Ricky's HERE

“<3”

Level 9

Since: Jun 10

Black Rock City, NV

#1266 Jan 8, 2013
But you already havea the sauce...

-Kevin-
Level 10

Since: Nov 09

Smirk .. ;-)

#1267 Jan 8, 2013
Alfredo

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1268 Jan 8, 2013
-Persephone- wrote:
But you already havea the sauce...
You need some? lol

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1269 Jan 8, 2013
-Kevin- wrote:
Alfredo
Alfredo works for me!

Now I'm torn between wanting Spaghetti and bacon, eggs, etc? lol

“TEXAS ... SECEDE”

Since: Feb 08

REPUBLIC OF TEXAS

#1270 Jan 8, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>Thanks and Happy New Year to you too FC! It's going to be a great 2013!!
Good morning, Ricky ... Hope your first week has started off well ... and hope the same for your friends here as well as your family and other friends!... Just a quick fly by to wish you an awesome day! Have fun! Love and peaceful vibes all around, FC <3 ...

4149 ... a pair of 4's ... a cup of java

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1271 Jan 8, 2013
Flower-Child wrote:
<quoted text>
Good morning, Ricky ... Hope your first week has started off well ... and hope the same for your friends here as well as your family and other friends!... Just a quick fly by to wish you an awesome day! Have fun! Love and peaceful vibes all around, FC <3 ...
4149 ... a pair of 4's ... a cup of java
Thanks FC and have a great day as well!

2467...fold!

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1272 Jan 8, 2013
BTW FC, tell Junket how to play the game would you, she was asking about it.

“<3”

Level 9

Since: Jun 10

Black Rock City, NV

#1273 Jan 8, 2013
Thatsa what Ia meantA...

my favorite!

“Untouchable!!!!”

Level 3

Since: May 07

Whitney Pier

#1276 Jan 9, 2013
Ricky F wrote:
<quoted text>Thanks FC and have a great day as well!
2467...fold!
Heres hoping you all brought in 2013 with health, hope, and a hangover lol...

Quiet one at the pub until some crazy youngins arrived at the end. Wanted to go after hours and when were told no, decided that smashing the christmas tree, kicking over chairs and throwing some drinks around, then leaving and beating the crap out of one guy outside was the way to go...ARGHHHHHH never understand them kinda punks. So...cops called..time we spoke to them, cleaned up the bar I got home at 5am and had to be back at 7am...I started the year off comatose, and sadly not from partying.....:((( happy new year again..Perse, NW, Ricky, Kevin, FC and everyone else...

Since: Jul 09

Location hidden

#1278 Jan 13, 2013
nuka wrote:
<quoted text>
Heres hoping you all brought in 2013 with health, hope, and a hangover lol...
Quiet one at the pub until some crazy youngins arrived at the end. Wanted to go after hours and when were told no, decided that smashing the christmas tree, kicking over chairs and throwing some drinks around, then leaving and beating the crap out of one guy outside was the way to go...ARGHHHHHH never understand them kinda punks. So...cops called..time we spoke to them, cleaned up the bar I got home at 5am and had to be back at 7am...I started the year off comatose, and sadly not from partying.....:((( happy new year again..Perse, NW, Ricky, Kevin, FC and everyone else...
Hey what ya think about chief Porkahontas from Attawapiskat? Canada is f'ing amazing, first person to gain weight on a 'hunger strike'!(lol...j/k).
grey box

United States

#1279 Jan 13, 2013
TELEGRAM HOME:

I'm. HUNTING. CANADIANS.
EH?
SEND BLANKETS.
STOP.

Level 2

Since: Jun 12

Location hidden

#1280 Jan 13, 2013
grey box wrote:
TELEGRAM HOME:
I'm. HUNTING. CANADIANS.
EH?
SEND BLANKETS.
STOP.
why u hunt canadians

“Colorful Beyond Words ”

Level 10

Since: May 11

" Live, Laugh, Love "

#1281 Jan 15, 2013
Where's Ricky ?

Good morning :)

“<3”

Level 9

Since: Jun 10

Black Rock City, NV

#1282 Jan 15, 2013
grey box wrote:
TELEGRAM HOME:
I'm. HUNTING. CANADIANS.
EH?
SEND BLANKETS.
STOP.
LOL...sending you a warm blanket.

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1283 Jan 15, 2013
Flower-Child wrote:
<quoted text>
Good morning, Ricky ... Hope your first week has started off well ... and hope the same for your friends here as well as your family and other friends!... Just a quick fly by to wish you an awesome day! Have fun! Love and peaceful vibes all around, FC <3 ...
4149 ... a pair of 4's ... a cup of java
I'll take your java and fold with 7390.

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1284 Jan 15, 2013
-BabyLegs- wrote:
She's engaged. But I do! <quoted text>
Eell you are pretty hot, but your also sketched on paper so I'm not sure how that would work? lol

“Making them cry”

Level 7

Since: Aug 11

Location hidden

#1285 Jan 15, 2013
Good morning Ricky and friends!((HUGS))

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1286 Jan 15, 2013
nuka wrote:
<quoted text>
Heres hoping you all brought in 2013 with health, hope, and a hangover lol...
Quiet one at the pub until some crazy youngins arrived at the end. Wanted to go after hours and when were told no, decided that smashing the christmas tree, kicking over chairs and throwing some drinks around, then leaving and beating the crap out of one guy outside was the way to go...ARGHHHHHH never understand them kinda punks. So...cops called..time we spoke to them, cleaned up the bar I got home at 5am and had to be back at 7am...I started the year off comatose, and sadly not from partying.....:((( happy new year again..Perse, NW, Ricky, Kevin, FC and everyone else...
Same to you Nuka!

Yeah the young punks can't handle their liquor and turn into a big bad ass (even the skinniest little punk) and most deserve to get their ass kicked! lol

“Incorrupta fides, nudaque veri”

Level 9

Since: May 07

Location hidden

#1287 Jan 15, 2013
-Figgy - wrote:
Good morning Ricky and friends!((HUGS))
Good morning Figgy!

“Cheers!”

Level 8

Since: Apr 10

Cheerville, USA

#1288 Jan 15, 2013
Hi Ricky and friends!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Topix Discussions

Title Updated Last By Comments
~Last Post~ (Apr '12) 17 min -Rudolf- 6,419
Being naughty 45 min ooh baby right there 61
Welcome To The Topix Internet Top Mod 21 (Feb '12) 1 hr ---Beetlejuice--- 5,958
Do Women find Edging a Man Empowering ? 2 hr ooh baby right there 47
who wants to sext a beautiful, bodacious, busty... 4 hr ooh baby right there 100
Display........then Swallow 5 hr James 21
I love being small sized and laying on a certai... 6 hr Redbibone 14
More from around the web