Techno/Trance song with girl moaning/...
marc

Amsterdam, Netherlands

#22 Dec 5, 2010
southside spinners - luvstruck

np
hankster

Brooklyn, NY

#23 Dec 9, 2010
Missy and Venessa,
I think I'm looking for this song also. But in addition to the girl havin an orgasm, there is a guy grunting like he's screwing the hell out of her, like:
"uh-uh-uh-uh!
Is that the song you mean?
red

Saint Catharines, Canada

#24 Dec 10, 2010
I am looking for a similar song with a woman orgasming in the middle, but there are lyrics with b-b-b-bang bang bang repeated throughout the song. Its driving me insane, any help?
Steve

Bethlehem, PA

#25 Dec 17, 2010
dionysus wrote:
<quoted text>
i think we're looking for the same song, was the song in another language? some scandanavian?
I'm looking for the same song. Can not find it anywhere. No idea what it's called. Just know there is techno music no talking and in the middle girl has an orgasm...at the end she has orgasm too if i remember right. Been a long time since i heard it. I first heard the song in 2005. Friend sent it to me and doesn't have it anymore lol. She doesn't know what it was called either. If you find it let me know pls.
Steve

Bethlehem, PA

#26 Dec 17, 2010
Steve wrote:
<quoted text>
I'm looking for the same song. Can not find it anywhere. No idea what it's called. Just know there is techno music no talking and in the middle girl has an orgasm...at the end she has orgasm too if i remember right. Been a long time since i heard it. I first heard the song in 2005. Friend sent it to me and doesn't have it anymore lol. She doesn't know what it was called either. If you find it let me know pls.
I finally found the one i was looking for. It is called French Kiss by Night Club (DJ Scot Project Mix). There is also the original version French Kiss by Lil Louis. Hope this helps.
tenD

Longueuil, Canada

#27 Dec 23, 2010
Im looking for the song that Siren is talking about! If you find the title tell me please!
hahaa

Miami, FL

#29 Feb 10, 2011
I found of the the songs I was looking for called : Sex 101 ft. Laya Bella (Original Mix)- Paul Anthony & ZXX. It was like "fxck fxck fxck me there. pully my hair.. bend me over a table. lift up my skirt and fxck me".
I've been looking for it forever. finally found it. lmao
JASMINE_samuel

North Hollywood, CA

#30 Mar 8, 2011
hahaa wrote:
I found of the the songs I was looking for called : Sex 101 ft. Laya Bella (Original Mix)- Paul Anthony & ZXX. It was like "fxck fxck fxck me there. pully my hair.. bend me over a table. lift up my skirt and fxck me".
I've been looking for it forever. finally found it. lmao
THANKYOU!
Finland Helsinki

Helsinki, Finland

#31 Mar 10, 2011
CARL COX - FRENCH KISS:
"La passion, c'est incroyable
tu me rends folle, tu me croix pas?
Reviens, reviens vers moi
encore une foix. French kiss"
Moaning in the middle. Orgasm. The song continues. I bet Missy was looking for that one :)
Eweezy2012

Sasebo, Japan

#32 Apr 9, 2011
Dead mau 5 && melefresh
hey baby
it' has a girl who start orgasming rite in the mddle
Healomatic

Queenstown, New Zealand

#33 Apr 28, 2011
Try 'I Sit on Acid' by Lords of Acid. Belgian Techno. YouTube has a live 2000 version. Wicked track. Girl moaning throughout. Hope this helps.
linda

Oslo, Norway

#34 May 30, 2011
Merideth wrote:
A few years ago, probably 3-4, my boyfriend sent me a song
It started with just techno/trance beats, no words, then a girl just started moaning/orgasming, and screaming/saying (she did both) "oh oh yes yes" kind of with the beat.
It was by DJ something or another, might've been a remix, but not sure.
The album was like something Volume something.
Ha.
=[
Did u find the song? the one i`m looking for goes kind of like yours.
Matt

Nottingham, UK

#35 Jun 12, 2011
Try french kiss by Lil Louis

It's good!!!
KOrchid

Vero Beach, FL

#36 Jun 13, 2011
xxx wrote:
is it passion by K5
This IS the song I was Looking for.....!:)

It was a hit back in the late 90's and in Orlando, Fl.
Popular in the strips clubs as well lol
chris

Australia

#37 Jun 30, 2011
been looking for an orgasm song it goes for lil over a min song plays in then u get the girl moaning in and out of the song till the end when she creams her self had it on a cd in car but it got niked ne help
Eanor

Surbiton, UK

#38 Aug 7, 2011
I just found it on another thread! Lil Louis- French Kiss
Striker

Toronto, Canada

#39 Aug 9, 2011
Merideth. I have a song that sounds like the one you are looking for. It's called Obsession by Darude.
kandiii

Boronia, Australia

#40 Sep 7, 2011
Siren wrote:
i think i know the song. idk the song i want is like that she goes
"you wanna fu** fu** fu** me? bend me over the table and lift up my skirt. you wanna stick it in my ass"
i have been looking for this song for as long as i can remember!!
littlerudie 69

Swadlincote, UK

#41 Sep 12, 2011
None of these are the one I'm looking for :( It's hard to explain, it's not a fast beat it's more slow techno with the woman moaning
DJ PhYz

Jupiter, FL

#43 Sep 14, 2011
Looking for an old UK Electro song...

chorus:
"You're living in a wonderland, an electric cityyyyy
But you're living in a ghetto too, full of povertyyyy
You can beeeee, anywheeeere, from NY to RIO..."

this is all that I can can ever make out in a mix...:-(
thx!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Techno Discussions

Title Updated Last By Comments
Techno help finding a song (Jun '07) 8 hr Kingbling 176
Help finding dubstep song? Ah ooh ooh Wed Furrykedrian98 1
What are the names of these techno songs? (Feb '08) Wed northshorgrl 155
techno song help...please, please, please!! (Jan '12) Aug 14 epakai 2
help wanted..lol......looking for this song!!!!... (Jan '07) Aug 13 peytin 193
help finding a techno song (Sep '07) Aug 12 Kitty 248
Can't find this song mix! Aug 10 Needthismix 1
Please help me finding a techno song!! (Aug '07) Aug 9 Flameingtaco 890
can anyone help me find this "whoa oh oh" song (Apr '10) Aug 7 LUCID 1,501
More from around the web