Insane Clown Posse fans arrested for ...

Insane Clown Posse fans arrested for attacks in Washington stat...

There are 231 comments on the Macleans.ca story from Jul 14, 2006, titled Insane Clown Posse fans arrested for attacks in Washington stat.... In it, Macleans.ca reports that:

Seven young people, apparently fans of the rap/hip-hop group Insane Clown Posse, have been arrested in a series of violent attacks at a suburban Tacoma park and police have issued arrest warrants for a couple ...

Join the discussion below, or Read more at Macleans.ca.

Azloid

Eight Mile Plains, Australia

#47 Jan 20, 2007
ok first that song assassins was a remake of a geto boys song in which bushwick bill kills the prostitute, and only cuz she willingly gave him aids.(HEAR the lyrics). second of all, as a juggalo for life, down for i dunno prob 10 years now, i understood from the first listen that they are tellin8 stories( on the joker cards anyways, psy rydas was just to show haters they could do ganksta rap) of good and evil. tell them lettes at ya skool they started to listen to icp at some time, and i doubt they were at detroit seeing them perform they first songs and shit, so everyone joins up at different times, and be a tru lette, tell em to fuck right off cuz they arent the authority on juggaloism. next writing a violent song with explicit lyrics doesnt mean "go do it" or "this is what i believe in", i mean,how is it different to horror books or movies? stephen king is telling a story that's gruesome, so r icp and if you believe that icp have ever done what they've written about you need medical help. yep they rock hard, but they new from being wrestlers, that a good gimick will sell, and if it is slow to take off, still sell that gimick, cuz if the gimicker can prove he believes in what he's doing, others will believe in the gimick. first rule of professional wrestling that one. and violent j said so on some fuckin how on psy from outer space v2. last lambasting a juggalo for his age is stupid. if you believe that this 52 yr old is trying to act like some kid your are ignorant. i am a juggalo, i work, i have kids, all that shit. to belive that all juggalos are like the newcomers, young and a lil wild, is to say all blacks are lazy, and all white men are racist. u r just uninformed... and maybe a lil jealous that juggalos will usually back each other up without knowing each other, and most do the right thing. wow what another long rant, i was up so long my soapbox has begun to rot.
old guy

Marquette, WI

#48 Jan 21, 2007
Azloid wrote:
ok first that song assassins was a remake of a geto boys song in which bushwick bill kills the prostitute, and only cuz she willingly gave him aids.(HEAR the lyrics). second of all, as a juggalo for life, down for i dunno prob 10 years now, i understood from the first listen that they are tellin8 stories( on the joker cards anyways, psy rydas was just to show haters they could do ganksta rap) of good and evil. tell them lettes at ya skool they started to listen to icp at some time, and i doubt they were at detroit seeing them perform they first songs and shit, so everyone joins up at different times, and be a tru lette, tell em to fuck right off cuz they arent the authority on juggaloism. next writing a violent song with explicit lyrics doesnt mean "go do it" or "this is what i believe in", i mean,how is it different to horror books or movies? stephen king is telling a story that's gruesome, so r icp and if you believe that icp have ever done what they've written about you need medical help. yep they rock hard, but they new from being wrestlers, that a good gimick will sell, and if it is slow to take off, still sell that gimick, cuz if the gimicker can prove he believes in what he's doing, others will believe in the gimick. first rule of professional wrestling that one. and violent j said so on some fuckin how on psy from outer space v2. last lambasting a juggalo for his age is stupid. if you believe that this 52 yr old is trying to act like some kid your are ignorant. i am a juggalo, i work, i have kids, all that shit. to belive that all juggalos are like the newcomers, young and a lil wild, is to say all blacks are lazy, and all white men are racist. u r just uninformed... and maybe a lil jealous that juggalos will usually back each other up without knowing each other, and most do the right thing. wow what another long rant, i was up so long my soapbox has begun to rot.
Yes u hit it on the head Iam so jealous of juggalos Iam going out this sec to buy all the ICP crap out their so I can be a losser also,as far as backing each other up no matter what so what you are saying is if a juggalo gos out and rapes or kills someone you will back them up no matter what,try thinling 4 your self sometime its not that hard Iam sure with time you will beabel 2 do it
sdog

Vancouver, WA

#49 Jan 23, 2007
Juggalo4_Lif3 wrote:
<quoted text>
Robert why cant you talk shit about anything he just said?, is it perhaps becuase he is true in what he says?
Instead of judging, why dont you actually listen to the music, listen to what it is telling you?
Well I have listened to the music and still I have seen a very bright gril of 15 turn into a hatefull bitch hating all that is real and allready knows how she is going to die, instead of getting an education and making something of her life , Now when she's 18 Im kickin her the fF@# out instead of making sure she is takin care of, just yesterday she told me I wish someone would come up behind me with a hachet and f&*#$% cut my F*#$^& head off, REPRESENT that
deltona_ninja_66 6

Lincoln, NE

#50 Jan 27, 2007
magik magik ninja what juggalos for life we will never die alone and remember family this is our world!!!!!!!!
Azloid

Taranganba, Australia

#51 Jan 31, 2007
old guy wrote:
<quoted text>Yes u hit it on the head Iam so jealous of juggalos Iam going out this sec to buy all the ICP crap out their so I can be a losser also,as far as backing each other up no matter what so what you are saying is if a juggalo gos out and rapes or kills someone you will back them up no matter what,try thinling 4 your self sometime its not that hard Iam sure with time you will beabel 2 do it
Well of course i meant i wouldn't back up a rapist, i may have misspoken, i will admit that. Also, as a true juggalo, The only stuff of their's i buy is the cd's, i don't buy action figures or shirts or crap like that. maybe just a hatchetman hat. I can think for myself,(also spell), and if a juggalo /juggalos rape someone, they have the rights of the law as well, but if the individuals/individuals did do it they should be shot. all rapists should be. once you cross the line and mentally and physically hurt someone in that way, you should lose all rights as a citizen and lose your ability to call yourself a juggalo. Shiz, i don't even smoke dope, and some think that is a requirement of being a juggalo, but shaggy said in an interview it is not. So being a juggalo is not like being in the borg, we do not share a collective mind, some are dickheads, some are hooligans, some are old and peaceful, some are crims and some are cops. geez nate the mack is now a copper. not in michigan tho. of course. ps rip myzery.
Froto

Goose Prairie, WA

#52 Feb 1, 2007
i say who cares wat they say we aint got to prove ourselfs to anyone as long as we kno we juggalos forget everyone else
true_jugalo

UK

#53 Feb 5, 2007
just because icp and twiztid etc. rap bout killing dont mean they actualy do ya know..you's know they aint actual serial killa's dnt ya?

an yeah we're treated diferently,but f**k whoever wants to say sh*t bout us an diss us, we dnt care an would never k!ll unless it was a matter of life an death or they murdered say a family member or close homie ya know.

so if you's wanna judge us you can f**k on! we're the 1's having fun an respaectin each other the way we should, we're the one's making it to shangri-la..

peace.. an much love to fellow jugalo's an jugalette's

Since: Feb 07

United States

#55 Feb 7, 2007
Damn...ill just give the site for the song...

Since: Feb 07

United States

#54 Feb 7, 2007
<object width="425" height="350">< param name="movie" value=" http://www.youtube.com/v/Gze0wd1NpUw">... name="wmode" value="transparent" ></param><embed src=" http://www.youtube.com/v/Gze0wd1NpUw" ; type="application/x-shock wave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">< /embed></object>

Hope the Vid shows... For the Haters, WATCH THIS!
Juggalos/letts come and listen to the song(Juggalo Family)

Enjoy

MMFWCL
melissa j

Fredericton, Canada

#56 Feb 14, 2007
ICP rocks, that's all that matters
freak of tha night

Porter, TX

#57 Feb 18, 2007
icp u blam icp blam your selfs u did this to use driving us to be what we are icps just the music we listen to along with bands like this one its what we like

so to my homies mcl
Row_Da_Lette07

Youngstown, OH

#58 Feb 23, 2007
Juggalette 4 Lyfe!!

MMFCL
**Rowena**

“Bitches hate me but i love me!”

Since: Feb 07

Ravenna baby!!

#59 Feb 23, 2007
I got a question for all you Juggalos/Juggalettes out there!! Does anyone know how ICP got there name? i cant find it.. I knew but i forgot and im doing a report on them for skool! so please help me out here!!!

Thanx
With much F*ckin Love!
**Rowena**
death

Brisbane, Australia

#60 Feb 28, 2007
man i live in australia and beileve me da icp albums i only have is carnival of carnage, hells pit ,the wraith and hells pit re mix , the amazing jekel bros and also the great milenko and the tempest i still need ringmaster, the riddle box, the wraith shangri- la and thats all i need to complete the other 3 jokers card so can enyone halp me contact me on me email adress
juggalinjester

Pueblo, CO

#61 Mar 3, 2007
MMFCL for all who are down....keep it wicked
juggalinjester

Pueblo, CO

#62 Mar 3, 2007
find me on myspace my email is [email protected]
jerrod gray

Tulsa, OK

#63 Mar 8, 2007
f*** all of ya'll im a f****** juggalo if you want to do someting bring the pigs i dont care meet me at: tulsa,ok at rogersif you dont know how to get here ask someone
jerrod gray

Tulsa, OK

#64 Mar 8, 2007
B****es
Murmsk

Wembley, Australia

#65 Mar 11, 2007
For all ya'll juggalos out there, go to www.myjuggalospace.com ITS MYSPACE FOR JUGGALO'S!! all the latest up to date shit is there. Plus at www.wickedintentradio.net you can listen to all the horrorcore+rap that you want and is always online! since i live in australia im gonna do some of the early morning timeslots designed PURELY for ICP.

MCL WCL All!!
Lette

Mariposa, CA

#66 Mar 15, 2007
I love I.C.P. And if u r a hater get the f**k out here, if
u ain't DOWN WITH THE KLOWNZ.
F**k The F**k Off.
Hate U Alwayz Lette

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Rap Discussions

Title Updated Last By Comments
What do you think of my rapping? Wed Tjbenz 1
Top 10 Best Freestyle Rappers of All Time (Aug '09) Jan 17 Frank 224
News Only 10 channels - and nothing's on, inmates co... (Oct '08) Jan 15 WTF 114
News Hilarious Rap Video Mocks CNN's "Reporting" Jan 14 Do them the same ... 4
News Rapper convicted in Mac Dre-related slaying (Jul '08) Jan 11 All 149
News 'Souljah Boy' of Cleveland Sought For $22K Chil... Jan 7 tru feel 1
News The Messy Truth about Race-Baiting Radical Dema... Jan 3 Mikey 4
More from around the web