Brunei-Pontianak Bus Service Commences

Brunei-Pontianak Bus Service Commences

There are 45 comments on the BruDirect story from Oct 29, 2008, titled Brunei-Pontianak Bus Service Commences. In it, BruDirect reports that:

Bruneians and Indonesians can now travel by bus between Brunei and Pontianak for $70 or 550,000 rupiah, thanks to the start of a bus service yesterday.

Join the discussion below, or Read more at BruDirect.

First Prev
of 3
Next Last
Bagos betul

Indonesia

#44 Jan 31, 2011
Awang wrote:
Selamat kenalan... semoga kekal selama lama nya persaudaraan kita.
aku suka denger kabar ini seharusnya secepatnya bikin jembatan dari riau ke johor...

“Belajar Rajin2 Nak Jadi Nordin”

Since: Jun 10

Woodland , Singapore

#45 Jan 31, 2011
1 Nusantara wrote:
<quoted text> Ko jangan cakap cam tu lah...boleh jadi fitnah tu...
tiap2 masa ader malaysian yang cakap buruk jer ko ni salahkan indon, ape lar ko ni sudah bagus sangat ke dibandingkan ngan indon tu?...
fitnah tu lebih besar dosanyer dibanding membunuh, ko paham ke hadits tu?...
sekor lagi anjing indon bertaraf rendah nyoba unjuk baik . Teruskan . ada gua kisah ^^

“Belajar Rajin2 Nak Jadi Nordin”

Since: Jun 10

Woodland , Singapore

#46 Jan 31, 2011
Brunei pun tahu kisah2 biadap indin ni kan . Sesama bngsa mereka pun saling bermusuhan apalagi lah dgn ngara luar . ^^ . .

Since: Dec 10

Location hidden

#47 Jan 31, 2011
varian wrote:
Brunei pun tahu kisah2 biadap indin ni kan . Sesama bngsa mereka pun saling bermusuhan apalagi lah dgn ngara luar .^^..
m'sia dah dikeluarkan dari Nusantara.
Candra

Sleman, Indonesia

#48 Jan 31, 2011
tumben nih damai..
jd lucu liat nya :D

peace :)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Pontianak, Indonesia Discussions

Title Updated Last By Comments
iSLAM AGAMA BODOH - KRISTEN AGAMA PINTAR (Feb '12) Jun 26 yakubu 46
Khusus Tante-tante (Mar '15) May '16 vito 33
HARGA MAHAL INDO MART & ALFA MARKT PONTiANAK May '16 elly 2
tvri kalbar : penyiar jangan pake jilbab dong ! (Aug '10) May '16 rima 145
tri Apr '16 trisna 1
Agen PTK Brunei (Jul '09) Mar '16 aripin 13
MALINGsialan BODOH !!! (Mar '08) Mar '16 jozan 38
More from around the web