Tell US What YOU Really Think !!

“If it ain't broke don't fix it”

Level 9

Since: Jul 09

Arcadia, LA.

#43 Feb 5, 2014
Lylah wrote:
Imagine that u ^^^ confused. Lmmfao. Tell us something we don't know!! It's so fun confusing u more.
I'm back!!! Let the games begin!!:)
It's about time you paid your cable/internet bill - tee hee :)
Islander

United States

#44 Feb 5, 2014
Spirit67_ wrote:
What do you think about what??? I'm confused!
Stop licking that frog and maybe you won't be.
Islander

United States

#45 Feb 5, 2014
Lylah wrote:
Imagine that u ^^^ confused. Lmmfao. Tell us something we don't know!! It's so fun confusing u more.
I'm back!!! Let the games begin!!:)
Darlin'. ;)

Level 9

Since: Jul 11

Location hidden

#46 Feb 5, 2014
AIias - Trish wrote:
<quoted text>
Hahaha, Waaait, there is a poster out here and her location reads "Ain't Mz Behavin'."
My neighbors know I ain't Mz Behavin',... behavin' ain't nearly as fun as far as I'm concerned.
Only bad thing ... it's difficult to hide from all them church folks.
:O
I like misbehaving at times..It's my way of joking and having a little fun...
Now speaking of those church people..you be surprise what some of them will do...I'm the same no matter where I am...Yet, not perfect..as we all are..I always get talked badly cause I have male friends..Even the male neighbors asking who is so and so..don't ask me but ask someone else. and they get told.."she is over 18 she knows what she wants...Eat their hearts out I say..lol.....I have no one to answer to except the Man above and he knows everything.

carry on

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#47 Feb 5, 2014
Lmao good one!!
dragoon 1 lylah 200!!
;). Tehehe

Aww dragoon You been missing me!!
;)

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#48 Feb 5, 2014
Lol what islander!,)
Derick Colbyz Bro

Jackson, MO

#49 Feb 5, 2014
Still can't hear you. How i'm beable to tell you what I really think if I can't hear question or tone of voice when being asked? Could you at least shrug, it often does say so much.

What do I really think ... I think it would beneficial not to be able to hear a good amount of the time?
Islander

Livonia, NY

#50 Feb 5, 2014
Lylah wrote:
Lol what islander!,)
^^^^^^^^^^I really think this poster is a true sweetheart.
Derick Colbyz Bro

Jackson, MO

#51 Feb 5, 2014
**I'd be happy if topix don't keep lettin' me down. I don't believe I'd be alone in REALLY thinking that. To each their own - thoughts and imagination.**

Wierd, I know I am.

Spirit67_
Level 5

Since: May 13

Location hidden

#52 Feb 5, 2014
I think life is unfair and I feel sad and blue!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#53 Feb 5, 2014
Hey islander;) you are sooo correct!! I was wondering who u were, got off of mobile n bam I can see!! Tehehe.
Islander

United States

#54 Feb 5, 2014
Spirit67_ wrote:
I think life is unfair and I feel sad and blue!
No body likes me
everybody hates me
Think I'll eat some worms!
Long ones, short ones
Fat ones, skinny ones
See how they wiggle and squirm!
Islander

United States

#55 Feb 5, 2014
Lylah wrote:
Hey islander;) you are sooo correct!! I was wondering who u were, got off of mobile n bam I can see!! Tehehe.
Shhh it's a secret between you and me. LOL
Oh SG too. she know.

“Watch your character”

Level 7

Since: Feb 11

It becomes your destiny

#56 Feb 5, 2014
Islander wrote:
<quoted text>No body likes me
everybody hates me
Think I'll eat some worms!
Long ones, short ones
Fat ones, skinny ones
See how they wiggle and squirm!
Chop their heads off
Suck their juice out
Throw the skins away
I don't see how man can live
On worms 3 times a day

<snickers>
lol

Faber, VA

#57 Feb 5, 2014
Islander wrote:
<quoted text>No body likes me
everybody hates me
Think I'll eat some worms!
Long ones, short ones
Fat ones, skinny ones
See how they wiggle and squirm!
LoL! Literally I haven't heard that song since grade school!!!

“Will cause trouble when bored”

Level 6

Since: Dec 12

Location hidden

#58 Feb 5, 2014
I'll never tell. Lol letting them wonder is way more fun! ;)

Since: Aug 08

Buffalo, NY

#59 Feb 5, 2014
.is this on the final exam ...
Independent

United States

#60 Feb 5, 2014
Islander wrote:
No body likes me
everybody hates me
Think I'll eat some worms!
Long ones, short ones
Fat ones, skinny ones
See how they wiggle and squirm!
LOL, your age is showing.

I used to taunt my sisters with that one.

:^`D
Islander

United States

#61 Feb 5, 2014
Independent wrote:
<quoted text>
LOL, your age is showing.
I used to taunt my sisters with that one.
:^`D
I thought everybody teased their sister with it. 20 something years later and still sing it to her.
Islander

United States

#62 Feb 5, 2014
Fish_sticks wrote:
<quoted text>
Chop their heads off
Suck their juice out
Throw the skins away
I don't see how man can live
On worms 3 times a day
<snickers>
Big fat juicy worms
Eenie weenie teenie worms
My, how they do squirm!
Oh Spirit, I'd feel bad about how we F*** with you if I gave a rats-a**.
LOL

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Weird Discussions

Title Updated Last By Comments
keep a word drop a word (Sep '12) 12 min whatimeisit 16,296
Last two letters into two new words... (Jun '15) 14 min whatimeisit 7,169
Denny Crain's Place (May '10) 19 min Hoosier Hillbilly 31,048
3 Word Sentence (each word, one syllable only) (Jan '15) 22 min Hoosier Hillbilly 1,406
Create "short sentences using the last word" (Aug '12) 24 min Hoosier Hillbilly 11,367
True False Game (Jun '11) 26 min Hoosier Hillbilly 15,923
The last word in the sentence must rhyme with t... (Aug '15) 33 min Hoosier Hillbilly 2,009
Last Post Wins! (Aug '08) 1 hr Princess Hey 150,666
What song are you listening to right now? (Apr '08) 1 hr Goku Black 225,428
Poll What are you thinking right now? (May '08) 6 hr honeymylove 6,580
More from around the web