nak aku jilat pantat ko?

Posted in the Kampar, Malaysia Forum

Comments (Page 26)

Showing posts 501 - 520 of707
|
Go to last page| Jump to page:
batang besar

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#536
Dec 1, 2010
 
besar n power le klu ade berani ble try tp betina saja awww tak ble dia tak mau tegang klu aw
klu pantat anytime mengeras panjang dlm 8in
ukur lilit dlm 6in
cuba2 selamat beramal
Manjaman - Klang

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#537
Dec 1, 2010
 
Baby wrote:
Alaaa..btg bsar mrah a to x dpt call baby. Bsar sgt kew?? Kuat?? Tahan lame x??
Baby batang besar memang besar. kecil sikit dari batang kelapa. Kepalanya boleh buat kukur kepala.. Memang best punya. Apa lagi peluang baik. Bila lagi naik rabak nonok awak tu.....
loneranger

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#539
Dec 1, 2010
 
xyah byk citer..maner awek yg ader kat semban..just call.. 0192018055...kiter bleh citer pnjg
Manjaman - Klang

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#540
Dec 1, 2010
 
loneranger wrote:
xyah byk citer..maner awek yg ader kat semban..just call.. 0192018055...kiter bleh citer pnjg
Berapa banyak awak boleh cerita. Naik kuda macam loneranger bolehlah. Kuda pun tak tahan nak bawak awak sakit pingang kuda dibuatnya.
batang besar

Kuala Terengganu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#541
Dec 2, 2010
 
gua dah agak dah dorg ni sibuk2 nk yg besar dah ade mengecut semua lobang pantat tingal lobang bontot je yg berani berbunyi hahahahahaha ade berani ke pantat mana yg dgr kata hebat2 ble layan sepuluh batang sekali gus bak sini aku tekan tgok klu tak melompat mesti meloncat pya heheheh selamat beramal
pajoh

Sabak, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#542
Dec 2, 2010
 
jagn percaya ngan baby penipu je keje.......woi kau g jual puki kat bangla....g elok baby
Manjaman - Klang

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#543
Dec 2, 2010
 
pajoh wrote:
jagn percaya ngan baby penipu je keje.......woi kau g jual puki kat bangla....g elok baby
Pajoh orang perempuan nikan. Cakap banyak kos dia ada banyak mulut. Cakap kat dalam ni bolehlah. Kalau berani cubalah nak tahu langit tinggi rendah. Takut nanti pijak bumi pun tak sampai sedap punya pasal. betul tak batang besar. Orang jantan memang ok kos dah banyak kepala mana nak sumbat. Puki dia orang pun Bangla tak nak baik cari puki Indon lagi sedap. Rapat hari-hari makan jamu rapat. Sekali jolok memang terasa. Kita dah cuba. sedap bangat. Dia kata jangan kang, jangan kang. Kenapa neng. sedap bangat. 10 hari tak makan engak apa janji ada orang mau kasi service saya punya barang...
Izan

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#546
Dec 3, 2010
 
Aq nk join gak?
batang besar

Puchong, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#548
Dec 3, 2010
 
aku setuju bangat ckp ko tu jang awek melayu ni dah lobos dikira kan ketegeri low clas pya barang luar nampak cantik tp dalam hancur macam cibai

tgok luar tembam cantik pya bila enjut lobang kereta api bole pusing balik,ape cita tgok menyelera tp bila santap tak kenyang2 bagai nk mampus henjut tak puas2 dia betul tak kan kan akn selamat mencuba dan selamat beramal
Pepek Itam

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#549
Dec 5, 2010
 
Tadi mlm abg nepal jilat pepek I sampai kering..ahh..sedapnyaa..pepek I x sabar2 nak menjamah batang abang Melayu plak..sesape yg kegersangan jumpa laa I..Pepek I sentiasa berair..x perlu guna kondom,jolok jee..I benarkan..hari2 I kene rogol ngan bangla..I sukee sangat !!konek deorang besar dah bertenaga !!!
pajoh

Sabak, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#550
Dec 5, 2010
 
tu la aku pn tk nk gak membe dlm kne goreng.......cite cm bagus je perempuan2 nie buat apas..tin kosong
pajoh

Sabak, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#551
Dec 5, 2010
 
takat cite smua owg pn bleh.......btl tk bro.///// pd kaum hawa yg brhajat sgt la kn jgn takat cakap........lau nk cakap g cari topix goreng kuat
Ieda gersang

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#552
Dec 5, 2010
 
Nk btang bleh, xthan ni, br hsap ice, nk btang pnjang tau
Cari btang

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#553
Dec 5, 2010
 
I dh kankang ni
Cari btang

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#554
Dec 5, 2010
 
Xthan ni, sape btg kras
Manjaman - Klang

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#555
Dec 5, 2010
 
Pepek Itam wrote:
Tadi mlm abg nepal jilat pepek I sampai kering..ahh..sedapnyaa..pepek I x sabar2 nak menjamah batang abang Melayu plak..sesape yg kegersangan jumpa laa I..Pepek I sentiasa berair..x perlu guna kondom,jolok jee..I benarkan..hari2 I kene rogol ngan bangla..I sukee sangat !!konek deorang besar dah bertenaga !!!
Pepek itam jalan betul berhajat bagilah phone no. Banyak batang-batang bagai lengan menunggu. Tapikan kita rasa bangla dah beri pesti dah lunyai dikerjakan bangla.......hanya batang besar saya yang boleh menyedapkan pepet itamkan.
Manjaman - Klang

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#556
Dec 5, 2010
 
Cari btang wrote:
I dh kankang ni
Bagi saja no contect. Cina buta dan tempang pun nak jugak rasa yang dah terkangang luas... Setakat cakap buat apa. Tengok-tengok dah terbarai. betul tak broo..........
zanas

Durham, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#558
Dec 5, 2010
 
ai..sape2 yang batang panjang & besar kol ana k.. 017-4135685
minah

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#559
Dec 6, 2010
 
hooi
batang besar

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#560
Dec 6, 2010
 
no tu kencing jgn sesiape terpedaya dgn ana konon
perah

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 501 - 520 of707
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Kampar, Malaysia Discussions

Search the Kampar, Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
No Muslim tried to leave religion over past dec... Apr 12 Mak datuk 18
urut batin utk wanita percuma (Aug '13) Aug '13 zack 1
nk janda montok (Oct '10) Dec '12 raimy 15
sape nk cipap i da berair (Nov '10) Mar '12 ciponzipotpot 20
lelaki mana yang gersang? (Jan '12) Feb '12 donatelo 2
Ipoh-KL by train in 3 hours (Mar '09) Jan '12 pekida 7736 4
Anda Dijemput (Dec '08) Jan '12 pekida 7736 12
•••
•••
•••
•••