Hadden announces drug arrests

Hadden announces drug arrests

There are 24 comments on the News Democrat story from Aug 1, 2009, titled Hadden announces drug arrests. In it, News Democrat reports that:

Adairville police chief Steve Hadden wants to get out the word that drugs are a big problem - " even in a small town like Adairville.

Join the discussion below, or Read more at News Democrat.

First Prev
of 2
Next Last

Since: Mar 11

Location hidden

#23 Apr 4, 2012
No Say It Aint So wrote:
um...did we hit a nerve? ouch....you so bad...LMAO
<quoted text>
lmfao Ummm no, didnt hit a nerve but its clear i did with you lol In order to hit a nerve you are going to have to try much much harder! But at least you tried... lmao

Since: Apr 10

Location hidden

#24 Apr 4, 2012
gunnerchik wrote:
<quoted text>LMFAO Making drug arrests?!?! Are u kidding me? The only work he is doing is taking his pants off and climbing into bed w/ any female that will have him! And it just so happens to be the beds of the females who are the deepest into drugs. He helps them cover up their drug activity because if he doesnt they will cut him off in the bedroom! lmao
HECK YES! You got it!!!
Gunnerchik

Tucker, GA

#26 Apr 3, 2013
Lmao! No it ain't try again. Omg if you would like to know who I am how about you announce who you are. You are clueless and ignorant.
Thats not even her last name anymore, I don't even think she lives here anymore, lucky her got away from bitches like you.
kentucky h8r

La Crescent, MN

#27 May 12, 2015
badwitch wrote:
Come on People. I am sorry to tell Just Wandering in Adairville, Lordy me, you just really don't know.
WLFF, Auburn...you Would think All officers do a good job...There are VERY FEW That are Good Officers
I was recently arrested in russelville and was the test subject of some unvoluntary testing. Do you happen to know anything about the police force and the drug testing theyre doing on innocent people?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Drugs Discussions

Title Updated Last By Comments
News City Man Linked To Quincy Turner Murder Sentenc... 2 hr sounds like 25
News FB pair arrested with 2 pounds, 10 plants of ma... (Dec '10) 3 hr Lmfao 33
News 5 to be arraigned on drug charges in Jamestown,... (Mar '13) 4 hr Mike 46
News In the courts ... 4 hr John Mitchell 2
News After officer's wake, cops nab drug suspect (Mar '09) 10 hr Go Blue Forever 212
News Criminal complaint details brutal slaying of Ne... 13 hr Little Angel in H... 2
News In separate cases, two Paterson runaways found ... 17 hr Nette 1
More from around the web