Kahne Wins Sprint All-Star Race

May 18, 2008 Full story: www.q1043.com 41

Kasey Kahne, who only got in the event because the fans voted him in, won NASCAR's Sprint All-Star Race on Saturday night at the 1.5-mile Lowe's Motor Speedway.

Read more
First Prev
of 3
Next Last

Since: Aug 07

Sterling, IL

#1 May 18, 2008
He needed that to get confidence back and he's such a cutie :)

“www.myspace.com/ mandyhottielee”

Since: May 08

Ellijay, GA

#2 May 18, 2008
He only "won" cuz Kyle had engine problem.

“Obama Express”

Since: Dec 06

yes we can*health reform**

#3 May 18, 2008
Buschinator wrote:
He only "won" cuz Kyle had engine problem.
wawawawa''kasey is a great guy he earned that win..go kasey..
what a great crew chief he has to keep him out on old tires .......

Since: Dec 06

Location hidden

#4 May 18, 2008
Cheers for Kasey. His #1 fan Nannie will be very happy.

“www.myspace.com/ mandyhottielee”

Since: May 08

Ellijay, GA

#5 May 18, 2008
anderson 24 wrote:
<quoted text>wawawawa''kasey is a great guy he earned that win..go kasey..
what a great crew chief he has to keep him out on old tires .......
waaaa back to you. He hadn't won in years.

“It's so good to see him smile!”

Since: Apr 07

Charlotte NC

#7 May 18, 2008
LOL! When I went into church this morning, I walk in and everyone starts yelling and cheering for me!:) Saying "YAY!!! Kasey won!!!!!" And today is my Open house for my graduation...and they said congrats in the service and then he said "I'm not sure which she is more happy about, That she is graduating or the Kasey Kahne won the race last night!" LOL! Lets just say if you know me at all, you KNOW that I am a Kasey Kahne fan!!
ramfan9

Barre, VT

#8 May 18, 2008
Buschinator wrote:
<quoted text>waaaa back to you. He hadn't won in years.
Your boy is doing really well this year, so why don't you enjoy it with a little class? There are a lot of people here who have been waiting a while to see their guy win. Why do you feel the need to come here and try to rain on the parade? Kasey drove a great race, give him some credit. Kyle blew up. Did you ever think that maybe his car was that good because they were a little to aggressive with the engine package? You have to last to win. Kasey passed the whole field to win so it wasn't like it was a fluke. He beat Biffle who was just as good as Kyle in the beginning. Quit crying, Kyle will probably win next week anyway.
NextelGrrl9

Watseka, IL

#9 May 18, 2008
kaylakahne9410 wrote:
LOL! When I went into church this morning, I walk in and everyone starts yelling and cheering for me!:) Saying "YAY!!! Kasey won!!!!!" And today is my Open house for my graduation...and they said congrats in the service and then he said "I'm not sure which she is more happy about, That she is graduating or the Kasey Kahne won the race last night!" LOL! Lets just say if you know me at all, you KNOW that I am a Kasey Kahne fan!!
Congratulations for the both of us! LOL....I was such a nervous wreck for the last ten laps. I knew that he would be okay unless a caution came out.

And congratulations on your graduation and stuff, too! If you were working anything like I have been, I know that you definitely earned that!:)

GO KASEY!!!!!!!

“Made in Canada.”

Since: Dec 06

Ontario

#10 May 18, 2008
He EARNED that win. He started dead last and steadily worked his way to the front. He passed every single friggen car in the field last night. They took a risky move in the pits, and it paid off. He raced CLEAN.

“www.myspace.com/ mandyhottielee”

Since: May 08

Ellijay, GA

#11 May 18, 2008
ramfan9 wrote:
<quoted text>
Your boy is doing really well this year, so why don't you enjoy it with a little class? There are a lot of people here who have been waiting a while to see their guy win. Why do you feel the need to come here and try to rain on the parade? Kasey drove a great race, give him some credit. Kyle blew up. Did you ever think that maybe his car was that good because they were a little to aggressive with the engine package? You have to last to win. Kasey passed the whole field to win so it wasn't like it was a fluke. He beat Biffle who was just as good as Kyle in the beginning. Quit crying, Kyle will probably win next week anyway.
So what do I call you the den mother or body guard?*laughing*

“"Insane 4 Kahne!"”

Since: Mar 07

Boonsboro, MD

#12 May 18, 2008
Buschinator wrote:
<quoted text>So what do I call you the den mother or body guard?*laughing*
I can see why you root for Kyle. You're just as classless as he is. No respect for anyone but yourself. And apparently, you cannot lose graciously. Just like...OMG! Kyle. The similarities are striking.
purple mopar girl

United States

#13 May 18, 2008
YEA KAHNE!!!!!!!!!! HE RULES
ramfan9

Barre, VT

#14 May 18, 2008
Buschinator wrote:
<quoted text>So what do I call you the den mother or body guard?*laughing*
The next time you have a thought do yourself a favor and let it go.

“Let's Go Racin' Boys!!”

Since: Apr 08

Charleston, West Virginia

#15 May 18, 2008
I was SOOOOO excited last nite!!! I was shaking for the last 14-15 laps!!! I was talking to my friend on the phone and (as I was going crazy) she was like "calm down, Nicole!". Of course, there was no way I was gonna calm down(toward the end I just got crazier!)!! After Kasey won I started dancing around my room and I couldn't fall asleep till 1:00! I was wired!!!! I was so happy for him. It was great to see him so excited and happy!! I was really glad that he could make his way through the pack like that, esp since he started last.=)

“"Insane 4 Kahne!"”

Since: Mar 07

Boonsboro, MD

#16 May 18, 2008
Kaseys Chickie_9 wrote:
I was SOOOOO excited last nite!!! I was shaking for the last 14-15 laps!!! I was talking to my friend on the phone and (as I was going crazy) she was like "calm down, Nicole!". Of course, there was no way I was gonna calm down(toward the end I just got crazier!)!! After Kasey won I started dancing around my room and I couldn't fall asleep till 1:00! I was wired!!!! I was so happy for him. It was great to see him so excited and happy!! I was really glad that he could make his way through the pack like that, esp since he started last.=)
I am so glad that I am not the only Kahne fan that went off the wall during the last sixteen laps of the race. I was rocking and crying (I hate to cry!!), and I had my sis really worried. She kept looking at me and asking, "Britt? Britt, are you okay?" I just nodded and sniffled and I'm really suprised that I didn't pass out or something when he won. I did collapse and croaked out a feeble, "He won." Over all the tears in my throat. I was soooooo happy! I am really proud of Kasey, and he definitely deserved to win that one.

“It's so good to see him smile!”

Since: Apr 07

Charlotte NC

#17 May 18, 2008
Thanks Britt! OMG I was crying also! I was so excited I stayed up until 5am cuz I watch the entire Open and All-star race again LOL!!!! Then I watched victory lane after that....but I had to get up at like 6:30 this morning to go to church...so yah i'm really tired!:)

“Let's Go Racin' Boys!!”

Since: Apr 08

Charleston, West Virginia

#18 May 18, 2008
NextelGrrl9 wrote:
<quoted text>
I am so glad that I am not the only Kahne fan that went off the wall during the last sixteen laps of the race. I was rocking and crying (I hate to cry!!), and I had my sis really worried. She kept looking at me and asking, "Britt? Britt, are you okay?" I just nodded and sniffled and I'm really suprised that I didn't pass out or something when he won. I did collapse and croaked out a feeble, "He won." Over all the tears in my throat. I was soooooo happy! I am really proud of Kasey, and he definitely deserved to win that one.
LOL!!! That's too funny!!=D Yeah, I felt like a nut last nite, but we just can't help it, right?!? Ha Ha!!!!

Since: Mar 08

Location hidden

#19 May 18, 2008
I would have been watching it again, but the ex came over and turned off my recorder while I was gone... "Sorry, I forgot you said not to turn it off..." No concern at all, and he didn't even TRY to reset it, nor did he call me to let me know or ask how...(Needless to say, I am a real grouch this evening!)

“Made in Canada.”

Since: Dec 06

Ontario

#20 May 18, 2008
NextelGrrl9 wrote:
<quoted text>
I am so glad that I am not the only Kahne fan that went off the wall during the last sixteen laps of the race. I was rocking and crying (I hate to cry!!), and I had my sis really worried. She kept looking at me and asking, "Britt? Britt, are you okay?" I just nodded and sniffled and I'm really suprised that I didn't pass out or something when he won. I did collapse and croaked out a feeble, "He won." Over all the tears in my throat. I was soooooo happy! I am really proud of Kasey, and he definitely deserved to win that one.
OMG okay, I'm glad I wasn't the only one ROCKING! I swear I was holding my breath for like the last 10 laps, and at the same time saying "Go away Biff" (if that's even possible to do at the same time...lol). I was shaking soooo bad. When he crossed the finish line, I breathed, and cried. It was such an amazing moment. It was so nice to see him in VL again.

Since: Apr 08

Akron, Ohio

#21 May 18, 2008
I was trying not to cry then when he talked about his grandpa I started BAWLING! lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Kurt Busch Discussions

Title Updated Last By Comments
News NASCAR reinstates Kurt Busch; grants him waiver... Mar 23 stewart scott 9
News What Hillary Clinton Said About Email in 2000 Mar 17 Hughes Muse 2
News Stewart says team has plan in place should lega... Mar 2 NASCAR Insider 9
News NASCAR driver accused of abuse says ex is train... Jan '15 Dave 1
News Are Tony Stewart's Days as a Contender Over? (May '14) May '14 flatt 13
News NASCAR drivers most likely to throw a punch (May '14) May '14 WWE CRASHCAR 2014 3
News Kurt Busch-Keselowski feud flares up just in ti... (Apr '14) Apr '14 Kurtfann41 1
More from around the web