World Tourney Returns!

Since: Jan 13

Location hidden

#22 Jan 25, 2013
Okay I wanna join this tourney
chitown-lover

Chicago, IL

#23 Jan 25, 2013
I can't remember the password

“serious about music , love rap”

Since: Oct 12

Huntsville

#24 Jan 25, 2013
chitown-lover wrote:
I can't remember the password
Lol nice.

“serious about music , love rap”

Since: Oct 12

Huntsville

#25 Jan 25, 2013
Seanny that's 8 correct, I think we can start.
Some Random Dude

United States

#26 Jan 25, 2013
I'll drop out if another wants in.

“Read it backwards”

Since: Jan 13

Saint Albans, NY

#27 Jan 25, 2013
balance didn't lock in, we still need more people to join in.

Since: Jan 13

Location hidden

#28 Jan 25, 2013
I'm in. "Lock in"

“serious about music , love rap”

Since: Oct 12

Huntsville

#29 Jan 25, 2013
SRD I think we have exactly 8 so no need to drop out.

Since: Jan 13

Location hidden

#30 Jan 25, 2013
Okay can ppl like not take shit from other pages cuz I look at some ppls raps and u can easily tell wat page they got it from u know who u are person

Since: Dec 12

Elizabeth, NJ

#31 Jan 25, 2013
Yeah flame you make no sense at all...

Since: Jan 13

Location hidden

#32 Jan 25, 2013
Maybe u just can't read properly

Since: Dec 12

Elizabeth, NJ

#33 Jan 25, 2013
Or maybe you make no sense at all and can't type properly..

“serious about music , love rap”

Since: Oct 12

Huntsville

#34 Jan 25, 2013
MrFlames wrote:
Maybe u just can't read properly
Maybe you should bite your tongue! I don't know why you thought you could even compete in this tourney you not that good compared to some of us

Since: Jan 13

Location hidden

#35 Jan 25, 2013
^k watever u say ....... i didnt do anything to you if u dont understand what im typin dont read it I was raised in africa for goodness sakes i aint the one to talk shit if i wanna settle something i settle it by 1) punching u in the face or 2)we freestyle 3) i completely ignore u cuz ur a waste of time sadly option 1 is unavailble

Since: Jan 13

Location hidden

#36 Jan 25, 2013
RappinRollerCoaster wrote:
<quoted text>
Maybe you should bite your tongue! I don't know why you thought you could even compete in this tourney you not that good compared to some of us
Im so good u cant even compare me :D

Since: Dec 12

Elizabeth, NJ

#37 Jan 25, 2013
Noo sad to say all options for you is unavailable cause your that weak. And rrc is right, your too weak to join a tournament this big.. Go home rookie..

“Read it backwards”

Since: Jan 13

Saint Albans, NY

#38 Jan 25, 2013
No need for arguing, better to have friendly's then foe's.

Since: Jan 13

Location hidden

#39 Jan 25, 2013
Me a rookie u know wat im to good for this tourney anyways :D said 1 thing and everone became a hater thats alright im not even gonna stress about it i already saw ur raps it would be a waste of time vsing u and besides i know im good lots of people told me im good not gonna let a bunch of wanna bes change my opinion besides wouldnt wanna embarass u so good day MrPhaze or whatever

Since: Dec 12

Elizabeth, NJ

#40 Jan 25, 2013
You never saw me rap lol
I can destroy you with one diss. And I'm glad you don't wanna join the tourney, now there can be better competition.

Since: Jan 13

Location hidden

#41 Jan 25, 2013
Yes i havent seen u rap i never said u sucked
u havent seen me rap foreal to so.. wats with the hate cuz i have nothing against u i havent done anything to u but ur that kinda person that loves to start fight

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hip-Hop Discussions

Title Updated Last By Comments
News Day For Night Was Made For Shabazz Palaces 21 hr SOY FART 6
News JC Penney results extend a gloomy week for reta... Dec 12 ambrosene1 1
News Music News Meek Mill denied bail hearing as jud... Dec 12 insomniacat 21
freestyle battle, spit it! (raps only) (Jan '07) Dec 4 UnsightedPoet 38,821
News ACL Live Shot: Calvin Harris (Oct '14) Dec 4 Jim Shoe 4
News Music News Eminem once gifted Elton John a pair... Dec 3 Music and Hope 6
New Rapper From Norfolk, Va Rapper Dec 1 LCTheGoat 1
More from around the web