Developer to restore damaged park

Jul 10, 2010 Full story: New Straits Times 11

KUALA LUMPUR: City Hall said a developer would carry out remedial work on a section of a public park at Taman Sri Bintang in Segambut.

Full Story
peduli apa

Kuala Lumpur, Malaysia

#1 Jul 10, 2010
Apa citytall & polos di raja buat selama ni? perkara yang lebih penting pula ia diabaikan, manakala perkara yang tak penting pula ia di utamakan.

contohnya seperti kat situ Jalan TAR, empat penjuru simpang empat jalan tu kapan selalu traffic jam sehingga tengah jam lama. Ini dah bertahun tahun lama sehingga hari ini pun tak habis di tamatkan & selesaikan masalah ni. Tiap hari pasti sibuk berjam-jam terkapus kapus di empat persegi jalan simpan empat tu. Aduh..buat sesuatu lah, sungguh merana melihat sebuah ibukota di penjuru jalan. Ia ibukota utama yang seharus nya di ambil perhatian penuh untuk mengubah suai jalan tu...seperti meletakkan sebuah bulatan besar di segi empat jalan tu supaya kenderaan bebas melintasi jalan seharuan tanpa pertolongan dari anggota kerabat polus & cityball tu.

haih sungguh kurang sopan dengan perkara ini.
goblok biadap.
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#2 Jul 10, 2010
Macam tak tahu saja pasal hal tu...berpura pura konon betahun lama nya.

chis.........ibukota konon. Mana sistem jalanraya?

mulai dari hari si tun mahathir sehingga hari ni dato najib masih begini begitu jalan tu di situ.

buat semua orang mengamuk aja.
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#3 Jul 10, 2010
Kalau begitu, baik aja tutup jalan tu, buat jalan yang lain supaya kenderaan tak akan melintasi garisan & jalan tu lagi. Kontraktor jalanraya & pembuat jalanraya tu memang otak kering kerana tak memakai otak mereka bila membuat jalan segi empat.
Entah idea dari mana datangnya selama ni.

mungkin idea iblis.

kontrak jalan dari tadika.
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#4 Jul 10, 2010
Ingat lah, jalanraya adalah paling penting di setiap negara & negeri baik di mana saja, walau di mana saja ia berada, J A L A N - J A L A N - R A Y A itu
mesti di utamakan keselamatan rakyat semesta.

Jalanraya mesti di baiki dengan cara yang moden & terunggul tinggi dan rata.

FAHAM ??????????

pergi lah ke german belajar bagaimana buat jalanraya yang baik & bermutu tinggi.

bodoh.

wang tu pula di boros ke lain perkara. apa yang lebih penting pula di abaikan.

abai lah lagi. nanti menyesal.

semua yang rugi.
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#5 Jul 10, 2010
pekak ????????

tak faham ??

pergi ke german belajar lagi import cement bermutu tinggi tinggi tinggi tu ke malaysia jalan betul betul
supaya jalan selamat selamat selamat buat rakyat rakyat yang bodoh & tak peduli apa apa langsung.
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#6 Jul 10, 2010
celaka.

rakyat & kerajaan semua sama saja.
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#7 Jul 10, 2010
baiki jalan raya di seluruh ibukota, di setiap penjuru, di setiap tiang, di setiap jalan..........

pekak?????????
mana dia peduli

Kuala Lumpur, Malaysia

#8 Jul 10, 2010
jalanraya sunguh penting.

manusia berjalan setiap hari,

kenderaan bergerak setiap hari,

di mana???

pasti lah di jalan jalan raya.

tapi mengapa tak ambil kisah??

mengapa wang di boroskan membangun bangunan yang tak berguna tu????

kan lebih baik wang tu di gunakkan memperbaiki jalan jalan raya yang bertombok tombok berlubang lubang lubang tu..........

isi lah dengan cement yang luarbiasa.
repeated

Johor Bahru, Malaysia

#9 Jul 11, 2010
Restore park for what? which is crucial?

In no time, in a split second, do they ever think what will happen here?

why not....blame the bastard "food & beverage" industry, blame the idiot "garments" industry, blame the evil "porn" industry, blame the devil "movies makers production" industry, blame the stupid over socialised civilization culture shock, blame the bastard "billboards" pasting nude over exposed sensual pictures everywhere...& finally blame the foolish astro satellite multi media for leading astray, importing x-rated movies,and lastly blame all the restaurants for cooking food that contain highly toxic ingredients added with tongkat ali viagra and to end all this lets terminate their contract & licence 4ever & 4ever.
so stop all that and see your teens become holy virtuously moral creatures .
----------
Anyone drop by certain restaurants.... and after eating & drinking there, suddenly gotten all high & mighty action pack rebellion behaviour outburst. Malaysian government must reduce the restaurants. There are already too many, overloaded and its against the rules & regulation & laws. Train the rakyat to cook healthy food at home and stop eating at restaurants.
----------
You will never know what those restaurants cooks add into their food & drinks?? It's very risky bait and people just want good times going out eating out having no fuss cooking at home save times & efforts and its not worth it eating at any restaurants nowadays.Restaurants everywhere just want to earn money by adding toxic chemical ingredients to their food/drinks/titbits/cakes/brea d/etc..Think........!! what reaction & feedback after eating them in a long run term? What are the risks involved? killing & destroying the nations health and population.
----------
Think of those utensils, cutlery, plates, cups, glasses, folks, spoons,etc..........do they clean & wash them properly? thoroughly? disinfect??What risks involved in the rakyat health?They can never be trusted.All for the greed & easy money making.Just open a restuarant......sure... easy money fly in, come and go. Peoples lives are in danger. it's a crime indeed, judging from all those outcome,Worst than mat rempit, murderers, thieves robbers, all this comes from the food & drinks added with highly toxic toxin chemical. check that out..........fellow health ministry government!!!
repeated

Johor Bahru, Malaysia

#10 Jul 11, 2010
People can become mad & insane after consuming food & drinks in the restaurants, hotels, cafe, roadside,
etc.

Do healthy ministry ever think of this health risks?

Or they are promoting more restaurant business?

Certain people, normal people just walk in eating in a restaurant, after consuming, hours later, all of a sudden, they start to act weird. They became irritate & angry with no reasons. Minutes later they were killing & murdering eachother on the streets, raping, rebel against authority & homes.

Or those teens may be cooking instant noodles or eating food/ can cabornate drinks, all of a suddent they become hysteria acting like mad person, commit suicide themselves, etc.

What caused it?

It's the F O O D & D R I N K S
J U N K F O O D S

RESTAURANT COOKED FOOD.(eg, KFC, MCDONALD,BK,MB,AYAMAS, JAPANESE, SUSHI KING, KOREANS, THAIS, CHINESE, etc..

with this case closed.
repeated

Johor Bahru, Malaysia

#11 Jul 11, 2010
Most local chinese restaurant is the worst.

Hiring workers with no proper experience in cooking and handling kitchen cleanliness and hygience whatsoever... They simply cook, didnot wash the vegetables thoroughly.

health ministry must make sure these cooks go for proper training sit for exams and past then can open restaurants.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Reflexology Discussions

Title Updated Last By Comments
Foot reflexology - Features Stories (Sep '09) Sat Joe Balls 12
Foot Massage to Relieve Chronic Back Pain and S... (Jan '10) Oct 18 DevinBaker33 8
Alternative medical treatments are increasingly... Sep '14 Chiropractor from... 4
Reflexology: The Conclusion (Nov '07) Jul '14 Vitaman 7
Spa Foot Treatments on the Rise (Oct '12) Jul '14 DevinBaker33 3
Reflexology Offers Some Pain Relief (Apr '13) Jul '14 DevinBaker33 6
Footsie reflexology? (Sep '13) Jul '14 DevinBaker33 2

Reflexology People Search

Addresses and phone numbers for FREE