Indonesia The Poorest Country in Asia?

Indonesia The Poorest Country in Asia?

There are 174 comments on the www.scoop.co.nz story from Aug 29, 2012, titled Indonesia The Poorest Country in Asia?. In it, www.scoop.co.nz reports that:

About 800 people gathered in Camden, NSW and raised their voice against the plan for an Islamic School to be built in the area.

Join the discussion below, or Read more at www.scoop.co.nz.

truth

Perth, Australia

#42 Aug 29, 2012
they are very nice honey=dirt dig dig
come comebodze boze boze from cambodze
http://www.google.com.au/search...
http://www.google.com.au/search...
truth

Perth, Australia

#43 Aug 29, 2012
starmild

Cipinang, Indonesia

#44 Aug 29, 2012
Pemburu Indon wrote:
<quoted text>
aku malon anjing kontol otak gak nyambung sama seperti judul trit diatas aku malu pake bahasa malaysia menghadapi orang indonesia karena bahasa malaysia bunyinya cam babi ngentot sebab itulah aku pake bahasa majikan british sebagai rasa tundukku sebagai anjing kafir
he he he :P udah tau
Holly Soul

United States

#45 Aug 29, 2012
MALON (MALingsial bloON)...lu katakan negara sendiri bloon?!
Dasar bloon!...
Harusnya: yang dipertuan agong is MALON...baru betul
Starmild anak babi

Europe

#46 Aug 30, 2012
Kah kah kah babi teriak babi
starmild

Tangerang, Indonesia

#47 Aug 30, 2012
malon peler anjing atas gue stres he he he :P
Starmild anak babi

Europe

#48 Aug 30, 2012
Starmild anak babi stress teriak stress kah kah kah
starmild

Tangerang, Indonesia

#49 Aug 30, 2012
Starmild anak babi wrote:
ampun tuan gue kehabisan akal menghadapi forumer indo yang hebat ini makanya gue sekarang cuma bisa teriak teriak doang seperti anjing menggongoong semua teman formalon gue yang lain sudah tidak berdaya kena hajar samapi babak belur ampuni saya tuan otak saya cuma sebesar biji peler mini tak mampu menghadapi tuan
ya udah tau he he he :P

Since: May 10

Location hidden

#50 Aug 30, 2012
Starmild anak babi wrote:
Starmild anak babi stress teriak stress kah kah kah
he he he.. bukan stress ajer dong.. period gaknya.. atau suami dia dah bosan ngan Indon sekor nie.. he he he
starmild

Tangerang, Indonesia

#51 Aug 30, 2012
Pemburu Indon wrote:
<quoted text>
ampun tuan gue gak sanggp menghadapi tuan yang hebat ini makanya gue gak berani jawab posting tuan ampuni diri hamba yang hina ini tuan ini emua karena saya adalah keturunan malingsial hasil ngentot lacur anjing memek lobos dengan kontol bajingan cacat mental sipilisan makanya gue jadi goblok gini dan suka monolog
he he he:P ya nangis dia
Starmild

Europe

#53 Aug 30, 2012
Kah kah kah starmild anak babi x kreatif mcm anak terencat akal kah kah kah kesian lu anak babi.hehe
starmild

Tangerang, Indonesia

#55 Aug 30, 2012
Starmild wrote:
ampun tuan gue malon anjing akui cuma selevel peler busuk saja gak mampu lawan tuan makanya gue bikin klon goblok seperti ini tuan, ampun gue kagum sama tuan karena gue cuma keturunan malaysial kacukan memek busuk lonte dan peler anjing makanya ngeklon tuan karena ingin hebat seperti tuan
he he he :P yah mewek dia
johan

Yogyakarta, Indonesia

#57 Aug 30, 2012
anwar ibrahim hebat malah di hina oleh malingshit. dasar malingshit stupid
Starmild anak babi tolol

Europe

#58 Aug 30, 2012
Starmild anak babindon haram jadah sial mamposlah lu kah kah kah
joe

Larkin, Malaysia

#59 Aug 30, 2012
Fact wrote:
Javanese is tolol!
Setuju 100%
starmild

Jakarta, Indonesia

#60 Aug 30, 2012
Starmild anak babi tolol wrote:
aku malon ras anjing dari memek lacur bernanah sudah mentok otak anjing ku untuk menghadapi tuan yang hebat ampun tuan nama tuan gak akan berani aku klon lagi
oh bagus he he he :P
truth

Perth, Australia

#61 Aug 30, 2012
tocno se zna tko i kako
zillion/zillion

they will be catch
as well cry
they have family too
much more
every detail

they prepare hell for themself poor losers
Revolver of Reason

Parramatta, Australia

#62 Aug 30, 2012
is this an enlish language forum or what????
starmild

Jakarta, Indonesia

#63 Aug 30, 2012
malon peler busuk tolol kafir anti muslim gak nyambung thread nya he he he :P
Revolver of Reason

Parramatta, Australia

#64 Aug 30, 2012
uhdfhiuwhsdnho sabdkb lndweuf he he he

Suicide bomb iuefbde dbi he he he!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Terrorism Discussions

Title Updated Last By Comments
News Leave Gaza now, State Department warns U.S. cit... 18 hr Stephany McDowell 1
This is war. Daesh vs. al Qaeda Wed YusufMehmet 2
News Tensions mount between Ukraine, Russia Aug 23 RUSSKI GO HOME 2
News Ukraine claims Russia smuggled new defense equi... Aug 21 George 4
News AG Holder worries about revenge for bin Laden (May '11) Aug 17 Tea bag suicide c... 201
News Obama: Yemen unrest won't halt drones (Jan '15) Aug 16 Lottery traitors 11
News Wikileaks Is At It Again, Proves Trump Is Right... Aug 16 Chilli J 24
More from around the web