Girls do you love watching guys masturbate on cam?

Posted in the Human Sexuality Forum

Comments (Page 26)

Showing posts 501 - 520 of2,314
|
Go to last page| Jump to page:

Since: Jan 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#681
Jul 18, 2010
 
lil Emily wrote:
id really love to watch a guy masturbate. im really horny and id love to get off watching u ;)
hmmmm
Wendy

Kearny, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#682
Jul 18, 2010
 
young and smooth wrote:
wendy i gotta do that show for you lol
hit me up at my email with an account name i can add
Soon. It will happen sweety....:)
young and smooth

Denver, CO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#683
Jul 18, 2010
 
i'm free all night lady.....
young and smooth

Denver, CO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#684
Jul 18, 2010
 
but im free anytime for you. lol
Me30a

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#686
Jul 18, 2010
 
Amy ladies wanna make fun of me and my tiny dick tonight?
IM me at: spider_pvm on yahoo
Me30a

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#687
Jul 18, 2010
 
I'm still online. Any ladies out there wanna be amused seeing me how I jerk my tiny cock?
flash

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#688
Jul 18, 2010
 
Me30a wrote:
I'm still online. Any ladies out there wanna be amused seeing me how I jerk my tiny cock?
sounds good ;o
William

Enfield, CT

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#689
Jul 19, 2010
 
lil Emily wrote:
id really love to watch a guy masturbate. im really horny and id love to get off watching u ;)
i wouldn't mind doing it for u
Join Free
William

Enfield, CT

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#690
Jul 19, 2010
 
lil Emily wrote:
id really love to watch a guy masturbate. im really horny and id love to get off watching u ;)
if u do decide my e-mail is Will29Q@aol.com see u then :)
Allyz

Amsterdam, Netherlands

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#691
Jul 19, 2010
 
Wendy wrote:
<quoted text>Cool. My girlfriend is coming over today. Is it ok if we both watch. She's never done this before & doesn't believe me so I want to show her how easy it is to watch guys masturbate on cam.
Hi Wendy, i have something nice and big also and would love for you and your friend to watch, add me on msn its allyz1@live.co.uk and yahoo is gersarebest
Wendy

Farmingdale, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#693
Jul 19, 2010
 
Allyz wrote:
<quoted text>
Hi Wendy, i have something nice and big also and would love for you and your friend to watch, add me on msn its allyz1@live.co.uk and yahoo is gersarebest
How big R U.....& be honest or I'll be mad & make you do sumpin nasty.
Allyz

Amsterdam, Netherlands

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#694
Jul 19, 2010
 
Wendy wrote:
<quoted text>How big R U.....& be honest or I'll be mad & make you do sumpin nasty.
Just over 8" hun.....
Allyz

Bussum, Netherlands

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#696
Jul 19, 2010
 
Where are you Wendy?????????? lol
Me30a

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#697
Jul 20, 2010
 
I'm online right now! Any girls wanna make fun of me and my tiny dick. I will jerk it off for you!
andy

Hartlepool, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#698
Jul 20, 2010
 
KinkyEmo wrote:
Yes I like to watch guys j*ck off.
And I swear to god YOU DUMB SKANK if you comment on this you are a officially a stalker.
if u wanna watch me wank on cam add pussyhunter18@ymail.com its a yahoo thing
andy

Hartlepool, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#700
Jul 20, 2010
 
Mel wrote:
Yes i F**king lovee it, it turns me on heaps
hi cock on cam 4u pussyhunter18@ymail.com just ask
andy

Hartlepool, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#701
Jul 20, 2010
 
Wendy wrote:
<quoted text>Cool. My girlfriend is coming over today. Is it ok if we both watch. She's never done this before & doesn't believe me so I want to show her how easy it is to watch guys masturbate on cam.
both of u can watch me wank pussyhunter18@ymail.com
Wendy

Farmingdale, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#702
Jul 20, 2010
 
andy wrote:
<quoted text>
both of u can watch me wank pussyhunter18@ymail.com
Tell me exactly what u want me to see Andy so I can ask my friend if she's interested. When she was here last weekend she wasn't that impressed with what she saw. What can u do for us that'll get her hot ?.......
Anonymous

Shipley, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#703
Jul 20, 2010
 
Hi Wendy, any chance of you adding me allyz1@live.co.uk thx
Wendy

Farmingdale, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#704
Jul 20, 2010
 
Allyz wrote:
Hi Wendy, any chance of you adding me allyz1@live.co.uk thx
What I really want from U sweety is your thick 8"er deep inside my little butt......:-)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 501 - 520 of2,314
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

5265 Users are viewing the Human Sexuality Forum right now

Search the Human Sexuality Forum:
Topic Updated Last By Comments
Gay or bi boys sexting numbers (Jun '12) 2 min gayboy 5,835
gay snapchat!!! (Dec '12) 2 min Supwithit2 311,002
Dads And D@ughters 2 min Love2watch 110
Sex with family pet 3 min b_brush 101
Girls nude snapchat usernames (Jan '14) 3 min Motocross173 855
being circumcised. 4 min achyfi 2
Bi/Gay Skype sex (Sep '11) 4 min chris 419,875
dirty ki..k (Oct '13) 5 min Horny1701 225,192
Gay/bi K....k (Nov '13) 8 min Somedude1029 121,713
free phonesex numbers (Jul '12) 8 min Ben 40,033
•••
•••
Enter and win $5000
•••

Human Sexuality People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••