More Added Bus Services Soon

Dec 18, 2008 | Posted by: roboblogger | Full story: BruDirect

Brunei can expect new developments in the Brunei, Indonesia, Malaysia and the Philippines East Asean Growth Area Memorandum of Understanding on cross-border movement of commercial buses and coaches as Tenaga ...

Comments

Showing posts 1 - 8 of8

Since: May 08

Entikong, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 5, 2009
 
makin ramai melayu ke Pontinak...
coz mereka ingin dikatakan anak gaul indo...
Tibai

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 5, 2009
 
.
.
'Melayu' yang sering ke Pontianak itu, ertinyalah anak pribumi tempatan (Sarawakian).
.
Jangan keliru antar Melayu dengan pribumi tempatan, kerna pribumi itu, siapa tao, punyai leluhur di Pontianak.
.
.
Jhon Thor

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 5, 2009
 
Namanya juga tetangga, apa salahnya main ke rumah tetangga. Yo tho bos.

Since: May 08

Entikong, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 5, 2009
 
Tibai wrote:
.
.
'Melayu' yang sering ke Pontianak itu, ertinyalah anak pribumi tempatan (Sarawakian).
.
Jangan keliru antar Melayu dengan pribumi tempatan, kerna pribumi itu, siapa tao, punyai leluhur di Pontianak.
.
.
rendra rasa nggak dech OM. kalo pertalian persaudaraan melayu di Pontianak itu jarang. melayu pontianak berawal dari suku bugis arab...

Since: May 08

Entikong, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 5, 2009
 
Jhon Thor wrote:
Namanya juga tetangga, apa salahnya main ke rumah tetangga. Yo tho bos.
main ke rumah tetangga untuk belajar fashion yg baik dan benar...
Al Kadri

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Feb 5, 2009
 
Rendra_gHeeTo.....lu ni bangsa apa seh.. madura,melayu,Iban,Bugis, atau apa...kenalan yuk
Rendra_gHeeTo

Pontianak, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 3, 2009
 
Al Kadri wrote:
Rendra_gHeeTo.....lu ni bangsa apa seh.. madura,melayu,Iban,Bugis, atau apa...kenalan yuk
mau teu aja dech lo. mo kenalan ma gue ?. lu bukan homo kan ?

Since: Mar 09

Kebon sirih, Jak-pus

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 15, 2009
 
Jhon Thor wrote:
Namanya juga tetangga, apa salahnya main ke rumah tetangga. Yo tho bos.
Tetangga sih tetangga tapi jangan nyolong ya

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 8 of8
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Pontianak, Indonesia Discussions

Search the Pontianak, Indonesia Forum:
Topic Updated Last By Comments
ZULFiDAR ZAIDAR KUTU LONCAT YG TAK LAKU ! (Oct '10) Apr 7 Rudyzar 6
tvri kalbar : penyiar jangan pake jilbab dong ! (Aug '10) Apr 6 Iwan Fals 137
EDI AZHARI PERAS WALIKOTA PONTiANAK (Apr '12) Mar '14 Muhammad 4
INILAH KORUPTOR Di PONTIANAK (May '10) Jan '14 amin ptk barat 77
TANGERANG: Indonesian police seize 50 kg crysta... (Jan '12) Jan '14 KONGLOMERAT 11
bangsat punya pontianak indon (Mar '08) Dec '13 huhuhu 93
Agen PTK Brunei (Jul '09) Dec '13 agus witoyo 11
•••
•••
•••
•••