the job
  • New car
  • Sex
  • Your wife
  • Your husband
  • Feeling guilty
  • Other
Comments
11,881 - 11,900 of 14,967 Comments Last updated 5 hrs ago

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12688
Apr 29, 2014
 

Judged:

4

4

4

Lmmfao dang man Sublime next she'll be dang thinkin she dam hel threatened you with a dang RO to. Dang man be careful dont fall down that dangged ole rabbit hole to its kinda dang crowded down there. Tehehe

Spirit whatever it takes to make it easier just keep telling yourself that. Lmmfao! I find it hilarious you think ima guy just so you don't have to deal with that green eyed monster.
Ozie

Concord, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12689
Apr 29, 2014
 
Haiku (Senryu)~ Regrets

Sound of laughter
from all corners
my regrets.

~Palas Kumar Ray

http://www.youtube.com/watch...

~Oz
buck

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12690
Apr 29, 2014
 

Judged:

3

3

3

dang man donald fella spirit aint goin no wheres with you dude i feel dang certain man you a ho man go keep doin what hos do man your post make no sense dude to wards spirit.

Level 6

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12691
Apr 29, 2014
 

Judged:

2

2

1

I apparently butt-dialed my mom this morning. And yes, I was singing....loud and....well, I guess I'm thinking....who checks their messages when they have a bunch of people over? Her church lady friends already think I'm weird....of all the songs...I'm kinda amused at myself but kinda embarrassed...that's what I'm thinking about. I know, I know....I'm a weirdo...that's what happens when you hang out in this weird place...

*Be careful on your trip sublime1....don't go if they are calling for tornadoes. They are scarier than people realize and hail can hurt like hell!
buck

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12692
Apr 29, 2014
 

Judged:

3

3

3

dang ly lah man you stuck on spirit man you think spirit want you lol ask spirit ly lah if she want you try to keep up with your profiles man you sick dude you want spirit to want you just to a buse her lol ask see what she says.

“Where is the Precious”

Since: Apr 14

Middle Earth

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12693
Apr 29, 2014
 
thinking about my precioussssss

“Licensed to Ill”

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12694
Apr 29, 2014
 

Judged:

1

1

1

buck wrote:
dang man donald fella spirit aint goin no wheres with you dude i feel dang certain man you a ho man go keep doin what hos do man your post make no sense dude to wards spirit.
Dang man that Spirit girl may be gonna watch them there race cars go vhroom, vhroom and round and round and round and round in a circle in stead. She done like to count the times them there race cars go round. She done gone count good from 1 to 10, but aint too easy after that, yessum?

“Licensed to Ill”

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12695
Apr 29, 2014
 

Judged:

1

1

1

Proud To Be Trina wrote:
I apparently butt-dialed my mom this morning. And yes, I was singing....loud and....well, I guess I'm thinking....who checks their messages when they have a bunch of people over? Her church lady friends already think I'm weird....of all the songs...I'm kinda amused at myself but kinda embarrassed...that's what I'm thinking about. I know, I know....I'm a weirdo...that's what happens when you hang out in this weird place...
*Be careful on your trip sublime1....don't go if they are calling for tornadoes. They are scarier than people realize and hail can hurt like hell!
We are leaving tomorrow ... just a question of when. Most of us don't care if we get to Atlanta at 2 AM. We are hoping to leave around 4, but if we need to we'll push it back. It's going to be rainy and crappy no matter what. Just a question of how bad.

Level 5

Since: May 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12697
Apr 29, 2014
 

Judged:

1

1

1

buck wrote:
dang ly lah man you stuck on spirit man you think spirit want you lol ask spirit ly lah if she want you try to keep up with your profiles man you sick dude you want spirit to want you just to a buse her lol ask see what she says.
He sure is stuck on me, in a 'creepy' kind of way! I will never want that again, so I'll pass buck! LOL!

Since: Jan 14

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12698
Apr 29, 2014
 

Judged:

4

4

3

I'm thinking, thank God I'm clueless sometimes!

“Licensed to Ill”

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12699
Apr 29, 2014
 

Judged:

5

3

3

Just TLC wrote:
I'm thinking, thank God I'm clueless sometimes!
Let me fill you in.

Spirit likes to talk to herself with multiple profiles and pretend that everyone is some guy, named Donald, who she had the hots for (who she probably made up and who probably doesn't really exist).

Since: Jan 14

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12701
Apr 29, 2014
 

Judged:

3

3

3

Sublime1 wrote:
<quoted text>
Let me fill you in.
Spirit likes to talk to herself with multiple profiles and pretend that everyone is some guy, named Donald, who she had the hots for (who she probably made up and who probably doesn't really exist).
Thanks a lot! I was enjoying my cluelessness.:)
I haven't been here long at all and I've already been dubbed as Trina's sock. Lol.

“Licensed to Ill”

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12702
Apr 29, 2014
 

Judged:

1

1

1

Just TLC wrote:
<quoted text>
Thanks a lot! I was enjoying my cluelessness.:)
I haven't been here long at all and I've already been dubbed as Trina's sock. Lol.
I only wish I were so lucky as to be clueless about it.
Independent

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12703
Apr 29, 2014
 

Judged:

2

1

1

Just TLC wrote:
Thanks a lot! I was enjoying my cluelessness.:)
I haven't been here long at all and I've already been dubbed as Trina's sock. Lol.
Try existing as a "gray box" here.
I have been accused of being more people than I could possibly remember, and most I never heard of.

Still trying to figure a way to sub-let all that free rent space I have.

:^`D

“Licensed to Ill”

Level 8

Since: Aug 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12704
Apr 29, 2014
 

Judged:

4

1

1

Oh and if you were Trina's sock, this would be your avatar.

https://lucyinnovation.files.wordpress.com/20...

I'm teasing, of course. I think she has beautiful hair.

“Groooovin'”

Since: Feb 14

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12705
Apr 29, 2014
 
Pizzzzzzza or KFC?

“I'll just kick me down a wall,”

Level 6

Since: Dec 11

And walk outa here!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12706
Apr 29, 2014
 
Petal Power wrote:
Pizzzzzzza or KFC?
go with pizza and hot wings. Always good.

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12707
Apr 29, 2014
 

Judged:

1

Thinking about calling it a night..Have a goodin'

“Smokin' Hot'n'Feelin' Groovy”

Level 9

Since: Apr 12

Here, There, and Everywhere,..

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12708
Apr 29, 2014
 
Hmmm,...Loosen up them clothes

Level 1

Since: Mar 13

Brooklyn, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12709
Apr 30, 2014
 

Judged:

2

1

DaveMC wrote:
Save the trees....eat a beaver!!!
...beaver never tasted like chicken...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

96 Users are viewing the Weird Forum right now

Search the Weird Forum:
Title Updated Last By Comments
El's Kitchen (Feb '09) 26 min TALLYHO 8541 34,947
Evolution vs. Creation (Jul '11) 27 min Tinka 112,835
How did you get over a broken heart? (Oct '09) 1 hr wichita-rick 264
Don't bet with " Wabbit" (Feb '12) 1 hr Wabbit 87
~Things YOU Love Game~ (Oct '12) 1 hr Enzo49 3,797
My Official Goodnight Thread (Mar '12) 2 hr Debra27 262
What song are you listening to right now? (Apr '08) 2 hr wichita-rick 141,322
Car Dealer Gives Woman Refund - in Pennies 2 hr Marcavage s Emission 7
Interesting Quotes (Jun '11) 2 hr wichita-rick 13,029
•••
•••