Comments
1 - 15 of 15 Comments Last updated Apr 17, 2013
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Apr 4, 2013
 
Wanna see whos in this crew. State your names players

“Horrocore-Tourna ment 2012CHAMP”

Since: May 11

Calgary, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Apr 4, 2013
 
took ya long enough to make one haha
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Apr 5, 2013
 
Theres not enough people on here so I kept waiting to see who would join. But we might need to do like a draft or something lol I have no crew lol

“Horrocore-Tourna ment 2012CHAMP”

Since: May 11

Calgary, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Apr 5, 2013
 
oh u got ppl, i forget who tho.
XxRap_KingxX

Ridgewood, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Apr 5, 2013
 
if i could ill like to join
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Apr 6, 2013
 
For sure rap king
XxRap_KingxX

Ridgewood, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Apr 7, 2013
 
ight bet

Since: Sep 12

Dongola, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Apr 8, 2013
 
Could u use me..
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Apr 8, 2013
 
Rappin Cheif wrote:
Could u use me..
Absolutely lil by lil we building a nice squad
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Apr 8, 2013
 
Once we get more people will all come up with the crew name
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Apr 10, 2013
 
Yall got n e ideas for crew names?

Since: Sep 12

Dongola, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Apr 10, 2013
 
Chi-Squad
chitown lover

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Apr 12, 2013
 
Rappin Cheif wrote:
Chi-Squad
Not everyone here is from the chi and that sounds too much like my squad lets make it OUR squad you feel me
T FLO

Atlanta, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Apr 13, 2013
 
its about time LOL
did you see http://www.hiphopmedialive.com
XxRap_KingxX

Ridgewood, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Apr 17, 2013
 
Rappin Cheif wrote:
Chi-Squad
idk untamed; the dynamic 3

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••