Fresno Police Put Two Bulldog Gang Me...

Fresno Police Put Two Bulldog Gang Members Behind Bars

There are 945 comments on the KMPH-TV Fresno story from Dec 4, 2006, titled Fresno Police Put Two Bulldog Gang Members Behind Bars. In it, KMPH-TV Fresno reports that:

Fresno Police are celebrating a double victory in their effort to put gang members behind bars.

Join the discussion below, or Read more at KMPH-TV Fresno.

jdogone

United States

#1256 Oct 9, 2012
GRUMPY wrote:
PARKSIDE BDS F-14 4 LIFE FU4 SCRAPS AND A BUSTER PERRA IN CONTROLLA POR VIDA WHO CARES IF WERE DROPOUTS WE FELT WE WERE BETTER THAT U LEVAS FU4 DA FAMILIA AND THE MAFIA PERRAA IN CONTROL TO ALL
.. AYE BOI..THIZZ BIG GONZO CERTIFIED PARK$IDE HITTA..FO DA ..NO TOWN..
bullet

United States

#1258 Oct 9, 2012
jdogone wrote:
<quoted text>.. AYE BOI..THIZZ BIG GONZO CERTIFIED PARK$IDE HITTA..FO DA ..NO TOWN..
Parkside fresnalgas is like Disneyland to me ese. When I come thru there them levas be hidin. Thas real
lilfresno

United States

#1261 Oct 15, 2012
A dog no diss but i don't thonk that true dogg real talk
bullet

Santa Rosa, CA

#1262 Oct 17, 2012
lilfresno wrote:
A dog no diss but i don't thonk that true dogg real talk
No dogs here loco. I'll lay them busters down straight up
Pst Bds

Fresno, CA

#1266 Nov 9, 2012
chugo wrote:
YEP I AM ONLY ONE NORTE LIVING IN NORTH SIDE FRESNO SINCE I GOT MOVED HERE FROM MY HOOD REEDLEY REPPIN NORTE X4! BUT I HAD ONE SON AND MY SON KEEPIN TELLIN ME ABOUT NSF X4 NORTE CUZ MY SON LOVE HIS HOOD NSF X4 NORTE!$K-BFK!
buster you ain't in the nutty side if u is your hiding .....
Eddie

La Mesa, CA

#1267 Nov 10, 2012
Some guy in Fresno wrote:
I'm kind of cynical about this. I mean, it's good to see human debris put in prison, but they've only got 12 of them in this recent sweep and the gang is 3k strong.
If only the neighbors and the at-risk community would stop putting up with this crap and just arm themselves against these animals...sigh.
I'd like to be the first in line to be deputized ;)
this guy is talking alot of sense. Knowhat I mean? First sight of fighting back and these "mutts" go running of to pick on the next harmless citizen. Now it wouldn't seem right to call em monkeys since monkeys are more evolved and probably have more balls. Bullfrog does seem more befitting. There's a reason they don't expand from downtown or to any other county is because they're simply too weak. Not to mention they're structureless and they all end up dropping out and picking back up as if it's a thing to do. No will ever take mutts seriously no matter how hard they try. They even hav the gooks laughing ay them. Now I'm only speaking from experience but once they try and "punk" you and you stand up and fight back, they'll run with theorem tails tucked. I've yet to see one try and pull a gun, which I hope they do, cuz I got something for them fagols ;) legally and legit.
true facts

United States

#1268 Nov 16, 2012
Why don't all you "gang bangers" go to a dessert with all your guns and kill each other and get it over with. or quit the gang get a job/life wtf your gang banging any way you don't got shit to protect the street belongs to the civilian s who pay taxs and also the welfare you low lives are on
Parlier bulldogs

United States

#1270 Nov 21, 2012
Im a cross out those buster taggings that u see wen u first enter parlier and tag up that bds
lmao

Clovis, CA

#1272 Nov 21, 2012
Oh my God....you all sound like f-ing idiots. This is the most hilarious thing I have ever wasted time on reading. P.S. I'm pretty sure most computers have this thing called "spell check", even if you are using the computer at the public library.
tmc862673

Citrus Heights, CA

#1273 Dec 2, 2012
TMC stomp a mutt wrote:
Thee Midnight Cruisers are still the Kingpins of the Mighty No Town,
MNC4life
tmc862673

Citrus Heights, CA

#1274 Dec 2, 2012
original TMCRUISER
old school

Santa Rosa, CA

#1275 Dec 3, 2012
tmc862673 wrote:
original TMCRUISER
No mámes...its all bout that big bad TBB!
La Moeriya Maravilla

Los Angeles, CA

#1276 Dec 13, 2012
F@&$ 1whore and bds puro sur cali KANPOL Mr.LAZY MYAMV DKS
yort

Coalinga, CA

#1277 Dec 20, 2012
PM ESF wrote:
You wont be able to catch us all no mater how hard you try those two got locked up but thats on those two and fore evary one thats locked up we jump in 2 more
And that why i own and carry 2 pistols one for each of you punks!
ripflacz

Fairfield, CA

#1278 Dec 26, 2012
Everyone has proof now that flacs WAS NOT A CI..... he went out like the dawg she was. What informant would get shot and killed by the police........ PROOF for all u haters.
teamflakz

Fairfield, CA

#1279 Dec 30, 2012
flaco bds frESno wrote:
to all u fake azz wnt to be Bulldogs who r brakin it dwn keep it real!!!!! turn in ur tags un go back to dat leva ass buster side. we earned da rite to call us F14 Bulldogs. If it wasnt for BIG MIGHTY FRESNO puttin in all da work cuz ur buster asses wer to scared too.! WE FRESNO F14 BULLDOGS HAVE EARNED WAT WE GOT & NO BUSTER OR SCRAP IZ GOINA TAKE FROM US WAT WE ARE!!!!!! KEEP IT REAL
R.I.P flaco!!! U stayed strong and went out like a G dawg!!! Luv ya dawg.
teamflakz

Fairfield, CA

#1280 Dec 30, 2012
bbaahhaaaaaaa wrote:
richard bitchmade baha yeah thats me.I HATE the fact that bookz flacz and dreamer are as solid as they come.they dont make them nomo.i climbed under a rock after my dumass comment now me and my gay ass bro coney cant hit da streetz we hide like bitchs now were posted up like snitches i am a dead man walkn based on my wife claudia snitchd some peepz out now im fucked cuzz DA CLICK CLACK GANG IS AFTER ME !!!!!!!!!!I GOT TO GO BE A SNITCH SOME MORE <quoted text>
R.I.P FLACZ you were as real as they make um!!!
NsSelma Bds

Selma, CA

#1281 Jan 2, 2013
norteno wrote:
<quoted text>?
haha u lame ass mutz.. do u even know that bulldogs are a drop out gang.. thats a fack ene.. the ones that created bulldog gang were norteno drop outs, pieces of shit, and so are all of their memebers... ur da stupidest gang and fight for no reason, no one pays atention to u wana bees haha
For No reason huh? Ok tell me What's your reason is huh controlled by some chump who you don't even know.we have a cause not like you lame ass nortenos/surenos witch is the same shit but different color we fight to stand on our own not to be told what to do by some fake ass foos I do my own dirt don't need some pussys telling me it's OK to get this Foo I'm my own person a bulldog get with it b
vplr

Reedley, CA

#1282 Jan 5, 2013
Parlier bulldogs wrote:
Im a cross out those buster taggings that u see wen u first enter parlier and tag up that bds
f@%k parlier busters
smokey559

United States

#1283 Jan 6, 2013
TMC stomp a mutt wrote:
Thee Midnight Cruisers are still the Kingpins of the Mighty No Town,
NEVER HEARD OF YOUR SHIT.. HAHA..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Fresno Discussions

Title Updated Last By Comments
Tulare County suing the Ivanhoe South Side King... (Mar '08) 2 hr Paul Menbloza 244
News Tulare County sheriff busts human trafficking ring Aug 19 Who 12
Dog Pound Gang (Aug '07) Aug 19 Pzzz UP 160
Vote for Hillary Aug 19 Marko 2
Review: Jensen's Armstrong Stables (Apr '10) Aug 17 Steph 11
Harry Potter and the Thrice-Sized Johnson Aug 11 Emma Van Thompson 1
big Fresno balls Aug 6 What 2

Fresno Jobs

More from around the web

Personal Finance

Fresno Mortgages