Make me drip? ;)

Posted in the Human Sexuality Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of61
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Kali

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 10, 2011
 
Any guys wanna chat leave your email and a reason why I should pick you ;)
horny329

Granite Bay, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Oct 10, 2011
 
Kali wrote:
Any guys wanna chat leave your email and a reason why I should pick you ;)
cspadorcio@gmail.com because I'm the first one to reply and I know you won't be disappointed;)
Mike

Hartland, WI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 10, 2011
 
meyer.meyer84@gmail.com guess you'll just have to find out ;)
Bob

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 10, 2011
 
Hey im strokin my hard 11inch dick and got pics to prove it sweetie i dont have email

Since: Sep 11

Egypt

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 10, 2011
 
i will start by kissing ur neck , slowly squeeze ur boobs and then i will start to suck on ur boobs as my hand rub ur panties ;) i will kiss all the way from ur boobs to ur lil pus there i will start licking u until u cum and then we can do more ;)
medo_democraticfront@yahoo.com

Since: Sep 11

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 10, 2011
 
dime4169@gmail.com cause ill play out any fantasy u desire you will be my queen for me to service

Since: Sep 11

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Oct 10, 2011
 
samsungman1@hotmail.com
cos I'm sure you want a guy who knows exactly what he's doing ! email me to find out more
Kali

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Oct 10, 2011
 
Bob wrote:
Hey im strokin my hard 11inch dick and got pics to prove it sweetie i dont have email
Then I guess I'm not gonna be talking to you!:D
Join Free
horny329

Granite Bay, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Oct 10, 2011
 
Kali wrote:
<quoted text>
Then I guess I'm not gonna be talking to you!:D
you should be talking to me;)
Kali

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Oct 10, 2011
 
horny329 wrote:
<quoted text> you should be talking to me;)
Maybe I should...;) but first stranger, what's your name?? And how old are you?

Since: Sep 11

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Oct 10, 2011
 
Kali wrote:
<quoted text>
Then I guess I'm not gonna be talking to you!:D
please pick me Kali I will write u an erotic story with great detail about anything you want I love doing this I really love ur name and have already formulated a few fantasies about you that would leave u dripping

Since: Sep 11

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Oct 11, 2011
 
Kali my email is samsungman1@hotmail.com email me if you would like to chat I'm not gonna chase you to email just thought you would want a proper man instead of a 12 yo boy that thinks he's got a fake 11 incher! whatever you decide is cool with me x

Since: Sep 11

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Oct 11, 2011
 
Kali wrote:
<quoted text>
Maybe I should...;) but first stranger, what's your name?? And how old are you?
hey Kali me again I'm Brian 42 dominique white male but would be sub to you
Candy

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Oct 11, 2011
 
samsungman wrote:
Kali my email is samsungman1@hotmail.com email me if you would like to chat I'm not gonna chase you to email just thought you would want a proper man instead of a 12 yo boy that thinks he's got a fake 11 incher! whatever you decide is cool with me x
I like it when guys chase me though. It's cute and a total turn on...;)
Anonymous

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Oct 11, 2011
 
Bbm pins? Swop pics an get naughty 26B02B63 x
Kali

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Oct 11, 2011
 
Candy wrote:
<quoted text>
I like it when guys chase me though. It's cute and a total turn on...;)
Totally gotta agree with Candy. It's sexy when a guy works for your attention.

Since: Sep 11

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Oct 11, 2011
 
Candy wrote:
<quoted text>
I like it when guys chase me though. It's cute and a total turn on...;)
oh there's plenty of time for chasing you !(naked in my house) lol ;-)
Jacob

Saint Louis, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Oct 11, 2011
 
19 male here never really done this online shit before haha jsut really horny atm and cant sleep jacobmark11@hotmail.com hit me up
Candy

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Oct 11, 2011
 
Kali wrote:
<quoted text>
Totally gotta agree with Candy. It's sexy when a guy works for your attention.
Omg finally someone who gets it! Lol most people totally disagree with me! You know if you happened to bi I would love to chat sometimes...;)
tezza

Medowie, Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Oct 11, 2011
 
Kali wrote:
<quoted text>
Totally gotta agree with Candy. It's sexy when a guy works for your attention.
how old are you kali?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of61
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

6830 Users are viewing the Human Sexuality Forum right now

Search the Human Sexuality Forum:
Topic Updated Last By Comments
Asked and Answered (Mar '13) 2 min Hot Old Guy 15,837
gay snapchat!!! (Dec '12) 2 min Irish-bae 325,877
Wife in a meeting. I'm home alone and bored. La... 3 min Chadjohnson066 1
dirty ki..k (Oct '13) 3 min Damage9 237,350
Gay/bi K....k (Nov '13) 3 min 1234321cqb 130,145
NecroLucy's bar is open. Come in and get pissed. (Oct '09) 3 min CJ Rocker 29,626
Any crossdressing/sissy/submissives want to giv... 4 min C Mann 2
Bi/Gay Skype sex (Sep '11) 4 min Joeya24377 431,907
girl snapchat names (Dec '13) 4 min Snaps4twitta 935
•••
•••
Enter and win $5000
•••

Human Sexuality People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••