Minaj explains bizarre Grammysa

Minaj explains bizarre Grammysa

There are 19 comments on the KJRH story from Feb 15, 2012, titled Minaj explains bizarre Grammysa. In it, KJRH reports that:

NICKI MINAJ has spoken out to defend her bizarre performance art show at the Grammy Awards on Sunday , revealing the alter-ego she introduced to the world has been a work in progress for over two years - and ceremony bosses insisted she bring him to the stage.

Join the discussion below, or Read more at KJRH.

Since: Oct 09

Location hidden

#1 Feb 15, 2012
Two years of crazy and that's the best she could come up with?

She needs to try some psychedelics.

+20
Lonewolf

Leesville, SC

#2 Feb 15, 2012
Just another simian seeking attention.What's her real name anyway? Shaniqua Jones?

Since: Oct 09

Location hidden

#3 Feb 15, 2012
Lonewolf wrote:
Just another simian seeking attention.What's her real name anyway? Shaniqua Jones?
Onika Tanya Maraj.

No charge.
Dr Stinko

Hampton, VA

#4 Feb 15, 2012
Hey, no explanation needed.
I could really give a shit...
Hip Hop Crap

Huntington, NY

#5 Feb 15, 2012
Was her explanation legible/audible?

Did she use proper grammer?

“Kiss Me You Fool!”

Since: Jan 08

Atlanta via Brooklyn NY

#6 Feb 15, 2012
Anyone who thinks she's not getting the exact response her and her manager wanted, is crazy.

The whole point of "controversial" performances is to make sure the performer sticks out amongst all the others during the Grammys.

The best way to fight back, is to act like it wasn't even noticed.

Since: Oct 07

Grovetown, GA

#7 Feb 15, 2012
Hip Hop Crap wrote:
Was her explanation legible/audible?
Did she use proper grammer?
LOL ! What is proper grammAr ?

“Kiss Me You Fool!”

Since: Jan 08

Atlanta via Brooklyn NY

#8 Feb 15, 2012
Hip Hop Crap wrote:
Was her explanation legible/audible?
Did she use proper grammer?
If not, she would be a prime candidate for the republican nomination for U.S. President.

"I'm the Decider"
--George W. Bush, Meseberg

"All I can tell you is when the governor calls, I answer his phone."
--George W. Bush, San Diego, Calif., Oct. 25, 2007

As yesterday's positive report card shows, childrens do learn when standards are high and results are measured."
--George W. Bush, on the No Child Left Behind Act, Washington, D.C., Sept. 26, 2007

Suiciders are willing to kill innocent life in order to send the projection that this is an impossible mission."
--George W. Busy, Washington, D.C., April 3, 2007

"And my concern, David, is several."
--George W. Bush, to NBC's David Gregory, Washington, D.C., April 3, 2007

The German asparagus are fabulous."
--George W. Bush, Meseberg, Germany, June 11, 2008

"George W. Bush did a incredible job in the presidency, defending us from freedom."
–Rick Perry in 2010

"Adios, mofo"
- Rick Perry

"He who warned, uh, the British that they weren't gonna be takin' away our arms, uh, by ringing those bells, and um, makin' sure as he's riding his horse through town to send those warning shots and bells that we were going to be sure and we were going to be free, and we were going to be armed."
--Sarah Palin, on Paul Revere's midnight ride, June 3, 2011

"'Refudiate,''misunderest imate,''wee-wee'd up.' English is a living language. Shakespeare liked to coin new words too. Got to celebrate it!'"
--a follow-up Tweet by Sarah Palin, proudly mistaking her illiteracy for literary genius, July 18, 2010

Need any more examples? What am I thinking, you'll always think "your guy" is ok when it comes to bad grammar or using correct English. The "other guy" will always be "more guilty" in your opinion.

lol...head back in the sand, creep.

“Kiss Me You Fool!”

Since: Jan 08

Atlanta via Brooklyn NY

#9 Feb 15, 2012
Hip Hop Crap wrote:
Was her explanation legible/audible?
Did she use proper grammer?
It's "GRAMMAR" with two A's. Don't you hate it when you're the best example of the faults you place on others?

Let me know if you need to me explain this comment.
Hip Hop Crap

Huntington, NY

#10 Feb 15, 2012
OneRyder wrote:
<quoted text>
It's "GRAMMAR" with two A's. Don't you hate it when you're the best example of the faults you place on others?
Let me know if you need to me explain this comment.
lol.....I always type that wrong....My bad.....
I admit my fault.

All I need for you to explain to me now is your last sentence.....

8-|
Far Away

Anchorage, AK

#11 Feb 15, 2012
OneRyder wrote:
Anyone who thinks she's not getting the exact response her and her manager wanted, is crazy.
The whole point of "controversial" performances is to make sure the performer sticks out amongst all the others during the Grammys.
The best way to fight back, is to act like it wasn't even noticed.
Wanna pick on grammar? It should be *she* and her manager...

“Kiss Me You Fool!”

Since: Jan 08

Atlanta via Brooklyn NY

#12 Feb 15, 2012
Hip Hop Crap wrote:
<quoted text>
lol.....I always type that wrong....My bad.....
I admit my fault.
All I need for you to explain to me now is your last sentence.....
8-|
Sure. It makes you look stupid to complain about anyone's use of the English language when you don't.

Ok, back to your race based criticisms.

Tell us how you allow more real mistakes by the President you supported, while you knock a entertainer with no proof of any mistakes made.

“Kiss Me You Fool!”

Since: Jan 08

Atlanta via Brooklyn NY

#13 Feb 15, 2012
Far Away wrote:
<quoted text>
Wanna pick on grammar? It should be *she* and her manager...
I didn't pick on grammar. Try to follow the thread if you want to comment...makes you look intelligent.

My response was to show that even the President used bad grammar.

Mofo!..lol
Far Away

Anchorage, AK

#14 Feb 15, 2012
OneRyder wrote:
<quoted text>
I didn't pick on grammar. Try to follow the thread if you want to comment...makes you look intelligent.
My response was to show that even the President used bad grammar.
Mofo!..lol
Uh-huh...
LiboTard

Los Angeles, CA

#15 Feb 15, 2012
No need to explain anything from that nasty ghetto stinkass skank
LiboTard

Los Angeles, CA

#16 Feb 15, 2012
OneRyder wrote:
<quoted text>It's "GRAMMAR" with two A's. Don't you hate it when you're the best example of the faults you place on others?

Let me know if you need to me explain this comment.
" if you need to me explain" ? Douche Nozzle

“I Offer You Truth!”

Since: Jul 07

Tampa, FL

#17 Feb 15, 2012
Rappers and hip-hop performers (can't call them "artists") are, almost without exception, ignorant scum and trash who contribute nothing of value to the larger society.
Hip Hop Crap

Huntington, NY

#18 Feb 15, 2012
OneRyder wrote:
<quoted text>
Sure. It makes you look stupid to complain about anyone's use of the English language when you don't.
Ok, back to your race based criticisms.
Tell us how you allow more real mistakes by the President you supported, while you knock a entertainer with no proof of any mistakes made.
Race based criticisms? Where?

Oh, are you assuming that Hip Hop is race based?....If so, that would be racist. Eminem is Hip Hop (crap)......

Also, I did not support either the current President nor the previous one. Was that another possible assumption on your part?

Must be nice living in your Ivory Tower.

;-)

“Never go to my youtube channel”

Since: Sep 13

United Kingdom

#20 Sep 26, 2013
N****rs like Sicki Garbaj love talking good game but she's all about stealing money trying to act gangsta, yeah a studio gangsta. H*e needs to bow down to the greatness of my man Elton John!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Hip-Hop Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bitter Pill Turing Pharma Ceo Shkreli arrested ... (Dec '15) 6 hr shkreli zionism 2
News 6 Can't-Miss Acts at Essence Music Festival 2016 16 hr kelly 2
True CIty Of God Thu stratton609 1
freestyle battle, spit it! (raps only) (Jan '07) Tue Shini 38,573
Are You Living That? Jun 28 stratton609 1
stop supporting white rappers (May '13) Jun 28 Dank Pillivms 9
I'm number 30 on the ReverbNation Hip Hop Natio... Jun 25 PRESLEY aka KRONIK 1
More from around the web