OMG, Malon Klaim Rosa?

OMG, Malon Klaim Rosa?

There are 32 comments on the globalgrind.com story from May 4, 2012, titled OMG, Malon Klaim Rosa?. In it, globalgrind.com reports that:

Think of any huge pop star in America: Beyonce , Lady Gaga , or Katy Perry , and Rossa is just as popular, if not more in her country.

Rossa is Malaysia's biggest pop star. She's beautiful and petite, but don't get it twisted, Rossa's voice is bigger than life.

Like most international artists, Rossa is ready to move on from being Malaysian's national icon to become the next face of American music.

Join the discussion below, or Read more at globalgrind.com.

First Prev
of 2
Next Last
JoKem BODOH

Kajang, Malaysia

#22 May 4, 2012
keema punya ajing JoKem
TORA SUDIRO

Anonymous Proxy

#23 May 4, 2012
Rossa = PRT gw
Shif Malam

Anonymous Proxy

#24 May 4, 2012
JoKem BODOH wrote:
keema punya ajing JoKem
eh nyet, blom tido lagi ke?ingatkan aku sorang 2x je td.
JoKem BODOH

Kajang, Malaysia

#25 May 4, 2012
Shif Malam wrote:
<quoted text>
eh nyet, blom tido lagi ke?ingatkan aku sorang 2x je td.
am i know you?
malon rogol

United States

#26 May 4, 2012
Penasihat Adil wrote:
<quoted text>
itu media asing bukan media malaysia yang melapurkan mengenai Rossa,,Di Malaysia hampir semua orang Malaysia tahu Rossa ialah penyanyi Indonesia yang mereka sukai....
wkakaka,ngakak liat comentnya. makanya kalo ada berita d baca dlu nyet. nurut aja,benar2 dungu. pantes mau aja d bodohin tuan bagong
mie sodap

United States

#28 May 4, 2012
Sodaaappp
mat malon

Kuala Lumpur, Malaysia

#29 May 4, 2012
Itu bukan media malaysia don..

Lucu sungguh rupanya Malaysia lebih dikenali barat dibanding Indonesia...

Barat tak tahu apa itu Indonesia..

Terima kasih pada TS kerna infonya..

HAHA! numpang ngakak!
brama_kumbara

Depok, Indonesia

#30 May 5, 2012
Stupid online news...
wow-malon

United States

#31 May 6, 2012
Penasihat Adil wrote:
Ha Ha Ha Negara Barat dan Eropah tidak anggap Indonesia adalah sebuah Negara..begitu juga dengan Justin bieber...
Ramai orang barat anggap indonesia adalah negara kecil dan primitf,,dan yang lebih lucunya ramai yang anggap indonesia lebih kecil dari Malaysia..
Kalau gak percaya ..kalau di luar negara kalau kalian bilang kalian dari indonesia,,semua orang gak kenal apa itu indonesia,,,,
tawa gw baca postingan ni orang! Di sangka JB tau apa itu MALASia?? Tentu tidak!! Dia menyapa fansnya di MALASia dengan sebutan"helo manila"! Lol.. JB itu hanyalah artis tdk penting yg memiliki nilai geografi buruk! Coba kau tanya president USA (barack obama) ttg indonesia, sdh pasti dia tau! Krn masa kecilnya tinggal dan sekolah di indo. JB itu artis masih bau kencur
anwaribrahimnyep ong

United States

#32 May 6, 2012
Namanya jg justin bibir, jd asal ngomong seenak bibirnya aja! Tmn gue orng USA tinggal di illinois, dia tau dimana indonesia kok, itu mah emang justin bibirnya aj yg oon! Gak lulus mata pelajaran geografi kale
goblokdah

United States

#34 May 6, 2012
Kehkehkeh.. Itu kan berita bohong lon!! Cm berita asal2an! Tapi korang (maloners) sudah percaya saja!! Bodoh kali kau..
ngakakdotcom

United States

#35 May 6, 2012
Bodoh sangat kau lon.. Itu berita yg sudah di edit!! Sebenarnya kata indonesia cm diganti saja dengan malaysia! Sbenarnya itu cm buat membodoh2i kau saja lon! Korang baca lebih detail dulu lah tuh statement! kau klik dlu lah link full story nya lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Music Discussions

Title Updated Last By Comments
Radio Style DJ Sat Amataba 1
now booking exclusive radio interviews Jul 21 W Tribe 2
Tommy Flanagan's fave Uk Band - The Winachi Tri... Jul 21 Hendy 2
DJ Chivas Jul 21 Amataba 1
HELP! 90's song with robot/alien voice (Nov '14) Jul 20 LordElros 40
m.v.m dj Jul 20 Yohaka 1
Beautiful Struggle mixtape by Bing Bing drops 8/20 Jul 18 thabingbing 1
More from around the web