>>> I HATE INDONeSIA <<<

There are 2956 comments on the www.topix.com story from Jan 27, 2011, titled >>> I HATE INDONeSIA <<< . In it, www.topix.com reports that:

I HATE INDONESIA!!! I hate this goddamn stupid "third-world" country. I hate the lame government ruled by old moron people. Read more...

Join the discussion below, or Read more at www.topix.com.

sama aja

Jakarta, Indonesia

#3364 Oct 19, 2013
indonesia negara kaya malingsia negara miskin.
kalau indonesia negara miskin kenapa kelen ambil kebudayaan kami??
angek sama kekayaan alam kami..?
malaysia tu lah negara yang tak tau malu...
pamer sama asil maling kebudayaan indonesia.
Alfred

Adelaide, Australia

#3367 Dec 7, 2013
FREE SUMATRA UTARA MERDEKA.
Sekarang SAAT Nya memulai perjuangan suci memisahkkan diri Dari nkri rakus
we saved indonesia

United States

#3368 Dec 7, 2013
Malon y tetep malon jngan. Benci ma malaysia ,,,..
Malingsial is my country

Jakarta, Indonesia

#3369 Dec 7, 2013
I Hate Indonesia Raya, why do many beautiful girl I found there, so my people want to marry them?
I Hate Indonesia Raya, why do they have so many dreamy beach, so our tourism advertisement use the photos from this country?
I Hate Indonesia Raya, why do they have so many natural resources, so my country want to stealing?
I Hate Indonesia Raya, why do they have so many the creative song artist, so our radio station always placing them in top chart?
I Hate Indonesia Raya, why do they have so many ethnic culture, so our country want to claim?

I Hate Indonesia Raya, why they always better in any way than my country?????
Simajuntak

Perth, Australia

#3370 Dec 14, 2013
FREE NOTRH SUMATRA
aku Asli indonesia

Asia/Pacific Region

#3371 Dec 21, 2013
Indon Babi wrote:
Bangsa Indon adalah keturunan babi, cuba lihat wajah mereka memang mirip wajah babi hutan
Emak kau lahirkan kau di bilik melamun ya ??
Atau...
Kau anak haram ?? Emak kau PSK di malaysia kah ???? Hahahahah
no way

Jakarta, Indonesia

#3373 Dec 21, 2013
malay negeri tak punye malu,tak punye budaya,culture tak jelas.
syukurlah dibaham habis dari singapore
malay babi.. betul betul betul
aku Asli indonesia

Asia/Pacific Region

#3374 Dec 23, 2013
INDONMALING wrote:
<quoted text>
15.(Negara yang membantai suku Islam di tanah asli tiong hua ia itu sabah). he he he Saya orang Sabah pak tidak pernah mendengar pernah berlaku pembantaian suku2 Islam di sabah..mana faktanya. Dan Negeri Sabah bukan tanah asli Tiong hua pak. Sabah tanah asli bangsa Bajau, Murut,Kadazan,Bisaya, Dusun dan banyak lagi suku bangsa yang lain pak. Di Sabah ada 32 suku bangsa pak. Orang Tiong Hua dari Negeri China pak hanya ke Negeri sabah pada 1890 pak. Baca buku sejarah Negeri Sabah pak baru tau. Tanah asli Tiong Hua Negeri China pak.
18.(Mencuri Sabah dan Sarawak dari Indonesia 1957). he he he ho ho ho ha ha ha Dari tahun 1888 hingga 1963 Negeri Sabah di perintah Inggris (Britisah) pak. Sabah merdeka dari British melalui Malaysia tanggal 16 September 1963 pak. Baca buku sejarah Negeri Sabah baru tau pak. Jangan main pandai pandaian pak kalau tidak tau nanti orang Sabah ketawa besar pak.
14. Suku LAOT BELUT itu apa pak tidak pernah kedengaran di Negeri Sabah pak he he he he
cuma 3poin saja Pak yg dibenarkan ? 27poinnya mana?? TETAP SAJA MALING DONG ??? HOHOHAHAHEHEHUHU
malon maling sana mari

Colombia

#3375 Dec 23, 2013
bukan ada Bas ke Pontianak diganggu wakakaka tapi ada keluarga seorang rakyat Indonesia yang maut dalam satu kebakaran di Bintulu mendakwa organ dalaman mayat anak mereka itu tiada, dipercayai dicuri ..... biasa bro dimaling sama malon wakakaka.
Dalam kejadian itu dua maut dipercayai akibat lemas terhidu asap tebal dalam kebakaran membabitkan bilik sewa tingkat tiga di sebuah rumah kedai, Jalan Sri Dagang, Bintulu, kedua-dua mangsa terkorban merupakan seorang lelaki tempatan dan wanita warganegara asing. makanya tobat looon sekarang malah melayu kena dikejar-kejar sama semua ras dayak borneo wakakakakaka kok bisa-bisanya organ dalaman orang jugak dicuri wakakakaka
Bule British

Asia/Pacific Region

#3377 Dec 26, 2013
Memang itu kerjaan malon selain malas
POLICE

United States

#3378 Dec 26, 2013
mana maling keh3
aman

Buffalo, NY

#3380 Jan 22, 2014
udah2 la tu gaduh.. kite ni asalnye dr indon gak... kalu org ori melayu die panggil org asli..!! asalnye pun malaysia ngan indon patutnye dgabung jd satu negara.. tp PKI haalang... mlas la nk citer lbihhh

http://www.malaysian-trick.tk/
peace yohh
Rambae

Australia

#3381 Jan 24, 2014
Jika Kita di nusantara bersatu melawan RI maka tidak lama lagi NKRI akan punah. Tinggal Lah jawa pengecut! Lanjut kan perjuangan untuk membela anak cucu Kita masing2 di masa depan dari penjajahan ekonomi, politik, budaya, agama Indon Jawa.

Since: Feb 14

Jakarta, Indonesia

#3382 Feb 8, 2014
Indon Babi wrote:
Bangsa Indon adalah keturunan babi, cuba lihat wajah mereka memang mirip wajah babi hutan
F*ck you! You'd better take care of your own motherf*cking country! I'm Indonesian and I'm proud of it! Don't be a f*cking meddler and racist! Learn to respect each other! Do you remember that Indonesia sent thousands of teachers to Malaysia in 1960s-1970s? Without our teachers, you guys are just a bunch of f*cking idiots! You guys owe us many f*cking things! May your souls rot in hell, idiotic Malaysians!
Anti Cina

Jakarta, Indonesia

#3383 Feb 12, 2014
ini yang adu domba pribumi indonesia dengan pribumi malaysia pasti cina
sementara cina malaysia dengan cina indonesia biasa aja
dengan memanfaatkan kebodohan 'ganyang malaysia' nya soekarno
Hadi

Europe

#3384 Jul 27, 2014
Muehehehehey.., Kok ada ya forum kayak gini. Geli ane bacanya.

“Stand Proud Stand Tall”

Since: Jun 10

Kelapa Dua, Indonesia

#3386 Aug 2, 2014
Ane anak indo, Indonesia sehingga saat ini masih di jajah. I hate Indonesia!!!!!

“cv 7 star”

Since: May 14

batam

#3387 Aug 3, 2014
Rakyat indon pun hate indon.
Non indon hate indon.
Babu tki pun hate indon.

Kesimpulan= semua org hate indon. TITIK
Anak merdeka

Kuala Lumpur, Malaysia

#3388 Aug 14, 2014
Kita adalah muslim dan secara tidak langsung kita adalah bersaudara. Tidak kira dimana pun kita berada sama ada Egypt, Saudi Arabia, Jordan, Palestine, Malaysia ataupun Indonesia sekalipun kita tetap bersaudara walau berbeza bangsa, bahasa dan juga negara. Apa yang pasti kita satu agama
Anak merdeka

Kuala Lumpur, Malaysia

#3389 Aug 14, 2014
Anti Cina wrote:
ini yang adu domba pribumi indonesia dengan pribumi malaysia pasti cina
sementara cina malaysia dengan cina indonesia biasa aja
dengan memanfaatkan kebodohan 'ganyang malaysia' nya soekarno
Saya setuju 75% kerana bukan semua cina jahat

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jakarta, Indonesia Discussions

Title Updated Last By Comments
Aku Janda Kesepian 2 min jay 674
debat islam vs kristen (fakta) kristen gak akan... 2 min bambu runcing 1,060
Suami mandul,saya perlu sperma berkualitas 13 min cwo pemuas sex ka... 266
kami pasutri cari partner 3s or gangbang my wif... 47 min cwo pemuas sex ka... 95
hyper sex (May '14) 59 min lukman 382
Cari Tante" yang Kesepian Jakarta Selatan 2 hr becks 340
cowo suka wanita lebih tua/tante/janda/Ibu-ibu ... 4 hr Pria Chinese Hipe... 172
More from around the web