More Added Bus Services Soon

More Added Bus Services Soon

There are 8 comments on the BruDirect story from Dec 18, 2008, titled More Added Bus Services Soon. In it, BruDirect reports that:

Brunei can expect new developments in the Brunei, Indonesia, Malaysia and the Philippines East Asean Growth Area Memorandum of Understanding on cross-border movement of commercial buses and coaches as Tenaga ...

Join the discussion below, or Read more at BruDirect.

Since: May 08

Entikong, Indonesia

#1 Jan 5, 2009
makin ramai melayu ke Pontinak...
coz mereka ingin dikatakan anak gaul indo...
Tibai

Shah Alam, Malaysia

#2 Jan 5, 2009
.
.
'Melayu' yang sering ke Pontianak itu, ertinyalah anak pribumi tempatan (Sarawakian).
.
Jangan keliru antar Melayu dengan pribumi tempatan, kerna pribumi itu, siapa tao, punyai leluhur di Pontianak.
.
.
Jhon Thor

Jakarta, Indonesia

#3 Jan 5, 2009
Namanya juga tetangga, apa salahnya main ke rumah tetangga. Yo tho bos.

Since: May 08

Entikong, Indonesia

#4 Jan 5, 2009
Tibai wrote:
.
.
'Melayu' yang sering ke Pontianak itu, ertinyalah anak pribumi tempatan (Sarawakian).
.
Jangan keliru antar Melayu dengan pribumi tempatan, kerna pribumi itu, siapa tao, punyai leluhur di Pontianak.
.
.
rendra rasa nggak dech OM. kalo pertalian persaudaraan melayu di Pontianak itu jarang. melayu pontianak berawal dari suku bugis arab...

Since: May 08

Entikong, Indonesia

#5 Jan 5, 2009
Jhon Thor wrote:
Namanya juga tetangga, apa salahnya main ke rumah tetangga. Yo tho bos.
main ke rumah tetangga untuk belajar fashion yg baik dan benar...
Al Kadri

Puchong, Malaysia

#6 Feb 5, 2009
Rendra_gHeeTo.....lu ni bangsa apa seh.. madura,melayu,Iban,Bugis, atau apa...kenalan yuk
Rendra_gHeeTo

Pontianak, Indonesia

#7 Mar 3, 2009
Al Kadri wrote:
Rendra_gHeeTo.....lu ni bangsa apa seh.. madura,melayu,Iban,Bugis, atau apa...kenalan yuk
mau teu aja dech lo. mo kenalan ma gue ?. lu bukan homo kan ?

Since: Mar 09

Kebon sirih, Jak-pus

#8 Mar 15, 2009
Jhon Thor wrote:
Namanya juga tetangga, apa salahnya main ke rumah tetangga. Yo tho bos.
Tetangga sih tetangga tapi jangan nyolong ya

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pontianak, Indonesia Discussions

Title Updated Last By Comments
Khusus Tante-tante Jul 19 syech ismail syawek 13
iSLAM AGAMA BODOH - KRISTEN AGAMA PINTAR (Feb '12) Jul 16 isman 27
toto togel (Jul '08) Jun '15 BAPAK AGUS 12
tvri kalbar : penyiar jangan pake jilbab dong ! (Aug '10) May '15 rastavaria 144
bangsat punya pontianak indon (Mar '08) May '15 Anonymous 94
ganyang malaysia (Dec '10) May '15 INFO_TOGEL 16
Agen PTK Brunei (Jul '09) Feb '15 maksum 12
More from around the web