It's Dega-time and POS is runnin' again

Created by ol wall on Oct 6, 2012

4 votes

Click on an option to vote

P1- He wins---called for rain!

P2-5--Is he running the Ferarri at Dega?

P-6-12-You got to be kiddin'?

P-13-20-Is "Mummy" driving instead of POS?

P-21-30-Did ge get a "Sucky-Dog"?

P-31-40- Is POS doing a S&P today?

P-41-43-Now you are a gettin' close!

Came out of pit---wall-banged again!

Came out of hauler---wall-banged!

The TuRD blew! DNF-time again!

ol wall

Springfield, OH

#1 Oct 6, 2012
I know many of you are waiting for Ol' Wall's poll, once again.

Will it be another........"wall-bang " and another big pole of ......JAP-scrap. LMAO!

As "Hussein" and his Chicago-goons/ACORN recommend........vote and vote....often!

As Ol' Wall says......Ol' Wall is voting for the......MORMON......not the MORON....who got his assed kicked in the 1st Debate, last Wed.

10-4?
ol wall

Dayton, OH

#2 Oct 6, 2012
POS has announced, today, that his drafting-partner will be........"Dork".... .and that always fast,# 10 from TBR. LMFAO!

"Dick" and Ol' Wall's Fav. POS-critic are starting up closer to the front, than POS, leaving POS with former driver, "Dork", for a suitable drafting partner.

Where is "Mummy" Martin, when we really need him?

10-4?

Ol' Wall is voting for the....Mormon.....not the Moron who lost the debate last Wednesday!

Wait-For-It!

“Respect the Clowns”

Since: Oct 11

Location hidden

#3 Oct 7, 2012
ol wall wrote:
POS has announced, today, that his drafting-partner will be........"Dork".... .and that always fast,# 10 from TBR. LMFAO!
"Dick" and Ol' Wall's Fav. POS-critic are starting up closer to the front, than POS, leaving POS with former driver, "Dork", for a suitable drafting partner.
Where is "Mummy" Martin, when we really need him?
10-4?
Ol' Wall is voting for the....Mormon.....not the Moron who lost the debate last Wednesday!
Wait-For-It!
Unemployment BELOW 8%!!! OOPS !!! There goes ETCH-A-SKETCH ROMNEY's number one talking point.

THE NEXT DEBATE WILL BE AN EYE OPENER FOR ALL YOU BRAINWASHED TEABAGGERS...

...wait-for-it!

__________
HOHOHO!!!
HEHEHE!!!
HAHAHA!!!

Judged:

20

20

20

Reply »
Report Abuse Judge it!
ol wall

Dayton, OH

#4 Oct 7, 2012
Once again, POS runs out of talent and makes a big pile of......JAP SCRAP!

LMFAO!

Ol' Wall will vote for the MORMAN.....not the "choom-gang" debate loser MORON!

10-4!

Check out the current polls....Oblowzo!

Wait-For-It!
BigEEE

Greensboro, NC

#5 Oct 7, 2012
The Bowling Ball Boyfriend does it again! LOL!!!

What was Casey Mears thinking, LOL!!! POS is just a wreck waiting to happen and Mears should have known this. Reut would have told him to never draft with with this idiot! LOL!

"Worst Driver in Nascar (History) Period"

Judged:

13

12

12

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Respect the Clowns”

Since: Oct 11

Location hidden

#6 Oct 8, 2012
BigEEE wrote:
The Bowling Ball Boyfriend does it again! LOL!!!
What was Casey Mears thinking, LOL!!! POS is just a wreck waiting to happen and Mears should have known this. Reut would have told him to never draft with with this idiot! LOL!
"Worst Driver in Nascar (History) Period"
So Tony Stewart admits he started THE BIG ONE and you still blame Mikey ??? This makes you a pathetic moron...I bet you're Republican.

__________
HOHOHO
HEHEHE
HAHAHA

Judged:

15

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!
Fity

Winnipeg, Canada

#7 Oct 8, 2012
Did anyone else see Clint Brushing his teeth in Tony's Left tail light while Tony was Hair Born AND UPSIDE DOWN, yes I said Hair.

Don't block me Steward or I'll Wreak-yah had it backwards yesterday didn't he.

25 CARS at what price? Oh yah points.
BigEEE

Greensboro, NC

#8 Oct 8, 2012
CREEPY The Clown wrote:
<quoted text>
So Tony Stewart admits he started THE BIG ONE and you still blame Mikey ??? This makes you a pathetic moron...I bet you're Republican.
__________
HOHOHO
HEHEHE
HAHAHA
Based on your foolish touting..... U seem to be the moron!

I'm a Nationalist ! Draw what you want from it.

Yeah Stewart took the blame but for getting turned, but the Bowling Ball had half a lane further to avoid him if he had any talent. We wont even talk about turning right into the rest of the field. Point is.......POS should have stayed back where he run all day. It always happens! Predictable as a snow cone melting in the Summer Sun.

Judged:

12

12

12

Reply »
Report Abuse Judge it!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Michael Waltrip Discussions

Title Updated Last By Comments
Is there a lack of $$$ (I mean YEN!) at POS-Rac... (Mar '14) Mar 10 chrisco 10
POS finishes at P-26 Feb '15 ol wall 1
Bow wow adds even more JAP-Scrap Feb '15 ol wall 1
Bow-wow makes big pile of JAP-Scrap Feb '15 ol wall 1
Bow Wow Bowyer unsponsored for 6 races? Feb '15 ol wall 1
100 years of ford (Sep '13) Jan '15 William Walker 10
michael waltrip is homosexual (Jun '07) Jan '15 nasfan15 53
More from around the web